LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Tripple A security

Goede of slechte ervaringen met aannemers, installateurs en/of glazenwassers? Geef hier jouw mening.
Machiel

Re: Tripple A security

Ongelezen bericht door Machiel »

art 14.1 De eigendom van alle door SSN aan opdrachtgever verkochte en afgeleverde producten blijft bij SSN totdat opdrachtgever alle vorderingen uit hoofde van de koopovereenkomst en/of algemene voorwaarden algeheel heeft voldaan, daaronder begrepen voprderingen ter zake van boete rente en kosten. Kortom je bent pas eigenaar als je ALLES hebt betaald.
En o ja ik heb geen ISDN ofzo alles is bij mij in de meterkast aanwezig en toch kan ik 250 euro installatiekosten betalen.

henk

Re: Tripple A security

Ongelezen bericht door henk »

jij zit bij safe systems nederland? aannemende van wel,
inderdaad moet je installatie kosten betalen alleen is dat
contract anders als bijvoorbeeld aaa security bij triple a
staat namelijk onder 14.1 (wat tevens ook het laatste artikel is van het contract) iets over de verzekeringseis
kortom als de verzekering aanpassingen eist dat deze aanpassingen aan het systeem voor rekening van de opdrachtgever is, dus er zit wel verschil in de contracten die elke andere adt dealer heeft bij het contract van aaa wordt hier niet over gesproken bij navraag werd ook vertelt dat na de contractduur van 36 mnd het aan de klant is of deze bij adt wil blijven zo niet blijft het systeem gewoon van de klant als ik kies voor bijvoorbeeld essent en dan variant 3 omdat deze het meest overeenkomt met wat bv.aaa biedt moet ik ook eerst 550 euro aanbetalen met een 5 jaar contract betaal ik dan per jaar 237.68 ,237.68x5=1188,4 euro
er verschilt dus nogal wat waar het op neer komt is gewoon dat je in elk geval moet betalen als een monteur bij jou die installatie komt plaatsen en om alvast te reageren op essnt variant 1 24.95x60mnd=1497 euro en komt bij lange
na niet in de buurt van wat aaa biedt in 3 jaar je betaalt wel meer (1679.04 euro) alleen heb je ook meer. en dan doel ik op service,voorrijkosten die je niet hoeft te betalen etc
waar ik nu in al deze berichten naar toe wil is dat adt niet de goedkoopste is maar zeker ook niet de duurste en dat mensen is op moeten houden zomaar een conclusie te trekken na aanleiding van een programma dat leeft op negatieve berichten, in veel opzichten zijn wij het wel met elkaar eens ,hier laat ik het dan ook maar bij want we kunnen zo nog wel even doorgaan :) groetjes henk

Machiel

Re: Tripple A security

Ongelezen bericht door Machiel »

Mee eens, laten we maar ophouden

liever onbekend

Re: Tripple A security

Ongelezen bericht door liever onbekend »

Fijn om deze berichten over AAA security te lezen!
Ook wij zijn benaderd om een beveiligingssysteem aan te schaffen voor 1800 euro en daarbij een 3-jarig abonnement voor de meldkamer voor 269 euro per jaar. Het ziet er allemaal prachtig uit en ik moet zeggen dat de verkoper niet opdringerig of vervelend was. Gelukkig gaan wij nooit over 1 nacht ijs en hebben dus aangegeven dat we erover nadenken en binnen enkele dagen reageren. Het systeem ziet er inderdaad erg aantrekkelijk uit, alleen dat meldkamer abonnement waarbij er binnen 3 en halve minuut een politiewagen voor de deur zou staan leek me een beetje onwaarschijnlijk. Door de reacties op deze site, op de site van opgelicht en op www.indewandelgang.nl weten we genoeg. Het beveiligingssysteem en abonnement van essent lijkt inderdaad wat reeëler en is een stuk goedkoper.
Kortom, ik ben geenszins van plan om het bedrijf zwart te maken, wil alleen iedereen adviseren; laat je niet overrompelen, teken nooit direct, kijk eerst eens wat er nog meer op de markt is. Als het een eerlijk bedrijf betreft wat een eerlijk produkt verkoopt voor een goede prijs, zijn ze niet bang voor concurrentie en hoeven ze niemand de duimschroeven aan te draaien om direct te beslissen. Als je een nieuwe televisie wilt kopen kijk je toch ook eerst rond om prijs, kwaliteit en service te vergelijken?

