Geen bril ontvangen van Specsavers

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
beleid
Berichten: 1
Lid geworden op: 23 nov 2016 13:50

Geen bril ontvangen van Specsavers

Ongelezen bericht door beleid » 17 nov 2017 10:48

Specsavers zou mij maandag 13 november een bril leveren. Nou, dus NIET! Wanneer wel, dat weet "men "
niet.
Ga je opbellen, kom je terecht bij een callcenter; dat beloofd dat het filiaal zal terugbellen, maar ook
dat gebeurt niet.
Specsavers is dus gewoon een heel slechte opticien.
Laatst gewijzigd door Radar op 17 nov 2017 11:13, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Titel door Moderatie aangepast

mahadma
Berichten: 1920
Lid geworden op: 03 dec 2015 13:52

Re: Geen bril ontvangen van Specsavers

Ongelezen bericht door mahadma » 17 nov 2017 11:39

Als alle winkels die iets niet op tijd kunnen leveren, al willen ze, slecht zijn, zult u nog vaak uw neus stoten.
O ja, hoe lang heeft u uw vorige bril op uw neus gehad?

webshopeigenaar14
Berichten: 366
Lid geworden op: 21 jun 2017 23:12

Re: Geen bril ontvangen van Specsavers

Ongelezen bericht door webshopeigenaar14 » 17 nov 2017 13:01

beleid schreef:Specsavers zou mij maandag 13 november een bril leveren. Nou, dus NIET!
Specsavers is dus gewoon een heel slechte opticien.
Uhm, nee. Hun kunde als opticien staat volledig los van het wel of niet op tijd leveren.
Beter zou zijn: specsavers is dus gewoon een hele slechte planner. Of, specsavers is dus gewoon te laat (stamp 3x hard op de grond om dit extra drama mee te geven)

grun
Berichten: 1518
Lid geworden op: 11 jul 2011 15:23

Re: Geen bril ontvangen van Specsavers

Ongelezen bericht door grun » 17 nov 2017 13:37

webshopeigenaar14 schreef:Uhm, nee. Hun kunde als opticien staat volledig los van het wel of niet op tijd leveren.
Inderdaad. Wellicht is er verbetering mogelijk in het logistieke proces, het zegt niks over de kwaliteit van de bril.

Plaats reactie