LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Aktie LCD televisie Kruidvat

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
matey
Berichten: 1
Lid geworden op: 10 jun 2008 00:26

Aktie LCD televisie Kruidvat

Ongelezen bericht door matey »

Kruidvat had een mooie aktie voor een LCD televisie (normale prijs 399,99 euro), bij ieder doelpunt dat Nederland scoort zou er 100 euro van de prijs afgaan. Ze hadden nooit verwacht dat ze met 3-0 zouden winnen, dus kreeg je een korting van 300 euro. Direct na de wedstrijd kon je dit online bestellen tot 24 uur. Dus ik al een paar minuten voor het einde kijken of het al kon. Blijkt dat de site helemaal niet meer te bereiken was, ik heb anderhalf uur geprobeert wat ik kon, maar op de site kwam ik maar niet, totdat het 00.05 uur was en kon je vrolijk alles weer bekijken. Ik vraag mij af of dit wel zo eerlijk gaat allemaal. Dit stinkt naar de misdaad. Mijn vraag is of er iemand wel zo'n tv heeft kunnen bemachtigen, daar ben ik heel nieuwsgierig naar.

Groeten.

stekkertje
Berichten: 1
Lid geworden op: 10 jun 2008 00:47

Re: Aktie LCD televisie Kruidvat

Ongelezen bericht door stekkertje »

Hey Matey,

Hier precies hetzelfde probleem ook de hele tijd zitten wachten maar de site lag er steeds uit. Nu staat op de site vermeld dat het uitverkocht is terwijl er geen 1 lcd televisie is verkocht! Verder is de lcd tv ook nergens meer te bekenen ook niet zonder die actie.....

Ben benieuwd naar de andere reacties....

asdama
Berichten: 2
Lid geworden op: 09 jun 2008 09:18

Re: Aktie LCD televisie Kruidvat

Ongelezen bericht door asdama »

Hoi,
Ook ik ben de hele avond bezig geweest, tot ongeveer 21.00 kon je nog op de site maar daarna niet meer, ik heb bij de buren ook nog geprobeerd maar helaas, niets !!!!!!!!!!!!!!
Ik vraag me idd ook af of het wel eerlijk is, er staan op meerdere sites berichten van andere " gedupeerde" die ook heel de avond hebben geprobeerd 'n tv te bemachtigen, ben ook zeer benieuwd of het iemand gelukt is, zo kunnen ze wel leuk adverteren !! :roll:

Muts en Beau
Berichten: 3
Lid geworden op: 10 jun 2008 08:25

Re: Aktie LCD televisie Kruidvat

Ongelezen bericht door Muts en Beau »

Ook ik heb vanaf ongeveer 2 minuten voor het einde van de wedstrijd getracht een LCD tv te bemachtigen. Enne...je raad het al. Zonder succes! Ik vermoed dat niemand een tv heeft weten te scoren...
Bedankt mister A.S. Watson!
Als er nou IEMAND wél een tv heeft weten te scoren reageer dan svp....
TIP: je kunt via een webform op de site van Kruidvat altijd ff informeren hoe, wat en waarom (niet)...
Ik heb overigens nog geen reactie mogen ontvangen.

De reactie van Kruidvat rond 11 uur de volgende dag:
Beste meneer/mevrouw

EXCUSES

Op maandagavond 9 juni j.l. had Kruidvat een spectaculaire EK-actie. De verkoopprijs van een LCD-scherm ging bij ieder doelpunt van oranje 100 euro omlaag. Enkele honderdduizenden hebben vervolgens geprobeerd onze site te bereiken, om gebruik te maken van deze actie. Ondanks de voorbereidingen heeft dit enorme aantal bezoekers van de site zelfs onze stoutste verwachtingen overtroffen. De site was hierdoor slechts sporadisch bereikbaar. De voorraad LCD schermen is dan ook uitverkocht. Wij hebben hierdoor veel van onze klanten teleurgesteld en dat betreuren wij enorm. Wij bieden u hiervoor onze excuses aan.

