Zolderverbouw.nl

Goede of slechte ervaringen met aannemers, installateurs en/of glazenwassers? Geef hier jouw mening.
zusjevan

Zolderverbouw.nl

Ongelezen bericht door zusjevan » 11 nov 2013 22:33

Heeft er iemand ervaring met dit bedrijf? Wij willen hen waarschijnlijk een dakkapel laten plaatsen en de zolder laten afwerken. Ik kan weinig over ze vinden. Op marktplaats staan 2 negatieve ervaringen, maar voor de rest kan ik er niets over vinden.

eleven

Re: Zolderverbouw.nl

Ongelezen bericht door eleven » 12 nov 2013 08:26

zusjevan schreef:Heeft er iemand ervaring met dit bedrijf? Wij willen hen waarschijnlijk een dakkapel laten plaatsen en de zolder laten afwerken. Ik kan weinig over ze vinden. Op marktplaats staan 2 negatieve ervaringen, maar voor de rest kan ik er niets over vinden.

Wat mij bij de recensies opvalt, dat er van oktober 2011, dus twee jaar geleden, geen nieuwe recensies zijn.
Dan is de vraag geen dakkapellen meer gemaakt of waarom?

zusjevan

Ongelezen bericht door zusjevan » 12 nov 2013 22:51

Welke recensies bedoeld u? Ik zie namelijk op hun eigen site allemaal foto's van zowel 2011, 2012 als 2013. Of gaat het om de tekst die er bij geschreven staat. Die wordt inderdaad wel minder na 2011. Ik vind een eigen site sowieso lastig. Daar zal je geen kritiek op laten staan...

eleven

Ongelezen bericht door eleven » 13 nov 2013 08:28

Heeft geen nut. :mrgreen:
Laatst gewijzigd door eleven op 25 apr 2014 20:32, 1 keer totaal gewijzigd.

edje_mtb

Ongelezen bericht door edje_mtb » 27 nov 2013 13:56

Hallo,

ik zou bij Zolderverbouw.nl wegblijven.

De dakkapel is 2 jaar geleden geplaatst, naar nu blijkt hebben ze bij de pannen, die terug gelegd moesten worden onder de nok, allemaal de nokken vanaf geslagen en vast gepurt. Met als resultaat dat de pannen los komen en naar beneden zakken met een lekkage als resultaat.

Na een aantal weken geprobeerd te hebben ze zover te bewegen dat ze komen kijken naar de lekkage geven ze aan dat ze dat ivm de afstand niet van plan zijn omdat het waarschijnlijk toch niet aan hen ligt. Ik moest maar een dakdekker inschakelen. Werd telefonisch dusdanig onbeschoft te woord gestaan en ze gaven mij sterk de indruk dat ik geen verstand van zaken had en dat zij alles wisten.

Uiteindelijk het dak laten inspecteren en de pannen zijn recht gelegd en vervangen, maar nu op een manier zoals het hoort....maar niet door zolderverbouw.nl

martijn78

Ongelezen bericht door martijn78 » 03 feb 2014 22:43

zijn er verder nog ervaringen met Zolderverbouw.nl??

kicch02

Ongelezen bericht door kicch02 » 21 feb 2014 13:15

Beste lezers,

Ik ben zeer tevreden dat deze forum bestaat want ik wil graag mijn mede mens waarschuwen tegen dit bedrijf. Ik heb in mei 2013 een dakkapel bij hen geplaats. Achteraf een verschrikkelijke fout. Daarom wil ik iedereen waarschuwen tegen dit bedrijf . Wat was er gebeurt ?

Bij het meten van de Zolder hebben ze een fout gemaakt in de berekening met als gevolg grote schade aan de slaapkamer van mijn dochter. Als gevolg van deze rekenfoutjes zit ik nu te kijken tegen een kromme vensterbank. De schade kan niet hersteld worden. De schade is ongeveer 20 duizend euro. Ik heb helaas geen rechtsbijstand. Anders had ik de schade bij hen verhaald. Mijn advocaat vraagt een bedrag van 5 duizend euro om mij bij te staan. Verder heb ik maanden lang last van lekkages: Ik heb hier nachtmerries van gekregen en nog steeds: de lekkages van mijn dakkapel gingen over naar mijn buren. Als je hen belt, doen altijd moeilijk. Ze tonen geen begrip, geen emoties .... Mocht iemand van jullie behoefte heeft om de schade te zien, zal ik deze aan alle Nederlanders laat zien.... dus jullie zijn gewaarchuuwd. Alvast bedankt/

