LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Vakmannen, let op hoge kosten Werkspot

Goede of slechte ervaringen met aannemers, installateurs en/of glazenwassers? Geef hier jouw mening.
lholds
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 mei 2019 20:05

Vakmannen, let op hoge kosten Werkspot

Ongelezen bericht door lholds »

Beste collega's,
Let op de hoge kosten op Werkspot. De 'lead price' wordt niet terug gestort als een klant reageert op je getoonde interesse . Als een klant reageert betaal je, ook al is de reactie een maand later en je hebt het niet door. Normaal wordt er een email naar je toe gestuurd maar niet altijd. Dus, als je niet dagelijks in je berichten tab kijkt dan ben je je geld kwijt. Het wordt van je rekening afgeschreven. Je kunt wel zelf via je bank je geld terug eisen en de automatische incasso intrekken en Werkspot blokkeren.

Werkspot gebruikt onaangename en vakman onvriendelijke methodes. Mijn collega's in Engeland die het zuster bedrijf MyBuilder gebruiken vertellen over dezelfde nare praktijken.

Mijn advies is LET OP! en niet gebruiken,

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: Vakmannen, let op hoge kosten Werkspot

Ongelezen bericht door berndv »

lholds schreef:
27 mei 2019 21:02
Beste collega's,
Dat zullen er hier niet heel veel zijn, aangezien hier voornamelijk consumenten komen.
lholds schreef:
27 mei 2019 21:02
Als een klant reageert betaal je, ook al is de reactie een maand later en je hebt het niet door. Normaal wordt er een email naar je toe gestuurd maar niet altijd.
Wel slecht van hen. Je zou inderdaad verwachten dat ze hier een mail over sturen. Maar ik vraag me dan af waar het mis gaat. Gaat het mis bij de verzender of misschien een filter in de mailbox van de ontvanger?
lholds schreef:
27 mei 2019 21:02
Je kunt wel zelf via je bank je geld terug eisen en de automatische incasso intrekken en Werkspot blokkeren.
Lijkt me niet een heel verstandige optie, hiermee beland je in een automatisch proces van herinneringen en aanmaningen. Maar goed, sommige mensen denken dat ze hiermee een bedrijf echt kunnen pakken. Vooral doen, deurwaarders moeten ook werk houden.
lholds schreef:
27 mei 2019 21:02
Mijn advies is LET OP! en niet gebruiken,
Dat is sowieso een prima advies, gezien de grote hoeveelheid klachten die door de jaren heen hier ook al voorbij gekomen zijn. Zowel van de vakmensen als van de consumenten die er gebruik van maken. Met het gebruik van social media en de huidige krapte in de bouw moet het voor de echte vakman toch geen probleem zijn om aan het werk te blijven.

renewouters
Berichten: 3493
Lid geworden op: 27 jul 2015 12:20

Re: Vakmannen, let op hoge kosten Werkspot

Ongelezen bericht door renewouters »

lholds schreef:
27 mei 2019 21:02
Dus, als je niet dagelijks in je berichten tab kijkt dan ben je je geld kwijt.
Wacht even: je kijkt bedrijfsmatig niet regelmatig in je inbox? Lekker voor je klanten die maar moeten wachten totdat jij een keer zin hebt om je email te bekijken. Als je gebruik maakt van digitale systemen, moet je ze wel gebruiken natuurlijk. Bovendien kan je een notificatie op je telefoon instellen als er nieuwe mails binnenkomen.

Costnix
Berichten: 1081
Lid geworden op: 26 nov 2016 10:27

Re: Vakmannen, let op hoge kosten Werkspot

Ongelezen bericht door Costnix »

U kunt dit beter melden op higherlevel.nl. Dit is speciaal voor ondernemers, ook ZZP’ers.

https://www.higherlevel.nl/

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: Vakmannen, let op hoge kosten Werkspot

Ongelezen bericht door berndv »

renewouters schreef:
28 mei 2019 18:57
Wacht even: je kijkt bedrijfsmatig niet regelmatig in je inbox? Lekker voor je klanten die maar moeten wachten totdat jij een keer zin hebt om je email te bekijken.
Ik denk dat je de strekking van het punt van ts niet snapt. Het gaat juist om het feit dat e-mail niet altijd verstuurd wordt/binnen komt bij een bericht op werkspot. Daarom zou ts dus dagelijks moeten inloggen bij werkspot om daar de berichten te bekijken, omdat het systeem van werkspot schijnbaar niet werkt omdat die geen notificatie verstuurd bij het ontvangen van een nieuw bericht.

kweenie
Berichten: 15948
Lid geworden op: 24 okt 2007 15:04

Re: Vakmannen, let op hoge kosten Werkspot

Ongelezen bericht door kweenie »

lholds schreef:
27 mei 2019 21:02
Mijn advies is LET OP! en niet gebruiken,
Ik denk niet dat dit advies veel zin heeft. Dit zijn namelijk berichten die al regelmatig, ook op dit forum, worden gemeld. Iemand die wat aan jouw bericht zou hebben (en zo verstandig zou zijn om van tevoren een en ander even uit te zoeken) had uit de andere topics al de zelfde conclusie getrokken.

Gesloten