LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] AH schreeuwerd

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
puerto38
Berichten: 79
Lid geworden op: 01 jun 2006 14:50

AH schreeuwerd

Ongelezen bericht door puerto38 »

In het reclameboekje van AH deze week staat "Net zo goedkoop als bij de discountsupermarkt"

Nou ik betrap ze al op een prijs die niet klopt.

Ah kipfilet (voor broodbeleg) vaste lage prijs 75 gr voor 1,29 euro

Bij Aldi 100 gr voor 0,89 euro.

Ik wil hiermee aangeven AH schreeuwt veel maar op jaarbasis betaal je er nog altijd te veel, veel te veel.

AH schreeuw zo niet van de toren als je het niet kunt waarmaken.

Even aanvulling, hou de prijzen ook bij Lidl in de gaten, ook goede prijzen en goedkoop, anders krijg ik dadelijk te horen dat ik reclame maak voor Aldi.

rvkeuken
Berichten: 584
Lid geworden op: 29 dec 2006 08:19

Re: AH schreeuwerd

Ongelezen bericht door rvkeuken »

ach ja, ieder zijn eigen supermarkt,
ik koop bij ah om het assortiment en zo nog wat verschillen (niet alleen met aldi/lidl whatever) en tegenwoordig zijn de prijzen van ah concurrerend genoeg, bovendien krijg je er een smurf bij....

Big-V
Berichten: 979
Lid geworden op: 04 sep 2005 21:02

Re: AH schreeuwerd

Ongelezen bericht door Big-V »

Pfff het is maar een slogan.. geen garantie.
Wat een gezeur.. kom nou toch.

caruso
Berichten: 1170
Lid geworden op: 20 jul 2005 16:47

Re: AH schreeuwerd

Ongelezen bericht door caruso »

Zeurpiet, je hebt één prijs gevonden die niet klopt! Doe je dat ook bij andere supermarkten, als je flink bent noem je die hier ook!
ja, ik ben een AH-fan.

BasO
Berichten: 144
Lid geworden op: 17 feb 2008 17:49

Re: AH schreeuwerd

Ongelezen bericht door BasO »

AH is nog steeds een van de duurste, dat is toch algemeen bekend Caruso? Anders zouden ze ook geen smurfen nodig hebben om klanten te lokken.

De Fries
Berichten: 2
Lid geworden op: 15 sep 2007 17:38

Re: AH schreeuwerd

Ongelezen bericht door De Fries »

De AH A-merken mogen dan wel duurder zijn,
De Euroshopper producten echter, zijn goedkoper dan die van de Aldi en de Lidl. De kwaliteit is niet slechter, dan de "goedkope winkels".
Bekijk als voorbeeld maar eens de test van de chocolade-hagel, die bij de collega-omroep is gehouden.

De vraag blijft wel, hoelang Euroshopper nog goedkoper blijft.
De AH is reeds ook deze prijzen aan het verhogen, net zo als, de concurrentie, dat deed.

BasO
Berichten: 144
Lid geworden op: 17 feb 2008 17:49

Re: AH schreeuwerd

Ongelezen bericht door BasO »

Zo`n groot pak toiletpapier dat laatst in de aanbieding was met smurf was 70 cent duurder dan anders (zonder smurf).
Dat mensen daar nog voor omlopen.

Big-V
Berichten: 979
Lid geworden op: 04 sep 2005 21:02

Re: AH schreeuwerd

Ongelezen bericht door Big-V »

AH is nog steeds een van de duurste, dat is toch algemeen bekend Caruso? Anders zouden ze ook geen smurfen nodig hebben om klanten te lokken.
Wat ontzettend kort door de bocht. Net alsof die smurfen zijn ingevoerd als een soort van compensatie voor een eventueel hogere prijs.

seagoing racer2
Berichten: 2122
Lid geworden op: 10 jun 2006 10:40

Re: AH schreeuwerd

Ongelezen bericht door seagoing racer2 »

Beste,
Geplaatst op 08 Mrt 2008 12:12 door Big-V


--------------------------------------------------------------------------------

Quote:
AH is nog steeds een van de duurste, dat is toch algemeen bekend Caruso? Anders zouden ze ook geen smurfen nodig hebben om klanten te lokken.


Wat ontzettend kort door de bocht. Net alsof die smurfen zijn ingevoerd als een soort van compensatie voor een eventueel hogere prijs.

Naar boven

Het mag kort door de bocht zijn, maar het is wel waar. Al die supermarkten met hun acties :

Monopoly kaarten, smurfen, bungels, voetbalplaatjes, ......

zijn er alleen maar om de hoogte van de prijs te vergeten en andere argumenten aan te dragen, om bij hun te kopen

Overigens, we leven in een vrij land, dus iedereen moet vooral de boodschappen daar doen waar hij/zij zich het prettigst voelt,

Ik ben allang blij dat niet iedereen naar "mijn" supermarkt gaat , blijven de rijen bij de kassa tenminste klein. ( Alhoewel als ik nummer 4 ben krijg ik mijn boodschappen gratis )

caruso
Berichten: 1170
Lid geworden op: 20 jul 2005 16:47

Re: AH schreeuwerd

Ongelezen bericht door caruso »

AH is nog steeds een van de duurste, dat is toch algemeen bekend Caruso? Anders zouden ze ook geen smurfen nodig hebben om klanten te lokken.
AH zit qua prijsniveau al geruime tijd in de middenmoot! Kijk de prijsvergelijkingen van de Consumentenbond er op na!
De smurfenactie levert AH per week 50-60.000 klanten extra op, zie de site van Distrifood!
Iedere supermarkt wil klanten lokken,maar.....wie is er uiteindelijk bij de prijzenoorlog als winnaar uit de bus gekomen?

