LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Wanders kozijnen Duitsland niet altijd zo goed

Goede of slechte ervaringen met aannemers, installateurs en/of glazenwassers? Geef hier jouw mening.
henkenanita
Berichten: 2
Lid geworden op: 27 mei 2010 14:01

Wanders kozijnen Duitsland niet altijd zo goed

Ongelezen bericht door henkenanita »

Door de vele positieve reacties hier op het forum de firma Wanders gemaild met het verzoek om een prijsopgaaf voor vervanging voor onze kozijnen.
Geen enkele reactie ontvangen.
Na enige tijd nogmaals gemaild met het verzoek om een ontvangstbevestiging te sturen, ook gemeld dat indien wij te ver van ze af wonen dat dat geen probleem is, svp gewoon even laten weten, dan weten wij het ook tenslotte.
Nu enkele dagen later nog steeds geen bericht.

Van ons dus een koude douche!!

Woon je in de buurt, ben je interessant, woon je veraf, negeren ze je totaal!

malaga
Berichten: 400
Lid geworden op: 24 aug 2005 08:51

Re: Wanders kozijnen Duitsland niet altijd zo goed

Ongelezen bericht door malaga »

In wat voor taal hebben jullie deze mail geschreven?
Het zou kunnen zijn, dat zij deze niet kunnen lezen!

utrecht2010
Berichten: 2
Lid geworden op: 28 mei 2010 12:42

Re: Wanders kozijnen Duitsland niet altijd zo goed

Ongelezen bericht door utrecht2010 »

Ik heb daar in de buurt gewoond en naast Wanders is daar nog een kozijnenboer (naam even vergeten).

Van verhalen moet ik het hebben; maar beiden leveren goed werk. Ze hebben het wel druk en ja, Nederlands is niet hun sterkste vak maar ze verstaan het prima.

malaga
Berichten: 400
Lid geworden op: 24 aug 2005 08:51

Re: Wanders kozijnen Duitsland niet altijd zo goed

Ongelezen bericht door malaga »

Wat bedoel je hiermee?

henkenanita
Berichten: 2
Lid geworden op: 27 mei 2010 14:01

Re: Wanders kozijnen Duitsland niet altijd zo goed

Ongelezen bericht door henkenanita »

We hebben de mail in het Nederlands opgesteld, omdat dit ook op hun website staat. Men spreekt keurig Nederlands wordt er gezegd.
Kleve ligt dan ook net over de grens, dus dat verbaast me niet.
Ik doe van mijn werk uit zaken met een firma in Kevelaer, vlakbij Kleve en daar spreken ze ook bijna allemaal Nederlands.
Ik vind het gewoon jammer omdat men hier over het algemeen zeer tevreden is over Wander.
Misschien leren ze er weer iets van...

malaga
Berichten: 400
Lid geworden op: 24 aug 2005 08:51

Re: Wanders kozijnen Duitsland niet altijd zo goed

Ongelezen bericht door malaga »

Kan ik jou bericht aan Wanders sturen?

vakkiel
Berichten: 225
Lid geworden op: 02 mar 2008 20:32

Re: Wanders kozijnen Duitsland niet altijd zo goed

Ongelezen bericht door vakkiel »

Hoi HenkenAnita,

Ook ik heb alleen maar positeve ervaringen met Wanders. Scherpe prijs, goed werk en daarna ook nog achteraf subsidie voor ons geregeld.

Wat betreft jouw post. Het is inderdaad niet netjes om helemaal geen reactie te krijgen. Ik weet dat Wanders super super druk is op dit moment, mischien is het erbij in geschoten, nogmaals niet netjes maar dat gebeurt in elk bedrijf.

Ik vind de titel van je post een beetje te zwaar. Uit de titel zou je halen dat ze kozijnen bij jou geleverd hebben en dat het niet goed gebeurd is......

Wellicht is het verstandig om even te bellen met hun. Succes !

malaga
Berichten: 400
Lid geworden op: 24 aug 2005 08:51

Re: Wanders kozijnen Duitsland niet altijd zo goed

Ongelezen bericht door malaga »

bayer113 schreef:Kan ik jou bericht aan Wanders sturen?

TS heeft blijkbaar geen interesse meer!

Trompetter1
Berichten: 2
Lid geworden op: 07 jun 2010 10:46

Re: Wanders kozijnen Duitsland niet altijd zo goed

Ongelezen bericht door Trompetter1 »

Merkwaardig. Wij namen vorige week contact op met Wanders en suurden desgevraagd een mail met maten voor onze kozijnen. Binnen een week hebben wij nu een volledige offerte ontvangen. We zijn er echter nog niet uit en hebben al verschillende offertes binnen, waarvan de prijzen nogal uiteenlopen evenals de mogelijkheden. Wij wilden oorspronkelijk naar buiten openslaande ramen maar die kan niet iedereen leveren (ook Wanders niet)
Daarnaast zitten we met bestaande lamellen/luxaflex/horren enz.
Lastig
Maar we gaan wel voor kunststof nu. :)

malaga
Berichten: 400
Lid geworden op: 24 aug 2005 08:51

Re: Wanders kozijnen Duitsland niet altijd zo goed

Ongelezen bericht door malaga »

@ HenkAnita

zie dit bericht van Trompetter!
Blijkbaar hebben jullie dan toch iets verkeerds gedaan, dat het niet werkte.
Maar omdat jullie ook geen reactie meer geven, ga ik er vanuit, dat het toch een wraakactie was. :mrgreen:

vakkiel
Berichten: 225
Lid geworden op: 02 mar 2008 20:32

Re: Wanders kozijnen Duitsland niet altijd zo goed

Ongelezen bericht door vakkiel »

