LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Aktie LCD televisie Kruidvat

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
melkboer
Berichten: 16
Lid geworden op: 09 feb 2006 20:06

Re: Aktie LCD televisie Kruidvat

Ongelezen bericht door melkboer »

heb gisteren EXACT :!: volgens de spelregels van het Kruidvat zelf pas (!!) :idea: het laatste fluitsignaal geprobeerd die tv te bestellen maar de hele site lag al plat :shock:
Kruidvat heeft waarschijnlijk een stuk of 100 van die tv'tjes staan maar wel 300.000 (of nog mèèr?)nieuwsbrieven verzonden :evil:
raar hè dat dan de site op tilt slaat :twisted:
ze hadden wel extra serverruimte geactiveerd? :o
1 server voor elke beschikbare tv?
. :?
mij zijn ze als klant kwijt na zo'n farce. :x
ik haal voor mij zelf en de bewoners van het verzorgingstehuis wel ergens anders onze spullen :arrow:

moniek890
Berichten: 8
Lid geworden op: 10 jun 2008 11:47

Re: Aktie LCD televisie Kruidvat

Ongelezen bericht door moniek890 »

Wat maakt iedereen zich toch druk !!!
Is toch logisch dat ze geen duizenden tv's hebben. Bij de Bijenkorf en andere winkels zijn ook vaak de 'leuke'artikelen al op voor de reclame folder ingaat.

honda98
Berichten: 93
Lid geworden op: 07 mei 2005 08:33

Re: Aktie LCD televisie Kruidvat

Ongelezen bericht door honda98 »

ja wie koopt er nu een lcd televisie bij het kruitvat !!!!! dat is vragen om problemen !!! in de gewone winkels koop je een merk tv voor bijna de zelfde prijs !! ze doen bij het kruitvat ook moelijk als het produkt tegenvalt !!! lcd tvs worden in gewone winkels ook al spot goedkoop aan geboden :shock: :wink: :arrow: :roll: :D

a146
Berichten: 67
Lid geworden op: 08 aug 2007 17:59

Re: Aktie LCD televisie Kruidvat

Ongelezen bericht door a146 »

KV verdedigen is gewoon verdacht en daar maak je je ook mede 'schudig' aan.
Het kruidvat verkoopt nog steeds geen aanrechtbladen van mij en zoals je ook hebt kunnen lezen ben ik ook 1 van die vele mensen die dus pech hebben en niet zo'n tv konden bestellen.

*Joop*
Berichten: 26
Lid geworden op: 10 jun 2008 10:31

Re: Aktie LCD televisie Kruidvat

Ongelezen bericht door *Joop* »

Wat maakt iedereen zich toch druk !!!
Is toch logisch dat ze geen duizenden tv's hebben. Bij de Bijenkorf en andere winkels zijn ook vaak de 'leuke'artikelen al op voor de reclame folder ingaat. Ja dat klopt, het gaat hier alleen mo ... nen komen.

*Joop*
Berichten: 26
Lid geworden op: 10 jun 2008 10:31

Re: Aktie LCD televisie Kruidvat

Ongelezen bericht door *Joop* »

Het kruidvat verkoopt nog steeds geen aanrechtbladen van mij en zoals je ook hebt kunnen lezen ben ik ook 1 van die vele mensen die dus pech hebben en niet zo'n tv konden bestellen.
Héhe, je bent een collega ondernemer net als KV een ondernemer is.
Ik hoop voor jou dat je reclame bureau niet dezelfde fout maakt, als kleine ondernemer kan je dit echt niet hebben.

a146
Berichten: 67
Lid geworden op: 08 aug 2007 17:59

Re: Aktie LCD televisie Kruidvat

Ongelezen bericht door a146 »

Ik heb geen reclame bureau nodig. :wink:

Petertje61
Berichten: 3
Lid geworden op: 10 jun 2008 14:47

Re: Aktie LCD televisie Kruidvat

Ongelezen bericht door Petertje61 »

ok Joop, jij bent dus ondernemer. Eentje met veel tijd blijkbaar. Toevallig franchisenemer bij de Etos?[/quote]

angel1978
Berichten: 10959
Lid geworden op: 30 aug 2005 11:08

Re: Aktie LCD televisie Kruidvat

Ongelezen bericht door angel1978 »

Héhe, je bent een collega ondernemer net als KV een ondernemer is.
en dan dat weer 8)
As usual krijgen mensen tegengas en gaan dan maar roepen dat je dan wel medewerker zal zijn :wink: Volgens mij ben ik van 90 % van de bedrijven ( waaronder KPN, UPC, Orange, .... ) al werknemer geweest...
Als ik nou ook eens van al die bedrijven betaald kreeg :wink:
KV verdedigen is gewoon verdacht en daar maak je je ook mede 'schudig' aan.
Kan me overigens niet herinneren KV te hebben verdedigd 8)
Vind de actie belachelijk en heb er dus ook zoals al zo'n beetje in post 1 niet aan meegewerkt... Doe niet aan dat soort rare acties mee...
Als ik een LCD-tv wil hebben, ga ik naar een electronica-zaak en koop er een...