Jammer dat jij geen verstand hebt van detailhandel/levensmiddelen...

hilbrand
Berichten: 124
Lid geworden op: 18 jul 2006 07:34

Re: AH schreeuwerd

Ongelezen bericht door hilbrand »

Als we het nu toch over non news hebben:
http://tinyurl.com/3a9fsm
Tsjonge jonge, wat een geouwehoer over een paar smurrefies.

Ik ben geen fan van caruso, maar hier ga ik met hem mee.
De Fries heeft helemaal gelijk, de Aldi en Lidl zijn regelmatig duurder dan de Euroshopper.

BasO
Berichten: 144
Lid geworden op: 17 feb 2008 17:49

Re: AH schreeuwerd

Ongelezen bericht door BasO »

Euroshopper is in het leven geroepen om met de Aldi te concureren op prijs, de kwaliteit is over het algemeen veel minder dan de huismerken van de Aldi. Je kan ze eerder vergelijken met het gewone AH huismerk en dan zijn ze toch meestal iets goedkoper dacht ik.
Maar goed ik hoef de Aldi of een andere winkel niet te verdedigen.
Van C-AH-ruso reageerde niet op het feit dat de klanten de smurfen betalen door een hogere prijs zoals bij het toiletpapier.

gerrit dekzeil
Berichten: 110
Lid geworden op: 04 jun 2006 21:40

Re: AH schreeuwerd

Ongelezen bericht door gerrit dekzeil »

Zeur toch niet zo, als de prijzen je niet bevallen dan ga je toch lekker shoppen bij de lidl of de aldi of een ander supermarkt die zich prijsvechter noemt. Waarom blijf je dan bij appie heijn shoppen.

kweenie
Berichten: 15948
Lid geworden op: 24 okt 2007 15:04

Re: AH schreeuwerd

Ongelezen bericht door kweenie »

Natuurlijk kun je winkelen waar je wilt. En van mijn part is de AH de helft duurder dan de rest, daar gaat het in dit topic helemaal niet om. Waar het hier om gaat is dat AH blijkbaar pretendeert dat de producten "Net zo goedkoop als bij de discountsupermarkt" zijn. Als ze dat zo beweren, dan moeten ze dat wel waar maken.

hilbrand
Berichten: 124
Lid geworden op: 18 jul 2006 07:34

Re: AH schreeuwerd

Ongelezen bericht door hilbrand »

En als je dan toch zgn "goedkoop" wilt winkelen bij de Aldi of Lidl, houd dan dit:
http://tinyurl.com/34jnhl
ook even in je achterhoofd.
Is van 2003 welliswaar maar zegt toch wel iets over de kwaliteit.
Deze is bij AH altijd OK.

BasO
Berichten: 144
Lid geworden op: 17 feb 2008 17:49

Re: AH schreeuwerd

Ongelezen bericht door BasO »

Iedereen is heel goed in staat zelf de kwaliteit en de prijzen te vergelijken.
Ik koop liever bij een winkel die leuke aanbiedingen heeft een goed assortiment dan dat ik me laat verleiden door plaatjes en smurfen.
AH heeft bovendien veel kant en klaar, dat is erg duur.

hilbrand
Berichten: 124
Lid geworden op: 18 jul 2006 07:34

Re: AH schreeuwerd

Ongelezen bericht door hilbrand »

Iedereen is heel goed in staat zelf de kwaliteit en de prijzen te vergelijken.
Prijzen wel, maar de kwaliteit?
Je ziet gif niet aan de buitenkant.......
Ik koop zelf ook wel bij de Aldi hoor.
Maar als het om versproducten gaat toch liever AH.

BasO
Berichten: 144
Lid geworden op: 17 feb 2008 17:49

Re: AH schreeuwerd

Ongelezen bericht door BasO »

Je kan toch zelf proeven of werk je net als Caruso bij AH? :lol:
Bovendien kan je de resultaten van de steekproeven van de Voedsel en Waren Autoriteit op internet bekijken.
AH doet het maar gemiddeld als het om bestrijdingsmiddelen gaat.Je zou verwachten dat ze vooraanlopen maar dat is helemaal niet het geval.

hilbrand
Berichten: 124
Lid geworden op: 18 jul 2006 07:34

Re: AH schreeuwerd

Ongelezen bericht door hilbrand »

Je kan toch zelf proeven
Tuurlijk Basje,
Ik trek altijd bij de Aldi een doos met aardbeiden open er eentje te proeven.
Ook neem ik een hap uit een appel, pluk een banaan van een tros en trek hem open.
Verder schil ik nog een peertje en rasp een wortel in de winkel.

Ik wordt wel eens vreemd aangekeken door andere klanten, maar ik leg dan uit dat ik eerst wil proeven voordat ik iets koop. Doet Bas0 ook.

Alleen jammer dat je gif niet proeft.

Laat ook maar verder, en ik werk NIET bij AH.

caruso
Berichten: 1170
Lid geworden op: 20 jul 2005 16:47

Re: AH schreeuwerd

Ongelezen bericht door caruso »

werk je net als Caruso bij AH?
Waar heb ik dat gezegd? Ik weet veel van dit bedrijf maar of ik er werk??
Raadsels, raadsels, raadsels..

Gesloten