LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Wanders kunstof kozijnen

Goede of slechte ervaringen met aannemers, installateurs en/of glazenwassers? Geef hier jouw mening.
houwaard
Berichten: 5
Lid geworden op: 18 mei 2009 15:17

Re: Wanders kunstof kozijnen

Ongelezen bericht door houwaard »

verleden week zijn mijn kozijnen geplaatst door wanders.
eerst heb ik me geörienteerd op de kunststof kozijnen. Daar zijn heel veel firmas voor. Via de Kassa site kwam ik bij Wanders terecht. Ik had er nog nooit van gehoord. Gevraagd voor een gratis en vrijblijvende offerte. Deze zag er goed uit [en ik had geen andere bedrijven aangeschreven. ] De prijs was een stuk lager als dat ik gedacht had . Afgelopen week zijn ze geplaatst. De werklui waren zeer vriendelijk, vakkundig en werkte hard. Ook geen aanbetaling hoeven doen en je hoeft pas te betalen als je geheel tevreden bent. [ waar vind je dat??]
Nou ik ben heeeeeeeel tevreden en zal dan ook per ommegaand betalen als de rekening komt. Dat gaf me een heel veilig gevoel .
Ik heb collega's die ook kunststof kozijnen hebben laten plaatsen en daar liep het anders.
Dus ik heb mijn buren , vrienden en collega's verteld van mijn ervaring. Ook heb ik ze zeker wanders aangeraden. Dat heet mond op mond reclame, dat werk bij mij beter als alle reclame blaadjes bij elkaar en dat zou ik nooit doen als ikzelf niet tevreden was.
Dus ik weet niet waar die felicitas zijn wantrouwen vandaan heeft. Ga anders maar eens kijken op de consumenten site van kassa. daar zie je heel veel meer reacties van klanten van wanders. Dus houd nu eens op en accepteer gewoon dat het een goed bedrijf is.
Van mij krijgen ze een 10 met een griffel.
anja Houwaard

Gesloten