josje13

Ongelezen bericht door josje13 » 26 feb 2014 08:01

GA NIET IN ZEE MET DEZE PRUTSERS!!
Ze hebben er bij ons een zooitje van gemaakt en als je dan netjes belt om erover te praten krijg je een grote bek en weigeren ze om een oplossing te zoeken!
De aannemer die de klus heeft afgemaakt was ontsteld over zoveel fouten, ondeskundigheid en prutswerk.
Bij ons is het gelukkig opgelost via de rechtsbijstandverzekering.

johst100

Ongelezen bericht door johst100 » 24 apr 2014 08:22

Wij hebben veel teveel betaald. Een deel is niet uitgevoerd en ondanks een mail van onze advocaat geen reactie ontvangen. De aangetekende brief van de advocaat werd geweigerd.
Een jaar ellende en heb alles moeten laten verbeteren door een vakman.
Ze laten niets van zich horen. Mensen wees heel voorzichtig.
Laatst gewijzigd door johst100 op 18 okt 2014 14:24, 2 keer totaal gewijzigd.

zolderverbouw

Ongelezen bericht door zolderverbouw » 25 apr 2014 14:06

Hierbij wil Zolderverbouw graag reageren op het bericht van bovenstaande klant.
Ik type letterlijk de tekst over die ik van deze klant ontvangen heb. Gezien zijn reactie in die mail vind het daarom ook zeer ongepast dat dit op deze site staat.
klant had inderdaad wat klachten die we naar onze mening goed opgelost hebben ( volgens mail correspondentie en telefonisch contact met klant was deze ook tevreden) één van de klachten was een lekkage, binnen 24 uur stonden er 3 mannen klaar en is de lekkage verholpen.Nog niet eens veroorzaakt door de dakkapel maar door het dak van de buren.
mail van 20-9-2013
Beste Zolderverbouw,
Ik heb net een bedrag van ..... overgemaakt. In principe mijn advocaat heeft me geadviseerd om te betalen alleen als alle schade hersteld is (dus alle schade is hersteld anders zou klant niet betalen) Zoals ik eerder aangaf er is een fout gemaakt in de constructie vensterbank. (dit klopt maar ligt aan de oudheid/constructie van de woning anders kon de dakkapel niet geplaatst worden)
toch ben ik bereid om mijn klachten in te trekken als jullie in de toekomst bereid zijn om eventuele schade snel op te lossen. Lijkt logisch, maar mijn ervaringen was anders. Ten slotte, mijn complimenten voor Richard (werknemer Zolderverbouw) voor zijn kwaliteiten: vakkundig, menselijk, respectvol en betrokken.
met vriendelijke groet,
............................
mail van 17-10-2013 (weer letterlijk overgenomen)
Beste Zolderverbouw,
Bedankt voor het snelle afhandelen van de opdracht. Ik ben zeer tevreden hoe Richard het probleem van de rolluik wist op te lossen. Richard had fouten ontdekt in de montage. Verder heeft ook mijn raam in orde gemaakt. Deze raam heeft nooit goed gefunctioneerd. Door grote problemen lekkage (bij de buren) hd ik nooit aandacht besteden aan het raam. Het raam was nooit stabiel. Complimentjes, Mijn vertrouwen in de Zolderverbouw is hersteld.
met vriendelijke groet,
..............
Deze klant wilde dat Zolderverbouw 1 dakpan zou bestellen op klant zijn kosten. Helaas was dit niet mogelijk vanwege het aantal. Klant adres gegeven waar hij hem kom bestellen in Januari 2014 nog de allerbeste wensen gekregen van deze klant. Na die tijd zijn er geen klachten meer geweest ook geen telefonisch/mail contact.

zeer vreemd dat dit nu in april 2014 op deze site gezet word.

