LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] staatsloterij

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
Rollator65
Berichten: 10
Lid geworden op: 12 sep 2016 15:42

staatsloterij

Ongelezen bericht door Rollator65 »

Goedemorgen. ik kreeg een mail van de staatsloterij omdat ik mee kon doen met de trekking. Men vroeg mij een lijst in te vullen, nou tot zover geen probleem, zij het niet dat ik mijn rekeningnummer moest vermelden, voor het geval er een prijs op zou kunnen vallen. Nu geef ik niet gauw mijn nummer af, dus heb ik de loterij maar aan mij voorbij laten gaan. Was dit slim of denkt U, had je gewoon moeten doen.

Nijogeth
Berichten: 9972
Lid geworden op: 28 apr 2017 19:51

Re: staatsloterij

Ongelezen bericht door Nijogeth »

Je had het gewoon moeten doen.

ZaBo
Berichten: 243
Lid geworden op: 10 mei 2017 19:59

Re: staatsloterij

Ongelezen bericht door ZaBo »

[quote="Rollator65"]Goedemorgen. ik kreeg een mail van de staatsloterij omdat ik mee kon doen met de trekking. Men vroeg mij een lijst in te vullen, nou tot zover geen probleem, zij het niet dat ik mijn rekeningnummer moest vermelden, voor het geval er een prijs op zou kunnen vallen. Nu geef ik niet gauw mijn nummer af, dus heb ik de loterij maar aan mij voorbij laten gaan. Was dit slim of denkt U, had je gewoon moeten doen.[/quote

Heel dom van u, u had gewoon uw rekening nummer moeten invullen, overigens zou u dat moeten doen op alle mailtjes, waarbij uw rekening nummer of credit card gegevens gevraagd worden :evil:

Klaas Jan
Berichten: 1696
Lid geworden op: 29 apr 2014 15:28

Re: staatsloterij

Ongelezen bericht door Klaas Jan »

ZaBo schreef:Heel dom van u, u had gewoon uw rekening nummer moeten invullen, overigens zou u dat moeten doen op alle mailtjes, waarbij uw rekening nummer of credit card gegevens gevraagd worden :evil:
Ik ga er maar vanuit dat u dit sarcastisch bedoelt. Bij de actie van de Staatsloterij was het geen enkel punt om je rekeningnummer in te vullen. Om het geld van een gewonnen prijs op de juiste plek te krijgen.

ZaBo
Berichten: 243
Lid geworden op: 10 mei 2017 19:59

Re: staatsloterij

Ongelezen bericht door ZaBo »

Klaas Jan schreef:
ZaBo schreef:Heel dom van u, u had gewoon uw rekening nummer moeten invullen, overigens zou u dat moeten doen op alle mailtjes, waarbij uw rekening nummer of credit card gegevens gevraagd worden :evil:
Ik ga er maar vanuit dat u dit sarcastisch bedoelt. Bij de actie van de Staatsloterij was het geen enkel punt om je rekeningnummer in te vullen. Om het geld van een gewonnen prijs op de juiste plek te krijgen.
Was zeer zeker sarcastisch bedoelt :evil: ach ja, bij geen enkele mail is het geen probleem toch om je bankgegevens dan wel credit card gegevens in te vullen,
het komt altijd op de "juiste" plaats terecht toch? :evil:

john18
Berichten: 1872
Lid geworden op: 17 mar 2016 19:40

Re: staatsloterij

Ongelezen bericht door john18 »

Wie zegt dat het mail ook daadwerkelijk van de staatsloterij was? Kan ook een phising mail zijn. Om zeker van te zijn had je zelf even naar de site van de staatsloterij moeten gaan en niet via mail. In dit geval omdat je niet zeker bent of het een echte of nep mail is neem je geen risico.

henk51
Berichten: 1677
Lid geworden op: 07 jun 2005 17:59

Re: staatsloterij

Ongelezen bericht door henk51 »

Ligt er ook aan wanneer u de mail kreeg. U kon aanmelden t/m 20 mei alle mails daarna zijn verdacht.

groeten Henk

Gesloten