Gaat er mij om dat mensen die toevallig een actie gemist hebben, niet zo moeten zeuren..
Actie gemist... pech gehad...
Leef lekker door... Niemand benadeeld !
DAAR reageer ik op... Kruidvat kan me verder gestolen worden 8)

*Joop*
Berichten: 26
Lid geworden op: 10 jun 2008 10:31

Re: Aktie LCD televisie Kruidvat

Ongelezen bericht door *Joop* »

Je hebt het over dat we zeuren over deze slechte uitvoering van deze actie, of laat je korte termijn geheugen je nu even in de steek. :roll:

killerg
Berichten: 3
Lid geworden op: 11 jun 2008 10:26

Re: Aktie LCD televisie Kruidvat

Ongelezen bericht door killerg »

edited
Laatst gewijzigd door killerg op 25 jul 2010 19:27, 1 keer totaal gewijzigd.

ikkenietweet
Berichten: 6
Lid geworden op: 12 jun 2008 09:21

Re: Aktie LCD televisie Kruidvat

Ongelezen bericht door ikkenietweet »

Wat een stelletje rare mensen zit hier berichten te plaatsen.
Tjonge jonge,er is een hele leuke actie van het Kruidvat en als ze dan buiten de boot vallen dan gaan ze de raarste dingen roepen.
Wat is nou het probleem?
Gun je de gelukkigen de tv niet? Jaloers?
Dat de website overbelast zou raken na de 3-0 was te verwachten.Ok, er hebben mensen kennelijk nog kunnen bestellen nadat de actie afgelopen was maar wat zal mij dat uitmaken! Laat die mensen ook eens mazzel hebben.
En dan is er zelfs een malloot die speciaal een website begint om over deze actie te klagen.Hoe dom kun je zijn.
De mensen die een tv hebben kunnen kopen wens ik er veel plezier mee en al die mopperkonten wens ik veel sterkte na deze zware tegenslag.

*Joop*
Berichten: 26
Lid geworden op: 10 jun 2008 10:31

Re: Aktie LCD televisie Kruidvat

Ongelezen bericht door *Joop* »

Wat een stelletje rare mensen zit hier berichten te plaatsen.
Tjonge jonge,er is een hele leuke actie van het Kruidvat en als ze dan buiten de boot vallen dan gaan ze de raarste dingen roepen.
Wat is nou het probleem?
Gun je de gelukkigen de tv niet? Jaloers?
Dat de website overbelast zou raken na de 3-0 was te verwachten.Ok, er hebben mensen kennelijk nog kunnen bestellen nadat de actie afgelopen was maar wat zal mij dat uitmaken! Laat die mensen ook eens mazzel hebben.
En dan is er zelfs een malloot die speciaal een website begint om over deze actie te klagen.Hoe dom kun je zijn.
De mensen die een tv hebben kunnen kopen wens ik er veel plezier mee en al die mopperkonten wens ik veel sterkte na deze zware tegenslag.
ikkenietweet doet zijn naam eer aan, wat een mallotige opmerkingen.
Als je verder niets zinnigs te melden heb doe dat dan op de site van KV als ie niet plat ligt van de teleurgestelde in de maling genomen bezoekers.

Drie minuten na afloop van de wedstrijd krijg ik de melding op hun site dat het artiikel 'helaas' is uitverkocht.
Meer bewijs van knulligheid heb ik dan niet meer nodig.

ikkenietweet
Berichten: 6
Lid geworden op: 12 jun 2008 09:21

Re: Aktie LCD televisie Kruidvat

Ongelezen bericht door ikkenietweet »

Dat er kwam te staan dat de tv helaas uitverkocht was zegt alleen wat over de website van het Kruidvat.De webmaster had daar beter een andere tekst neer kunnen zetten.Ik blijf het heel vreemd vinden hoe velen hier reageren.Ook bij een fysieke winkel zijn de aanbiedingen vaak snel uitverkocht.Hadden jullie nou echt verwacht dat ze tienduizenden tv's zouden hebben? Dream on.
Laatst gewijzigd door ikkenietweet op 12 jun 2008 11:38, 1 keer totaal gewijzigd.

BBCS
Berichten: 7084
Lid geworden op: 17 okt 2007 23:34
Contacteer:

Re: Aktie LCD televisie Kruidvat

Ongelezen bericht door BBCS »

Als heel Nederland opeens naar de site gaat van het Kruidvat, dan is het logisch dat die site plat gaat.

Ik denk ook dat dat gebeurd is.
En om vervolgens te roepen dat het kruidvat oplichters zijn, vind ik veel te ver gaan.