Inderdaad bayer.
Henkenanita zijn jullie niet toevallig concurenten van Wanders die keer op keer klanten aan Wanders verliezen ? :lol:

felicitas
Berichten: 159
Lid geworden op: 17 jun 2005 20:12

Re: Wanders kozijnen Duitsland niet altijd zo goed

Ongelezen bericht door felicitas »

wel grappig, waarom zijn nu altijd de positieve berichten van Wanders de klanten en als er is kritiek is gaan de"klanten" altijd meteen in de verdediging en zeggen dat dit concurrenten zijn.
Wanders raad in een andere topic de klant af om ventilatie roosters te gebruiken wat gewoon een slecht advies is en opeens is er geen commentaar meer.
waarom raad Wanders nou ventilatieroosters af?? en niet zeggen dat ze dat in Duitsland bij kunststof kozijnen nooit doen, want het heeft niks te maken of het hout kunststof of aluminium kozijnen zijn.

Gert83
Berichten: 1
Lid geworden op: 20 jun 2010 22:49

Re: Wanders kozijnen Duitsland niet altijd zo goed

Ongelezen bericht door Gert83 »

Ik heb ze vorige week gemaild en ik kreeg vrijwel direct een mail terug. Echter hebben ze er ook ingezet dat ik meer contactgegevens achter moest laten. Het kwam namelijk weleens voor dat zij geen berichten konden sturen omdat ze als 'spammers' waren aangemeld bij UPC, om maar een voorbeeld te noemen. Dus kon er niet geantwoord worden op mails.

Nogmaals ik heb vrijwel direct een mail terug gekregen en ook wij wonen (relatief) best een eindje uit de richting.

Ik vind ook dat als dit slechts om een e-mail gaat dat de titel best zwaar weegt, zoals al eerder is aangegeven.

Ik zou zeggen, probeer het nog eens (bel eventueel even). Misschien heb je nu meer geluk.

felicitas
Berichten: 159
Lid geworden op: 17 jun 2005 20:12

Re: Wanders kozijnen Duitsland niet altijd zo goed

Ongelezen bericht door felicitas »

ja maar hoe zit het nu met de roosters, waarom geeft wanders het advies om geen ventilatie roosters te gebruiken?

vakkiel
Berichten: 225
Lid geworden op: 02 mar 2008 20:32

Re: Wanders kozijnen Duitsland niet altijd zo goed

Ongelezen bericht door vakkiel »

@felicitas
Ik heb niks met Wanders afgezien dat ik een zeer tevreden cliënt ben van hun.
Ik heb jouw postings eens goed bekeken en je bent met een kleine hetze tegen Wanders bezig....

J. Degrelle
Berichten: 271
Lid geworden op: 07 mar 2008 14:22
Locatie: Heilig Landstichting

Re: Wanders kozijnen Duitsland niet altijd zo goed

Ongelezen bericht door J. Degrelle »

Felicitas heeft hier anders wel een punt. En als je een punt hebt ben je meteen bezig met een al dan niet kleine hetze tegen een bedrijf volgens vakmans hier.

Gewoon ingaan op de vraag en niet eromheen gaan l*llen

felicitas
Berichten: 159
Lid geworden op: 17 jun 2005 20:12

Re: Wanders kozijnen Duitsland niet altijd zo goed

Ongelezen bericht door felicitas »

dat is nou precies wat ik bedoel, als je kritiek hebt ben je de concurrent en ben je bezig met een hetze tegen het bedrijf wat een onzin.
het advies om geen ventilatie roosters te gebruiken is gewoon slecht en als je dan vraagt waarom krijg je een verhaal van een "klant" dat ze zo tevreden zijn.
neem aan dat Wanders toch wel verteld heeft waarom je geen ventilatieroosters moet gebruiken in de nieuwe kozijnen??

felicitas
Berichten: 159
Lid geworden op: 17 jun 2005 20:12

Re: Wanders kozijnen Duitsland niet altijd zo goed

Ongelezen bericht door felicitas »

anders is er zo rap een antwoord , maar nou weet ik nog steeds niet wat er zo goed aan is van wanders om een advies te geven om geen ventilatie roosters te gebruiken?? :?

vakkiel
Berichten: 225
Lid geworden op: 02 mar 2008 20:32

Re: Wanders kozijnen Duitsland niet altijd zo goed

Ongelezen bericht door vakkiel »

Ik denk dat iedereen een beetje moe van je wordt felicitas.....ik in ieder geval wel. Je zult wel om de 10 minuten inloggen op de radarsite om te kijken of je al weer een reactie hebt waarop je je kunt vastbijten....TRIEST :roll:

felicitas
Berichten: 159
Lid geworden op: 17 jun 2005 20:12

Re: Wanders kozijnen Duitsland niet altijd zo goed

Ongelezen bericht door felicitas »

ik stel gewoon een vraag en zo als altijd bij wanders "gaan klanten" meteen in de verdediging, mijn laatste reactie was nog al weer even geleden, "de klant" van wanders reageert nu weer meteen na een paar minuten, met alleen maar gezwets dat het een hetze is enz enz, maar ik stel een heel normale vraag waarom wanders het advies geeft om geen ventilatieroosters toe te passen?? ik bijt me nergens in vast, zeg ook nergens dat wanders slecht is, maar was heel benieuwd waarom dat wordt ontraden?

Gesloten