Teunbosseman
Contacteer:

Ongelezen bericht door Teunbosseman » 25 apr 2014 14:24

zolderverbouw schreef:Hierbij wil Zolderverbouw graag reageren op het bericht van bovenstaande klant.
Ik type letterlijk de tekst over die ik van deze klant ontvangen heb. Gezien zijn reactie in die mail vind het daarom ook zeer ongepast dat dit op deze site staat.
klant had inderdaad wat klachten die we naar onze mening goed opgelost hebben ( volgens mail correspondentie en telefonisch contact met klant was deze ook tevreden) één van de klachten was een lekkage, binnen 24 uur stonden er 3 mannen klaar en is de lekkage verholpen.Nog niet eens veroorzaakt door de dakkapel maar door het dak van de buren.
mail van 20-9-2013
Beste Zolderverbouw,
Ik heb net een bedrag van ..... overgemaakt. In principe mijn advocaat heeft me geadviseerd om te betalen alleen als alle schade hersteld is (dus alle schade is hersteld anders zou klant niet betalen) Zoals ik eerder aangaf er is een fout gemaakt in de constructie vensterbank. (dit klopt maar ligt aan de oudheid/constructie van de woning anders kon de dakkapel niet geplaatst worden)
toch ben ik bereid om mijn klachten in te trekken als jullie in de toekomst bereid zijn om eventuele schade snel op te lossen. Lijkt logisch, maar mijn ervaringen was anders. Ten slotte, mijn complimenten voor Richard (werknemer Zolderverbouw) voor zijn kwaliteiten: vakkundig, menselijk, respectvol en betrokken.
met vriendelijke groet,
Beste Zolderverbouw,
Bedankt voor het snelle afhandelen van de opdracht. Ik ben zeer tevreden hoe Richard het probleem van de rolluik wist op te lossen. Richard had fouten ontdekt in de montage. Verder heeft ook mijn raam in orde gemaakt. Deze raam heeft nooit goed gefunctioneerd. Door grote problemen lekkage (bij de buren) hd ik nooit aandacht besteden aan het raam. Het raam was nooit stabiel. Complimentjes, Mijn vertrouwen in de Zolderverbouw is hersteld.
met vriendelijke groet,
..............
Deze klant wilde dat Zolderverbouw 1 dakpan zou bestellen op klant zijn kosten. Helaas was dit niet mogelijk vanwege het aantal. Klant adres gegeven waar hij hem kom bestellen in Januari 2014 nog de allerbeste wensen gekregen van deze klant. Na die tijd zijn er geen klachten meer geweest ook geen telefonisch/mail contact.

Inderdaad vreemd.......helemaal ook opdat ik mijn naam ook tegenkom in dit topic waarvan ik geheel geen weet had ?????

Anyway, heb de site bekeken en wellicht zijn de klagers een en dezelfde als welke op Marktplaats zouden staan ?
Gezien de vele recensies, foto's en overige google search recensies, komt zolderbouw nu niet echt als onbetrouwbaar over.

Tsja, wie weet laten enkele TSers nog van zich horen. Zo te merken zijn alleen 1 dags vliegen.

Consument1981

Ongelezen bericht door Consument1981 » 13 aug 2014 22:11

Ook wij zijn met zolderverbouw in zee gegaan. Op zich zijn we tevreden met de geplaatste dakkapellen, dit ook gemeld aan zolderverbouw toen ze eenmaal geplaatst waren. Echter op het gebied van communicatie heeft het bedrijf nog veel te leren en dit zorgt er toch voor dat er een vervelende nasmaak blijft hangen bij het bedrijf.

Naast de dakkapellen zouden er namelijk ook rolluiken geplaatst worden. Op het moment van plaatsen (eind april/begin mei van dit jaar) van de dakkapellen werd ons verteld door zolderverbouw dat zij een geschil hadden met hun vorige leverancier en dat ze op zoek waren naar een nieuwe leverancier. Dit zou enkele weken of misschien langer in beslag gaan nemen. Na het plaatsen hebben we op eigen initiatief nog een aantal keer contact telefonisch gezocht met zolderverbouw maar het bleef van hun kant bij slechts loze beloftes terwijl je verwacht netjes op de hoogte te worden gehouden. Gelukkig hebben we de rolluiken niet vooraf betaald. Uiteindelijk hebben we een maand of 2 geleden zolderbouw een mail gestuurd met daarin onze teleurstelling verwoord. Nul reactie gekregen. Erg jammer. Zoiets blijft toch hangen. Een simpel bericht van hun kant ("de rolluiken gaan toch niet lukken via ons, onze excuses") had dat kunnen voorkomen. We zijn te lang aan het lijntje gehouden.