Een website kan maar een x aantal gebruikers tegelijk hebben, als er dan veel meer mensen die site gaan bezoeken, krijgt die server meer aanvragen dan hij verwerken kan, en vervolgens gaat die site plat.

Hetzelfde gebeurd ook bij de zogenoemde DDoS aanvallen. Maar dat terzijde.

Over die uitverkocht:

Als het Kruidvat een x aantal tv's besteld heeft en veel meer mensen willen die tv bestellen, dan is het ook logisch dat veel mensen dan geen tv kunnen bestellen.

Is er dan spraken van oplichting, dwaling?
Nee.

Is er spraken van dat mensen gedupeerd zijn?

Absoluut niet.
Je bent pas gedupeerd als je het aankoopbedrag betaald hebt en je krijgt niks.
Dus als je niet hebt kunnen bestellen ben je dus NIET gedupeerd.

Al die huilies hier in dit topic zeuren en klagen maar. En redelijkheid is er niet.

Al die mensen die niet meer kunnen bestellen om dat die tv is uitverkocht: je hebt gewoon pech. Volgende keer beter.

Je bent niet opgelicht en zeker niet gedupeerd!

Als ik naar een concert wil en die is in 30 minuten totaal uitverkocht, ben ik dan ook opgelicht? Ben ik dan ook gedupeerd?

Niet dus. Niet zeuren dus!

Have a nice day! :wink: :lol:

angel1978
Berichten: 10959
Lid geworden op: 30 aug 2005 11:08

Re: Aktie LCD televisie Kruidvat

Ongelezen bericht door angel1978 »

Je hebt het over dat we zeuren over deze slechte uitvoering van deze actie, of laat je korte termijn geheugen je nu even in de steek.
Precies en daarmee wordt KV dus niet verdedigd.... Dat was namelijk wat je beweerde... of laat jouw korte termijngeheugen je in de steek ? :wink:
Als je verder niets zinnigs te melden heb doe dat dan op de site van KV als ie niet plat ligt van de teleurgestelde in de maling genomen bezoekers.
Blijkbaar mag je alleen iets melden als je wilt zeuren over KV... Doe je dat niet, dan is je opmerking niet zinvol... typisch 8)

*Joop*
Berichten: 26
Lid geworden op: 10 jun 2008 10:31

Re: Aktie LCD televisie Kruidvat

Ongelezen bericht door *Joop* »

Wat ik zo frappant vind in je verhaal is dat je deze mislukte reclame actie een hele leuke actie noemd.

We verschillen dus duidelijk van mening hierover.
Gezien de excuses van KV zijn zij zich gelukkig wel bewust dat de reclame actie geen succes was.
De verantwoordelijkheid alleen bij de site beheerder leggen is naar mijn mening niet terecht.
Deze actie zal niet zijn idee geweest zijn, daar zijn vast anderen voor ingehuurd.
Nu maar hopen dat KV er iets van heeft geleerd.

Verluste
Berichten: 10
Lid geworden op: 10 jun 2008 16:11

Re: Aktie LCD televisie Kruidvat

Ongelezen bericht door Verluste »

De mensen die nu zeuren over de mensen die zeuren op KV: Lees eerst het topic eens goed door om door te krijgen WAAROM die mensen überhaupt zeuren.

''Ikkenietweet'' moet dit zeker doen.

Het is jammer dat Kruidvat zo groot is; als zoiets was gebeurt bij een kleine electronicazaak was het gevolg dramatisch geweest voor het klantenbestand.
De wijze waarop de KV-actie is verlopen is erg klantonvriendelijk geweest, des te meer omdat mensen buiten de voorwaarden van de actie zelf om wél konden bestellen.

KV-hufters.

ikkenietweet
Berichten: 6
Lid geworden op: 12 jun 2008 09:21

Re: Aktie LCD televisie Kruidvat

Ongelezen bericht door ikkenietweet »

Tjonge jonge. Omdat jij geen gebruik kon maken van de aanbieding zijn het bij Kruidvat hufters?
Je leven heeft nu zeker geen enkele waarde meer!
Get a life.

*Joop*
Berichten: 26
Lid geworden op: 10 jun 2008 10:31

Re: Aktie LCD televisie Kruidvat

Ongelezen bericht door *Joop* »

BBCS
Als ik naar een concert wil en die is in 30 minuten totaal uitverkocht, ben ik dan ook opgelicht? Ben ik dan ook gedupeerd?

Niet dus. Niet zeuren dus!

Have a nice day! Wink Laughing
Daar heb je gelijk in, alleen gaat de vergelijking niet op.
Hier is er na drie minuten al een uiterkocht bordje op de toonbank gezet.
Dit wordt vervolgens zonder melding verwijderd en de Tv tjes vliegen rustig over de toonbank.

Dus reden van klagen is er zeker, lees de berichten hier nog maar eens door.

Gesloten