LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Verwarming Feenstra

Goede of slechte ervaringen met aannemers, installateurs en/of glazenwassers? Geef hier jouw mening.
ou812
Berichten: 6
Lid geworden op: 09 apr 2009 17:39

Re: Verwarming Feenstra

Ongelezen bericht door ou812 »

Bij Feenstra is het altijd al *** geweest met de service. Het zal ze ook een warmte totaalzorg zijn.

Chief
Berichten: 369
Lid geworden op: 21 nov 2005 15:43

Re: Verwarming Feenstra

Ongelezen bericht door Chief »

UPDATE!!!

De ketel is afgelopen dinsdag netjes schoongemaakt na 3 jaar.
De problemen bij Feenstra zijn als het goed is nu opgelost.

[/i]

skrabedoelie
Berichten: 53
Lid geworden op: 03 sep 2008 15:57

Re: Verwarming Feenstra

Ongelezen bericht door skrabedoelie »

En reclame maken voor je zelf kost inderdaad geld, daar zijn andere site's dan ook voor.

rchauthi
Berichten: 1
Lid geworden op: 26 jul 2009 19:35

Re: Verwarming Feenstra

Ongelezen bericht door rchauthi »

het is echt niet te geloven bij feenstra, had laatst een afspraak gemaakt zijn ze gewoon niet komen opdagen.
Het is echt een boeve nest daar.
een monteur kwam langs en adviseerde mij een nieuwe cv te kopen omdat hij deze niet kon repareren terwijl ik een all in abonnement heb.
moest maar effe 2500 euro neertellen TERWIJL MIJN CV PAS 6 JAAR OUD IS.
VINDT DAT DEZE BEDRIJF AANGEPAKT MOET WORDEN.


Radjin

stofzuigertje

Re: Verwarming Feenstra

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Als hij een oud kachel ziet van oud model kun je denken dat deze ouder is...

Ook zijn bepaalde merken niet zo goed wat levensduur dus merk en type vermelden zou meer advies kunnen opleveren.

Dit contract zou betekenen dat onderhoud + Reparatie gratis zou zijn maar meestal staat er ook een maximale leeftijd erbij....
6 jaar is te kort en als dit een slecht Merk en/of type is hadden ze hiervoor geen contract moeten afsluiten.

Ik weet enkele Made in Italy ketels die bij diverse firma's geen contract voor storingen kunnen krijgen... alleen onderhoud dus welk merk en type heeft U?

Raffi
Berichten: 5
Lid geworden op: 10 nov 2011 16:21

Re: Verwarming Feenstra

Ongelezen bericht door Raffi »

Hier ook een slechte ervaring met Feenstra of een dochterbedrijf er van.
Niet met de monteurs overigens, die doen prima werk. Vooral met de administratie die is echt enorm hopeloos.

Factuur ontvangen van dochterbedrijf met rekeningnummer 1 met daarop onduidelijke omschrijving en slordige adressering
Vervolgens herinnering gekregen van Feenstra met rekeningnummer 2
Daarna betaald.
14 dagen na betalen stuurt Feenstra een aanmaning met rekeningnummer 3.
Bij nabellen blijkt de betaling na bijna 3 weken pas verwerkt te zijn in de administratie. Maar wel het lef hebben om al een aanmaning te sturen als de administratie niet op orde is.

Ik had in de tussentijd mijn contract opgezegd en krijg ook nog een opzegging van Nuon (ipv dochterbedrijf).

Ik ben er in ieder geval mooi klaar mee!

Nicoledo
Berichten: 2
Lid geworden op: 26 feb 2013 13:40

Re: Verwarming Feenstra

Ongelezen bericht door Nicoledo »

NEEM NOOIT EEN CONTRACT BIJ FEENSTRA. ZE KOMEN NOOIT HUN AFSPRAKEN NA!! NA 5 UUR TEVERGEEFS WACHTEN OP EEN SERVICEEMONTEUR HEB IK ZELF MAAR NAAR FEENSTRA GEBELD EN TOEN GEHOORD DAT DE MONTEUR ZICH DE VORIGE DAG AL HAD ZIEKGEMELD. ZE HADDEN DIT OP ONZE VOICEMAIL INGESPROKEN... ECHTER WE HEBBEN NIET EENS EEN VOICEMAIL!!!!!! EN DAT IS GEEN UITZONDERING: ELK JAAR KOMEN ZE HUN GEMAAKTE AFSPRAKEN NIET NA, JE MOET OVERAL ACHTERAAN ZITTEN OM MAAR IETS VAN ZE GEDAAN TE KRIJGEN. EN ZE LATEN JE OOK ZO ZITTEN ALS OP VRIJDAG DE KETEL HET NIET MEER DOET EN HET IJSKOUD IS! DAN ZEGGEN ZE TOE OM OP MAANDAG LANGS TE KOMEN, GEHEEL IN STRIJD MET HET ONDERHOUDSCONTRACT DAT JE HEBT AFGESLOTEN.

Gesloten