Abonnement op Radar+

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
Piepelo
Berichten: 5
Lid geworden op: 30 sep 2017 15:05

Abonnement op Radar+

Ongelezen bericht door Piepelo »

Heel graag wil ik bij Radar zelf ook even aankaarten om hun eigen kanalen even onder de loep te houden.

Ooit heb ik een gratis Radar+ magazine aangevraagd. Vanochtend werd ik weer eens gebeld of ik nu wèl interesse had in een abonnement. Mevrouw ging maar door en in eerste instantie haar netjes te woord gestaan. Maar vervolgens werd het drammen... mijn hemel.

Zelf maar opgehangen.

Beste Radar... wees zelf ook even kritisch.

PeterPeters1966
Berichten: 1545
Lid geworden op: 06 jan 2021 22:51

Re: Abonnement op Radar+

Ongelezen bericht door PeterPeters1966 »

Nu eens kijken hoe lang dit topic mag blijven staan.... Ik heb al vaker gezien dat als er kritiek op Radar kwam het topic heel snel verwijderd werd. Iets met een balk en een splinter.

J. Deltoer
Berichten: 3035
Lid geworden op: 30 aug 2020 12:29

Re: Abonnement op Radar+

Ongelezen bericht door J. Deltoer »

Ben ook zeer benieuwd.

Radar
Site Admin
Berichten: 5504
Lid geworden op: 22 apr 2004 10:56

Re: Abonnement op Radar+

Ongelezen bericht door Radar »

Goedemorgen. Het magazine Radar+ wordt extern beheerd. Wie een vraag of een klacht heeft, kan zich melden via [email protected].

PeterPeters1966
Berichten: 1545
Lid geworden op: 06 jan 2021 22:51

Re: Abonnement op Radar+

Ongelezen bericht door PeterPeters1966 »

Radar schreef:
06 apr 2021 10:00
Goedemorgen. Het magazine Radar+ wordt extern beheerd. Wie een vraag of een klacht heeft, kan zich melden via [email protected].
Dat is wel een hele makkelijke reactie. Als je naar de website van Radarplus gaat zie je als eerste een grote foto van mevrouw Hertsenberg.
Andere bedrijven worden voor minder aan de schandpaal genageld door jullie. Of is dit een juridische constructie zodat mevrouw Hertsenberg haar salaris van ver boven de Balkenende-norm te laten houden?

Jablan
Berichten: 6162
Lid geworden op: 24 jan 2005 20:49
Contacteer:

Re: Abonnement op Radar+

Ongelezen bericht door Jablan »

Nee, het gaat niet om het salaris, deze constructie is nodig vanwege de mediawet.

J. Deltoer
Berichten: 3035
Lid geworden op: 30 aug 2020 12:29

Re: Abonnement op Radar+

Ongelezen bericht door J. Deltoer »

Het resultaat is hetzelfde, de salariering vanuit Radar+ hoeft niet meegeteld te worden voor de Balkenende norm.
Maar daar gaat het niet eens om. Het is, en dat ben ik volledig eensch met PP66, een veel te makkelijke reactie van de redactie daar waar ze anderen voor eenzelfde vergrijp (terecht) bij de benen afbreken.

PeterPeters1966
Berichten: 1545
Lid geworden op: 06 jan 2021 22:51

Re: Abonnement op Radar+

Ongelezen bericht door PeterPeters1966 »

Jablan schreef:
06 apr 2021 17:34
Nee, het gaat niet om het salaris, deze constructie is nodig vanwege de mediawet.
Een consumentenprogramma zou helemaal geen commerciële activiteiten moeten ontplooien. Binnen of buiten de mediawet. Net zoiets als dat je de Consumentenbond of Vereniging Eigen Huis voordelen kunt krijgen door collectieve inkoop. Daarmee gooi je direct je onafhankelijkheid en geloofwaardigheid in de vuilnisbak.

Jablan
Berichten: 6162
Lid geworden op: 24 jan 2005 20:49
Contacteer:

Re: Abonnement op Radar+

Ongelezen bericht door Jablan »

ik geloof niet dat winst het doel is van dit blad, eerder een aanvulling op het programma. Kranten, tijdschriften kunnen aan meer dingen aandacht besteden dan een wekelijkse uitzending met een handvol onderwerpen.

Revoked
Berichten: 1704
Lid geworden op: 28 nov 2017 00:45

Re: Abonnement op Radar+

Ongelezen bericht door Revoked »

Een dergelijke discussie is hier al eerder gevoerd. Werd ook niet bepaald gewaardeerd door de mods. Reacties als door een wesp gestoken, topic werd zelfs verwijderd.
Geeft te denken.

Lora51
Berichten: 12
Lid geworden op: 22 jul 2015 15:15

Re: Abonnement op Radar+

Ongelezen bericht door Lora51 »

De laatste weken word ik om de haverklap gebeld door een nummer dat volgens Google van RadarPlus is. Ze hebben waarschijnlijk net als andere callcentra het systeem dat ze tegelijkertijd meerdere nummers bellen en degene die het eerst opneemt is de winnaar, lees de klos. De rest wordt dan neergelegd. Een aantal keren nam ik snel op, maar toch werd gelijk daarna de verbinding verbroken.
Ik vind dat dit echt niet kan. Namens Radar (ja, ja RadarPlus ....) doet een callcentrum hetzelfde als waar ze altijd kritiek op hebben. Houd op met die vervelende telefoontjes of zorg dat Radar+ ermee ophoudt!
(Ook ik heb ooit een proefnummer gehad, dus dan mogen ze bellen volgens de belmenietwetgeving).