Conclusie: we zouden het bedrijf niet bij anderen aanbevelen

ruud_a

Ongelezen bericht door ruud_a » 14 aug 2014 00:46

Teunbosseman schreef:
zolderverbouw schreef:Hierbij wil Zolderverbouw graag reageren op het bericht van bovenstaande klant.
mail van 20-9-2013
Beste Zolderverbouw,
met vriendelijke groet,
Beste Zolderverbouw,
met vriendelijke groet,
..............

Inderdaad vreemd.......helemaal ook opdat ik mijn naam ook tegenkom in dit topic waarvan ik geheel geen weet had ?????

Anyway, heb de site bekeken en wellicht zijn de klagers een en dezelfde als welke op Marktplaats zouden staan ?
Gezien de vele recensies, foto's en overige google search recensies, komt zolderbouw nu niet echt als onbetrouwbaar over.

Tsja, wie weet laten enkele TSers nog van zich horen. Zo te merken zijn alleen 1 dags vliegen.
of 1-dags trollen, die er aardigheid in hebben om bedrijven af te branden op tros radar.
het is opvallend hoeveel van die nieuwe negatieve postings opduiken na een klacht van iemand.
net zo opvallend als de eenmalige postings van zeer tevreden klanten.

Utrechter030

Ongelezen bericht door Utrechter030 » 18 okt 2014 13:04

Ik kan dit bedrijf alleen maar afraden. We hebben in 2011 een dakkapel laten plaatsen en ik moet eerlijk zeggen: ik was zeer onder de indruk van de snelheid van werken. De mannen die de dakkapel plaatsen zijn harde werkers. Echter, de afwerking is zeer gebrekkig.

In mei 2014 , krap 3 jaar na de plaatsing, hebben we bij inspectie een grote houtrot plekken gevonden. Dit is ook met foto's naar hen gezonden, na vele malen bellen en emailen zijn ze komen kijken. Vele telefoontjes, mailtjes, voicemails ingesproken en berichten op facebook verder hebben ze pas in September iemand gestuurd om het te repareren. Ze antwoorden gewoon nauwelijks op berichten; dit irriteert me nog het meest. Fouten kunnen gebeuren, maar laat dan in ieder geval iets van je horen.

Inmiddels was de houtrot zover, dat 1 raam niet meer open kon, anders viel hij uit de sponning. Daarna hebben we een ander bedrijf laten komen om de hele dakkapel na te lopen, alles te schilderen, ramen af te kitten (bleek niet gedaan) en nu lijkt alles eindelijk goed te zijn. Men had ook nog aangegeven tegen de schilder dat we eigenlijk eerder hadden moeten laten schilderen: alsof ik een dakkapel van ruim 6000 euro plaats om een jaar later groot onderhoud te gaan doen.

zolderverbouw

Ongelezen bericht door zolderverbouw » 04 dec 2014 12:45

Hierbij wil Zolderverbouw reageren op reactie hierboven.

Zoals meneer al aangeeft hebben wij het keurig gerepareerd. Deze dakkapel is begin 2011 geplaatst en in 2014 nog niet geschilderd (dakkapel is geleverd in de grondverf) dat is natuurlijk niet bevorderlijk.
Toch jammer dat dit na het netjes te hebben gerepareerd zo negatief wordt geformuleerd.
Zolderverbouw blijft ten alle tijden zijn service verlenen!

berndv

Ongelezen bericht door berndv » 04 dec 2014 12:58

Utrechter030 schreef: In mei 2014 , krap 3 jaar na de plaatsing, hebben we bij inspectie een grote houtrot plekken gevonden.
Wat fijn dat klanten ook goed weten wat hun eigen verantwoordelijkheid is voordat ze een bedrijf afkraken:
zolderverbouw schreef:Deze dakkapel is begin 2011 geplaatst en in 2014 nog niet geschilderd (dakkapel is geleverd in de grondverf) dat is natuurlijk niet bevorderlijk.
Tuurlijk moet je zo'n ding niet 3 jaar in de grondverf laten zitten, hier moet een fatsoenlijke laag verf op. Steek de hand lekker in eigen boezem de volgende keer voordat je gaat klagen over een bedrijf, wat later blijkt door je eigen laksheid te komen.

