(Niet) ontstoppen voor een gigantische prijs

Goede of slechte ervaringen met aannemers, installateurs en/of glazenwassers? Geef hier jouw mening.
Moneyman

Re: (Niet) ontstoppen voor een gigantische prijs

Ongelezen bericht door Moneyman » 11 okt 2019 10:13

Ja, civielrechtelijk zijn er wel meer opties. De door jou genoemde "misbruik van omstandigheden" is de meest logische. Bedreiging is veel moeilijker aannemelijk te maken. Probleem is alleen dat iedereen al betaald heeft en dus zelf zal moeten dagvaarden om geld terug te vorderen. Voor veel mensen is dat een te grote stap en een te groot (financieel) risico. En daarom blijft dit probleem in stand...

Patrick. V. O

Ongelezen bericht door Patrick. V. O » 31 dec 2019 10:05

Wij zijn er ook ingetrapt en niet dat we de eerste de beste gebeld hebben maar een echt bedrijf en op de een of andere manier zijn hun daar slim tussen gekomen en hebben ons terug gebeld.
Ik was in de veronderstelling dat ik rrs aan de lijn had maar dat was dus niet zo dus het is een louche iets dat hun nummers weg kunnen pikken van echte bedrijven en mensen voor de gek houden en dan een poot uitdraaien.
Deze oplichters moeten gewoon opgedoekt worden.

Komkommertijd

Ongelezen bericht door Komkommertijd » 31 dec 2019 13:20

De eerste is zelden de beste..... volgende keer iets beter kijken of Google niet de Eerste & Duurste gaf want die hoge score daar bij Google is niet bepaald gratis!

berndv

Ongelezen bericht door berndv » 03 jan 2020 13:36

Patrick. V. O schreef:
31 dec 2019 10:05
Wij zijn er ook ingetrapt en niet dat we de eerste de beste gebeld hebben maar een echt bedrijf en op de een of andere manier zijn hun daar slim tussen gekomen en hebben ons terug gebeld.
Dat weet u zeker?
Patrick. V. O schreef:
31 dec 2019 10:05
Ik was in de veronderstelling dat ik rrs aan de lijn had maar dat was dus niet zo dus het is een louche iets dat hun nummers weg kunnen pikken van echte bedrijven en mensen voor de gek houden en dan een poot uitdraaien.
U maakt er wel een heel spannend verhaal van. Mag ik vragen welk nummer u heeft gebeld?

U weet overigens zeker dat u RRS heeft laten komen? En niet RSS? Lijkt er wel op, zullen ze waarschijnlijk wel bewust hebben gedaan, maar staan niet zo goed bekend: http://r-ss.nl/

Plaats reactie