Met vriendelijke groet,

Crissy
Kruidvatinternetvoordeel.nl


dubieus......
Laatst gewijzigd door Muts en Beau op 10 jun 2008 11:07, 2 keer totaal gewijzigd.

andrehardeveld
Berichten: 2
Lid geworden op: 10 jun 2008 08:30

Re: Aktie LCD televisie Kruidvat

Ongelezen bericht door andrehardeveld »

Goedemorgen,

Hier hetzelfde probleem, ik heb het in de rust geprobeerd en toen kon ik nog niet bestellen ik had de productpagina open laten staan zodat ik meteen na het affluiten kon bestellen, toen een paar minuuten voor tijd echter zonder succes de pagina deed het niet meer.
ik heb het met 2 laptops en een computer achter elkaar geprobeerd om te vernieuwen maar helaas, en dit tot 00.30 uur.
ik heb het kruidvat ook een mail gestuurd en nu hopen op reactie.

ik ben benieuwd of het iemand wel is gelukt.
het schijnt dat de toegang tot de server op 1000 was gezet door de systeembeheerder.

beetje jammer :(
Laatst gewijzigd door andrehardeveld op 10 jun 2008 08:55, 2 keer totaal gewijzigd.

alvarez
Berichten: 1
Lid geworden op: 10 jun 2008 08:45

Re: Aktie LCD televisie Kruidvat

Ongelezen bericht door alvarez »

hallo
ik ben ook tot 00:30 bezig geweest
ik heb hem nog wel in het winkelmandje gekregen maar nooit de mogelijkheid om te betalen
( bewijs wel in word opgeslagen en naar ze gemailed)
nu wachten op reactie

Joop Wijshake
Berichten: 1
Lid geworden op: 10 jun 2008 08:55

Re: Aktie LCD televisie Kruidvat

Ongelezen bericht door Joop Wijshake »

Ik heb ook geprobeert te bestellen, maar vanaf 21.00 uur was de site niet meer te bereiken. Tot 0.30 uur geprobeert. Heb nog een email gestuurd dat ik er een wilde maar ben benieuwd of ze reageren. Heb niet veel hoop. :(

h.busch
Berichten: 2
Lid geworden op: 10 jun 2008 09:04

Re: Aktie LCD televisie Kruidvat

Ongelezen bericht door h.busch »

hallo
ik ben ook bezig geweest om ob de site te komen maar het lukte mij niet pas naar 00.10 kon ik weer op de site .
Ik vraag mij ook af op dat zo eerlijk was.
Een ik denk ook niet dat iemand een tv bestelt heeft. :?:
Nu ben ik bezig om kruidvat via het telefoon te bereiken maar dat lukt ook niet. :evil:


groetjes :twisted:

andrehardeveld
Berichten: 2
Lid geworden op: 10 jun 2008 08:30

Re: Aktie LCD televisie Kruidvat

Ongelezen bericht door andrehardeveld »

Hoi Busch,

laat even weten als je ze te pakken hebt gekregen ben benieuwd wat ze zeggen. ik hoop dat er reactie komt op mijn mail :(

Axel31
Berichten: 1
Lid geworden op: 10 jun 2008 09:33

Re: Aktie LCD televisie Kruidvat

Ongelezen bericht door Axel31 »

Wat een aktie zeg.................. mij helemaal op verheugd om een mooie tft voor de slaapkamer te scoren.

Al vanaf de rust geprobeerd om de site te bereiken, maar ook dat is mij niet gelukt. Andere delen van de site werkte wel goed, behalve degene die ik juist moest hebben. Na 00:15 maar van ellende gestopt, ik weet nou niet waar ik een grotere kater van heb :roll:

Ik verwacht dat niemand zo'n televisie heeft weten te bemachten. Ben erg benieuwd naar andere reactie's en ook reactie die vanuit Kruidvat wordt gegeven. Ik heb ze vanochtend een email gestuurd, ben benieuwd.

leintjess
Berichten: 1
Lid geworden op: 10 jun 2008 09:34

Re: Aktie LCD televisie Kruidvat

Ongelezen bericht door leintjess »

Precies hetzelfde is mij overkomen..vanaf de aftrap geprobeerd de televisie te bestellen en het is me geen moment gelukt om op de site te komen. Ik kwam niet eens op internetvoordeel.nl

En niet alleen ik, m'n moeder heeft het constant geprobeerd en een vriendin van me ook. Alle 3 hebben we een andere provider, maar de site was en bleef onbereikbaar. Onvoorstelbaar dat een keten als kruidvat aan zulke lokkertjes doet. Het was denk ik helemaal niet de bedoeling dat iemand ook maar 1 tv kon bestellen voor 100 euro. Ik vind het schandalig. Ben tot half 1 continu bezig geweest de site te bereiken.