Onbekent

Re: Tripple A security

Ongelezen bericht door Onbekent »

Mensen Het systeem dat Triple A(AAA) verkoopt is echt niet slecht. Het is een kwaliteits product maar daar betaal je ook voor. Dat de verkopers agressief worden gebeurd bij elk bedrijf en als de leiding daar achter komt worden ze onslagen. Maar denk wel goed na als je het aanschaft. Maar dat als je het niet neemt er daarna ingebroken wordt is echt onzin. Ben namelijk zelf oud werknemer en we deden +/- 100 huizen per dag aan. Dus dat is onbegonnen werk. De korting daarentegen op je inboedel is er wel degelijk omdat het een NCP borg erkend systeem betreft. Maar let wel op dat je het echt wilt want de mensen zijn getraint in verkopen.

Als dit systeem zo slecht zou zijn zouden de mensen van AAA het zelf niet hebben.

Amersfoorter
Berichten: 9
Lid geworden op: 09 nov 2003 22:04

Re: Tripple A security

Ongelezen bericht door Amersfoorter »

Het bedrijf is verkocht aan louche figuren...die met de noorderzon zijn vertrokken. Het personeel kan naar het loon fluiten. En...de bedrijven die zo dom waren om na de "overname" zonder zekerheden goederen te leveren....kunnen de betaling daarvan ook wel vergeten. Let op de namen Evenboer, Slob, Simic, Eikepage, Ypsilon Shipping. Maar ook de oorspronkelijke eigenaren gaan niet vrijuit : van Heel, Keresevic en Berkeveld zijn uiteindelijk ook gewetenloze zelfverrijkers gebleken.

Amersfoorter
Berichten: 9
Lid geworden op: 09 nov 2003 22:04

Re: Tripple A security

Ongelezen bericht door Amersfoorter »

Het bedrijf is verkocht aan louche figuren...die met de noorderzon zijn vertrokken. Het personeel kan naar het loon fluiten. En...de bedrijven die zo dom waren om na de "overname" zonder zekerheden goederen te leveren....kunnen de betaling daarvan ook wel vergeten. Let op de namen Evenboer, Slob, Simic, Eikepage, Ypsilon Shipping. Maar ook de oorspronkelijke eigenaren gaan niet vrijuit : van Heel, Keresevic en Berkeveld zijn uiteindelijk ook gewetenloze zelfverrijkers gebleken.

Jos Maas

Re: Tripple A security

Ongelezen bericht door Jos Maas »

Jan Groenewoud = Amersfoorter = voormalig financieel directeur van AAA



Lees de berichten en jullie weten genoeg,...Jan we willen ons geld,....betaal jij? We hebben jou toch ook altijd betaald en daarnaast heb je ook nog gestolen van ons.....net als bij je vorige werkgever....waar je met rokende banden bent vertrokken.....liederzak dat je d`r rondloopt.

Jan verdiende ruim € 5.000,00 per maand bij AAA en hij wist dat het bedrijf het niet meer kon betalen. Als financieel directeur ben je dan dus ook verantwoordelijk. Jan is geen maandje salaris tekort gekomen jongens,...die zit er warmpjes bij met de kerst.

Laten we met z`n allen in Amersfoort de kerst doorbrengen bij Jan, die heeft nu al voor de 2de keer een gouden handruk te pakken,....of euh....gepakt,...ja en dan ga je natuurlijk zeuren tegen iedereen......euh of niet?

Jan de groeten van je ex-collega

Gesloten