G&T Bos

Ongelezen bericht door G&T Bos » 24 dec 2014 14:11

Beste lezers,

Als je ooit de zolder wil laten verbouwen en je komt dit bedrijfje tegen... NIET AAN BEGINNEN!!!!!
Helaas zijn wij de dupe geworden van deze amateurs en wil ik iedereen waarschuwen om niet in zee te gaan met deze mensen!
Wat er bij het plaatsen van ons dakkapel is fout gegaan: de gordingen scheef afgezaagd met een afwijking van centimeters erg zonde wij wilden alles netjes aftimmeren maar de gordingen blijven wel in het zicht... Ziet er dus niet uit...
nadat de timmerlieden weg waren en ik alle zooi aan het opruimen was heb ik mij lelijk verwond aan een schroef die zomaar door het dakbeschot zat (4cm) ong 12 schroeven steken uit! levensgevaarlijk!
Maar waar wij het meest verbaast over zijn dat er gewoon niet word gereageerd op de mail die wij gestuurd hebben! Dus hebben we er een paar keer achteraan gebeld... Er word dan gezegd: we bellen vanmiddag terug en dat is nu een week geleden... Tot op heden is er nog niets opgelost ik hoop via deze weg dat de mensen van zolder verbouw gaan reageren en een passende oplossing bieden. Mocht ik tevreden zijn met een passende oplossing van Zolderverbouw zal ik dat laten weten via dit forum.

Zonnebloem90

Ongelezen bericht door Zonnebloem90 » 30 dec 2014 21:01

Hier ook geen positieve ervaring helaas.
Toen ze hier kwamen en we besloten met ze in zee te gaan had ik er een goed gevoel bij, echter na dit topic begon ik te twijfelen maar goed op het Internet lees je juist altijd alleen negatieve dingen dus toch besloten met ze in zee te gaan.
Bij de eerste afspraak kwamen ze te laat, bij het inmeten kwamen ze te laat en ook elke dag van plaatsing kwamen ze te laat (en gingen vroeg weg) de afwerking vind ik slecht, er zijn overal tochtgaten en ook moeten ze nog terug komen om iets af te maken maat we zijn inmiddels weken verder en krijgen niet of nauwelijks reactie.
Mijn gevoel zat achteraf gezien goed, helaas toch met deze mannen in zee gegaan (ik ben benieuwd wat voor toekomst dit ons nog gaat brengen )
Ik raad iedereen deze mensen af.

Y4ssin

Ongelezen bericht door Y4ssin » 10 jun 2015 23:30

Ik heb een offerte opgevraagd bij dit bedrijf. Het verhaal was goed en ze kwamen bekwaam over. Zijn er ook mensen met goede ervaringen?

Fam. Bulthuis

Ongelezen bericht door Fam. Bulthuis » 21 aug 2015 16:42

Wij hebben ook geen goede ervaring met zolderverbouw.
Half april een dakkapel laten zetten.
Hier was niets mis mee, dakkapel in 1 dag geplaatst. Het probleem is dat er ook rolluiken in hadden moeten zitten. Deze zouden een dag later geleverd worden. Intussen zijn we 4 maanden verder en nog steeds geen rolluiken. Diverse malen contact gehad waar we na 1 maand een nieuwe afspraak hadden voor de plaatsing van de rolluiken, de avond voor de plaatsing werd er met een smoesje afgebeld. Daarna moesten we elke keer zelf contact proberen te zoeken. Vanuit zolderverbouw hebben we zelf nooit een mail of belletje gehad om proberen deze problemen op te lossen. Na 4 maanden en diverse mails, smsjes en 2 aangetekende brieven verder hebben we besloten om de rolluiken maar bij iemand anders te bestellen. We hadden gelukkig nog niet alles betaald maar achteraf toch €400/500,- teveel. Daar kunnen we nu dus naar fluiten. De 2 horren waren ook niet meegeleverd, deze hebben we na 2 maanden zelf maar opgehaald in Ter Aar, anders hadden we deze ook nog niet gehad waarschijnlijk. En maar hopen dat we nooit geen andere problemen krijgen, want daar zullen we ook zelf een oplossing voor moeten vinden vrees ik.

Plaats reactie