Vanmorgen heb ik geprobeerd de servicelijn van kruidvat te bellen. Die waren al even onbereikbaar. Na 20 minuten aan de lijn te hebben gehangen voor 10ct/minuut heb ik het maar opgegeven.

Ik vind dat kruidvat een IJSkoude douche verdient voor dit lege lokkertje!

heba
Berichten: 1
Lid geworden op: 10 jun 2008 09:51

Re: Aktie LCD televisie Kruidvat

Ongelezen bericht door heba »

Ook wij hebben de hele avond achter de pc gezeten om onze zoon blij :lol: te maken, maar helaas zonder resultaat :cry: Ben dan ook erg benieuwd wie het wel is gelukt. volgens mij is dit een geval voor de KOUDE DOUCHE !!
krijgt het kruidvat in elk geval publiciteit want dat is wat zij blijkbaar willen.

frenki
Berichten: 3
Lid geworden op: 10 jun 2008 10:31

Re: Aktie LCD televisie Kruidvat

Ongelezen bericht door frenki »

Hier ook hetzelfde verhaal, vanaf 22:30 uur getracht te bestellen, geen doorkomen aan, uiteindelijk rond 11 uur via de Google cache op een mailformulier van de kruidvat website uitgekomen, via deze weg een mail verstuurd met het verzoek de tv te bestellen.

Het mooie vond ik dat ik daarna rond 23:00 uur een bevestigingsbericht kreeg in mijn mailbox, dat de mail binnen 5 dagen behandeld zou worden.
Dit was dus nog voor 24:00 uur(einde v.d. actie), vraag me echter af of ik me hierop kan beroepen als ze beweren dat je te laat was?

Ik ben nu dus zeer benieuwd of ze toegeven in hun actie of dat het allemaal op een NEP-ACTIE berust... (dat gevoel heb ik iig heel sterk!!)

patriciajad
Berichten: 1
Lid geworden op: 10 jun 2008 10:37

Re: Aktie LCD televisie Kruidvat

Ongelezen bericht door patriciajad »

Ook wij hebben gisteravond de heel avond geprobeerd om de LCD te bestellen. Ik kwam er al snel achter dat er iets niet klopte. ik vermoedde al dat hij uit de lucht was gehaald. want niemand had er op gerekend dat Nederland Italie in zou maken met 3 doelpunten en Kruidvat Zeker niet. Ik vind dit echt oplichterij en dat voor zo'n bekende bedrijfs keten dat kan je niet maken toch.
Komen ze hier nu zomaar mee weg. dat kan gewoon niet. Als je zulke acties niet waar kan maken zet ze dan ook niet op het internet.

Patricia

Sjeppie
Berichten: 1
Lid geworden op: 10 jun 2008 10:43

Re: Aktie LCD televisie Kruidvat

Ongelezen bericht door Sjeppie »

hier hetzelfde verhaal: meteen na de wedstrijd getracht op de site te komen, maar deze was volledig onbereikbaar... zijn er uberhaupt wel lcd-tv's verkocht?

*Joop*
Berichten: 26
Lid geworden op: 10 jun 2008 10:31

Re: Aktie LCD televisie Kruidvat

Ongelezen bericht door *Joop* »

Drie minuten na afloop van de wedstrijd kreeg ik verbinding met de speciale bestelpagina voor de LCD TV.

