LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Slechte plaatsing Kunstof kozijnen en Keraliet

Goede of slechte ervaringen met aannemers, installateurs en/of glazenwassers? Geef hier jouw mening.

Wie weet hoe ik hier verder mee kan

Vergoeding?
0
Geen stemmen
Herplaatsing?
0
Geen stemmen
 
Totaal aantal stemmen: 0

JessicaT77
Berichten: 3
Lid geworden op: 22 jun 2018 15:42

Slechte plaatsing Kunstof kozijnen en Keraliet

Ongelezen bericht door JessicaT77 »

Wij heb vorig jaar kunstop kozijnen en keraliet laten zetten in ons huis. Dit via de kozijnenboer in Volkel laten doen. Echter was het plaatsen en de afspraken die gemaakt zijn al een drama. Meeste afspraken werden niet nagekomen. Nu beginnen de afwerklatjes los te raken, er is al een stuk naar beneden gevallen. Dit hebben we gemeld zowel telefonisch als per mail maar er wordt niet op gereageerd door het bedrijf. Ook wordt ik afgewimpeld met een SMS dat het nu niet uitkomt. Inmiddels als zeker 10x geprobeerd te bellen en te SMSen maar geen reactie. Ook de lange keralieten platen lopen harstikke scheef.
Dit heeft een hoop iritatie en ergenis met zich mee gebracht. Ook zijn er dagen vrij opgenomen en is niemand op komen dagen. Dan wordt er afgesproken dat iemand heel de dag aanwezig is om de klus af te maken, vervolgens is er iemand een half uur en moet hij weer weg. De hele plaatsing heeft 3 maandag geduurd terwijl dit in een week afgerond zou worden.
Nu dus de problemen met de afwerking die los raakt. Ik hoop dat jullie me kunnen helpen en dit bedrijf eens goed aan de tand kunnen voelen. Alvast bedankt voor het lezen.
Bijlagen
Keraliet1.jpg
Afwerkstrip rechts laat los en links helemaal bovenin is al naar beneden gevallen.
Helaas kan ik maar 3 foto's toevoegen maar heb er nog meer waarbij echt duidelijk te zien is dat alles niet meer recht afloopt.
(96.2 KiB) 1399 keer gedownload | Inbreuk op auteursrecht?
Keraliet.jpg
Keraliet is rechts bovenin aan het verbuigen
(97.62 KiB) 1399 keer gedownload | Inbreuk op auteursrecht?
Kozijn.jpg
Kozijn is met plakrestanten afgeleverd en niet schoon gemaakt bij opleveren wat wel afgesproken was.
(72.85 KiB) 1399 keer gedownload | Inbreuk op auteursrecht?

stofzuigertje

Re: Slechte plaatsing Kunstof kozijnen en Keraliet

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Kunststof... dus geen kunstof... en verder is het plaatsen anders dan houten gevels.
Vooral deze afgelopen weken word het heet en kan het flink uitzetten en moet ruim gemonteerd zijn.

Herplaatsen door deze onervaren beun de haas zie ik niet zitten.
Claim je geld terug of vergoeding zodat iemand met meer ervaring de fouten kan herstellen.
Helaas is er blijkbaar geen goede garantie gegeven en soms beloven ze van alles maar........

Vraag de Kozijnen Boer in Volkel eens of hij hier wil reageren voor zijn kant van het verhaal.....
Als je hem een E mail met link stuur kan hij het netjes oplossen of zijn bedrijf sluiten omdat vele hier meelezen?

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: Slechte plaatsing Kunstof kozijnen en Keraliet

Ongelezen bericht door crazyme »

Strips kunnen waarschijnlijk goed aangeklopt worden wanneer ze niet te dicht op de muur zijn gemonteerd.

Keralit moet vlak gemonteerd worden. De bobbel is onacceptabel en het materiaal zal er weer af moeten.

Controleer dan direct of er minimaal hart op hart 30 cm is afgeschroefd met RvS schroeven.

Ook moet er voldoende ventilatie achter het keralit zijn. Verwerkingsvoorschrift.

Is het kozijn niet zelf schoon te maken ?

JessicaT77
Berichten: 3
Lid geworden op: 22 jun 2018 15:42

Re: Slechte plaatsing Kunstof kozijnen en Keraliet

Ongelezen bericht door JessicaT77 »

Bedankt crazyme.
Ja kan het wel zelf schoonmaken echter zou dit bij oplevering gebeuren. Op zich is dat het probleem ook niet.
Het bedrijf reageerd niet meer op mijn telefoontjes of SMS berichten. Er is een paar weken geleden iemand wezen kijken maar verwacht dat hij de bui al zag hangen en dat het dus totaal niet goed gemonteerd is.

@ Stofzuigertje, jij ook bedankt voor je feedback. Ik heb wel garantie dat staat op de offerte alleen als een bedrijf niet meer reageerd is het lastig om het een en ander in werking te zetten.
Maar je tip om ze de link door te sturen ga ik zeker doen. Hopelijk worden ze dan wakker.

Gesloten