LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] 0900- hijg reclames

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
Info

0900- hijg reclames

Ongelezen bericht door Info »

Als ik nu toch mij gal aan het spuwen ben (zie mijn andere posts) dan ook nog even dit: Die werkelijk te ranzig voor woorden sexlijnen/SMS reclames waar je na elven op bijna elk net mee word doodgegooit, worden anderen daar nu ook, net als ik, impotent van ? Die ranzigheid heeft echt het niveau en de erotische uitstraling van een junk met een druiper (welke ook overigens volgens mij de hoofdrollen spelen in bovengenoemde reclames..) Natuurlijk kan ik mijn tv uitzetten of op een ander net, maar het is bijna op elk net wel raak en ik kijk nu eenmaal veel 's nachts tv omdat ik late diensten werk, is het dan mijn straf dat ik wordt opgescheept met dat soort a-sexuele ranspraktijken ?

Mvg.
Info

Roel

Re: 0900- hijg reclames

Ongelezen bericht door Roel »

Heb je een videorecorder? Neem de programma's op die je wilt zien. Bovendien wat wordt er nu 's-nacht uitgezonden. Kom op zeg, daar ga je toch niet naar kijken.

Kortom, een post van niks en deze reactie is eigenlijk al teveel moeite.

Pffrrrt

Re: 0900- hijg reclames

Ongelezen bericht door Pffrrrt »

Roel, wat ben jij een troel!

Mo

Re: 0900- hijg reclames

Ongelezen bericht door Mo »

Roelof toch???

bijHEThand

Re: 0900- hijg reclames

Ongelezen bericht door bijHEThand »

0900 - SEX SEX SEX
:lol:

angela

Re: 0900- hijg reclames

Ongelezen bericht door angela »

ik word werkelijk helemaal nie goed van die 0900 sex lijnen die iedere avond maar weer te zien zijn.
kunnen ze er daar voor in de plaats geen leuke dingen uitzenden!!!!!!!!!!!!!!
als mensen die 0900 lijnen zograag willen zien laten ze daar dan een vast net voor nemen en nie op elke zender

eddy b

Re: 0900- hijg reclames

Ongelezen bericht door eddy b »

waarom moet er eigenlijk 0900 nr's op tv worden gezet als er toch een paar van die viez peuken een nrtje willeb bellen of naakte sl*tt*n willen zien laten ze dan de playboy ofzo kopen daar staan die nr's en die sl*tt*n ook wel in laten ze er andere prog's voor in de plaats zetten

Gast

Re: 0900- hijg reclames

Ongelezen bericht door Gast »

u kijkt naar een reclame...
tijdens reclame kunt u zappen of een kop koffie inschenken
of dit forum vullen

of gaan we hier nu een forum beginnen over wie zich ergert aan mora kroketten of kips leverworst...

kom op mensen...

helma

Re: 0900- hijg reclames

Ongelezen bericht door helma »

tja GAST.
dit forum is er voor om je mening te uiten.
ook ik word doodziek van die reclames.
ik zie veel liever een grappige reclame,waarmee je kan lachen.
en er zijn inderdaad boekjes genoeg waar die dames uit gebreid in staan met telefoonnummer en al.
en dan hoef je nog eens de playboy te kopen.
panorama,aktueel (mannenbladen)staan er vol mee.
bijna 70% is dat soort.
mora en kips leverworst gaat er nog wel in net als stegeman. :roll:

mmj

Re: 0900- hijg reclames

Ongelezen bericht door mmj »

Gelijk heb je waarom die reclame van 0900 tussen gewone programma's
Ik heb geen bezwaar tegen sex advertenties tussen sexfilms want dan kan je zelf beslissen of je kijkt of niet

Marjan

Re: 0900- hijg reclames

Ongelezen bericht door Marjan »

Ach, sex verkoopt nou eenmaal. Vind het trouwens duur voor dat soort goedkope sex. Kan maar 1 dingen zeggen. 1 GROTE ergernis, maar wel altijd een reden om te snacken of te zappen. Het heeft zo zijn voordelen. :D

Gesloten