Ja, drie honderd euro korting was ik ook wel voorin.
Helaas voor mij, en ik denk eerlijk gezegd voor iederéén was het product uitverkocht.
Dit artikel is uitverkocht.
Omdat het artikel alleen via Internet verkrijgbaar was, is het helaas niet in de winkel te koop.
Aldus de kruitvat site.
Ik voel mij behoorlijk in de maling genomen door KV.

frenki
Berichten: 3
Lid geworden op: 10 jun 2008 10:31

Re: Aktie LCD televisie Kruidvat

Ongelezen bericht door frenki »

Net een reactie gekregen van Kruidvat, zoals verwacht, zijn de tv's uitverkocht....... wat een NEP-ACTIE....
Nu wordt het wel erg leuk om te weten of er iemand inderdaad heeft kunnen bestellen.... ik geloof er helemaal niets van.!!!

KRUIDVAT REACTIE

"bedankt voor uw e-mail.

het spijt ons te vernemen dat u de lcd niet heeft kunnen bestellen.

enkele honderdduizenden consumenten hebben geprobeerd onze site te bereiken, om
gebruik te maken van de aanbieding. dit heeft onze stoutste verwachtigen
overtroffen. ondanks de voorbereidingen die wij hadden getroffen, was door het
enorme aantal bezoekers de site slechts sporadisch bereikbaar. de voorraad lcd
schermen is helaas uitverkocht.

wij betreuren het dat wij u hebben teleurgesteld en bieden derhalve onze
oprechte excuses aan voor het ongemak."


Wij vertrouwen erop u hiermee van dienst te zijn.



Met vriendelijke groet,

Evelien Van De Pol
Medewerker Service Center Kruidvat Nederland
Website: www.kruidvat.nl

keesjan1980
Berichten: 2
Lid geworden op: 10 jun 2008 11:12

Re: Aktie LCD televisie Kruidvat

Ongelezen bericht door keesjan1980 »

Ook hier, zelfde verhaal. Ik heb net iemand van Kruidvat gesproken, en die zei dat er 1000 tv's verkocht zijn. De laatste tv werd om 1.30 uur verkocht, terwijl de actie dus al anderhalf uur voorbij was! Dat kwam omdat niemand op de site kon, dus hadden ze de actie verlengd. Dat betekent dat iedereen die voor 1.30 via bv de mail een bestelling heeft geplaatst, recht heeft op een tv. Want op=op, maar dat was pas om 1.30 uur.
Je kan een mail sturen naar Kruidvat met het verzoek om toch de tv geleverd te krijgen, maar ik ben bang dat ze het niet gaan doen.
Vraag me of of ze wel 1 tv verkocht hebben, ze hadden natuurlijk nooit gerekend op 3 doelpunten voor Nederland....
Erg kinderachtig, Kruidvat!

jacvv
Berichten: 1
Lid geworden op: 10 jun 2008 11:44

Re: Aktie LCD televisie Kruidvat

Ongelezen bericht door jacvv »

ik heb ze het volgende gemaild

Beste kruitvat,

Wat een acttie de lcd tv,ja hoor we zaten er klaar voor,
Maar ja natuurlijk kon ik niet bestelllen.
Goede acttie....
En dan nu jullie bericht, niemand kon erop.
Server lag eruit!!!!
Er is natuurlijk geen tv verkocht.
Ik ben erg ontdaan door jullie zogenaamde lok actie.
En nu?
Ja sorry natuurlijk nee kruitvat dit is echt schandelijk gewoon de stekker eruit trekken.
Ik hoop dat jullie dit nog recht zetten.
Want vertrouwen heb ik niet echt meer.

Met vriendelijke groeten j van velzen uit leiden

Jokry
Berichten: 2
Lid geworden op: 10 jun 2008 11:36

Re: Aktie LCD televisie Kruidvat

Ongelezen bericht door Jokry »

Hier hetzelfde verhaal. Ik ben ook nog niemand tegen gekomen die de tv wel heeft kunnen bestellen. Ik heb om 23.00 uur per mail en via het webformulier mijn bestelling doorgegeven als alternatief voor een bestelling via de falende internetpagina.
Ik heb nog geen reactie ontvangen op mijn mail, maar als ze niet over de brug komen, ga ik stappen ondernemen. Zo makkelijk komen ze hier niet van af!

Gesloten