PeterPeters1966
Berichten: 1545
Lid geworden op: 06 jan 2021 22:51

Re: Abonnement op Radar+

Ongelezen bericht door PeterPeters1966 »

Jablan schreef:
06 apr 2021 21:20
ik geloof niet dat winst het doel is van dit blad, eerder een aanvulling op het programma. Kranten, tijdschriften kunnen aan meer dingen aandacht besteden dan een wekelijkse uitzending met een handvol onderwerpen.
Heerlijk die naïviteit.

Als je op hun site kijkt doen ze trouwens een hoop dingen niet volgens de regels:
- ze vragen om niet relevante persoonsgegevens
- er staan geen adresgegevens, zelfs geen KvK nummer

Een bedrijf dat zich zo zou gedragen zou worden afgebrand in de tv-uitzending.

Riksela
Berichten: 15
Lid geworden op: 22 jun 2017 09:26

Re: Abonnement op Radar+

Ongelezen bericht door Riksela »

Ook ik ben inmiddels een beetje erg geïrriteerd door Radar.

Ik ben al een aantal jaar (5/6) lid van het magazine
In oktober kreeg ik een acceptgiro voor €32,25 voor het nieuwe jaar.

Direct gemaild dat dit toch wel een forse verhoging was.

6 nummers in de winkel is goedkoper.
Ik heb nooit meer betaald dan €22,95.
En dat ik dus per direct opzegde.
Geen reactie. Nog een keer, geen reactie.

Bij de derde keer kwam er eind oktober een reactie. Ze betreurden het dat ik weg ging.
De prijsverhoging was ivm productiekosten en personele kosten die gestegen waren.

Ze wilden mij graag behouden en kreeg een aanbod voor €19,95.
Akkoord gegaan, maar dat ik direct de bevestiging wilde dat mijn abonnement stopte aan het einde.
De einddatum werd bevestigd 8 oktober 2022.

Vorige week werd ik verrast door een aanmaning met acceptgiro van €32,25 ipv een acceptgiro van €19,95.
Direct gereageerd en kreeg als reactie dat ik deze moest vergeten en dat binnenkort €19,95 werd afgeschreven.

Waarop ik heb gereageerd hoe dit kon zonder mijn toestemming. Ik heb geen machtiging afgegeven.

De enige reactie deze week een email met :

Gegevens abonnement
• Abonnementsperiode: 11.12.21-08.10.22
• Tarief actieperiode: €19,95
• Automatisch verlengd, vervolgens maandelijks opzegbaar

Betaalgegevens
• Betaalwijze: automatische incasso

Met het machtigingskemerk.
Terwijl ik geen machtiging heb afgegeven.
Plus dat ik opgezegd heb per 8/10-22 en dit ook bevestigd is. Volgens die mail zou ik hem dus weer moeten opzeggen.

Hierna een mailtje gestuurd dat ik de betaling zou storneren.
En dit heb ik vanmorgen ook gedaan.

Zo kan je bij iedereen maar geld afschrijven als je een bankrekeningnummer kent.

kuklos
Berichten: 9720
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Abonnement op Radar+

Ongelezen bericht door kuklos »

Misschien moeten we de belbus van Kassa een langssturen bij Antoinette Hertsenberg. :mrgreen:

Lady1234
Berichten: 26852
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Abonnement op Radar+

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Dan ga je dus van pissebed naar kakkebed. Schiet niet op. 😄

sylvesterb
Berichten: 5047
Lid geworden op: 26 apr 2015 10:52

Re: Abonnement op Radar+

Ongelezen bericht door sylvesterb »

Riksela schreef:
02 dec 2021 19:32
Hierna een mailtje gestuurd dat ik de betaling zou storneren. En dit heb ik vanmorgen ook gedaan.
Zo kan je bij iedereen maar geld afschrijven als je een bankrekeningnummer kent.
Zou wel het abonnement betalen want u bent een jaarovereenkomst aangegaan tot 22 oktober 2022. Zo zonde als € 19,95 dan € 59,95 door de incassokosten.

Riksela
Berichten: 15
Lid geworden op: 22 jun 2017 09:26

Re: Abonnement op Radar+

Ongelezen bericht door Riksela »

Ik heb nooit toestemming gegeven voor een automatische afschrijving/hun gemachtigd dit bedrag af te schrijven.

Berteman
Berichten: 476
Lid geworden op: 24 mei 2017 18:05

Re: Abonnement op Radar+

Ongelezen bericht door Berteman »

Herkenbaar, dat gebel om Radar+ aan de man te brengen.

Ik heb destijds opgezegd omdat ik blad het te weinig interessant en daardoor te duur vond, werd ik regelmatig gebeld met een ‘aanbieding’. Toen ik laatst werd gebeld en antwoordde dat de reguliere abonnementsprijs kennelijk te hoog is en wat Radar nu zelf van vind werd - heel vriendelijk - de verbinding verbroken

HandigeHarrie
Berichten: 1355
Lid geworden op: 04 aug 2018 17:00

Re: Abonnement op Radar+

Ongelezen bericht door HandigeHarrie »

Mijn post hierover enkele weken geleden is ook verwijderd door RADAR, het blijkt alsnog gewoon alleen om de centen te gaan.
Hoezo onafhankelijk blad RADAR + als kritiek wordt verwijderd van dit forum?

Gesloten