LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Albert Heijn verlaagt prijzen, is dit waar?

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
joritimj
Berichten: 3
Lid geworden op: 10 sep 2013 16:30

Albert Heijn verlaagt prijzen, is dit waar?

Ongelezen bericht door joritimj »

Elke week koop ik bij Albert Heijn ah bloemenhoning voor E 2,99. Afgelopen vrijdag was de prijs plotseling E 3,29. Nu lees ik in het nieuws dat de prijzen verlaagt worden. Honing kost nu opeens weer E 2,99. Worden we opgelicht door AH?

sjoegel
Berichten: 3081
Lid geworden op: 09 okt 2007 19:19

Re: Albert Heijn verlaagt prijzen, is dit waar?

Ongelezen bericht door sjoegel »

Dit is van alle tijden. gebeurt overal.

rozemarijntje
Berichten: 6897
Lid geworden op: 23 mar 2010 23:14
Locatie: Tussen andere kruiden! Behalve onkruid ;-)

Re: Albert Heijn verlaagt prijzen, is dit waar?

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

Idd is gewoon lokken!!!

Josephien12
Berichten: 715
Lid geworden op: 01 sep 2010 18:39

Re: Albert Heijn verlaagt prijzen, is dit waar?

Ongelezen bericht door Josephien12 »

sjoegel schreef:Dit is van alle tijden. gebeurt overal.
Bij de uitverkoop halve prijzen...worden de prijskaartjes eerst vervangen voor prijskaartjes die stukken hoger zijn....

Nog mooie reclamekreten: Kortingen TOT 80 procent en prijzen VANAF ...euro
Nooit andersom...
de mens wil altijd genomen worden

witte angora
Berichten: 30744
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Albert Heijn verlaagt prijzen, is dit waar?

Ongelezen bericht door witte angora »

Joh, koop je honing bij een goede zaak. Die supermarkthoning zit geen smaak, niks aan. Goede honing kost wel wat, maar dan heb je ook wat. Bijkomend voordeel: je krijgt niet te maken met dit soort nep-verlagingen. Prijzen bij natuurwinkels en dergelijke liggen redelijk vast.

Josephien12
Berichten: 715
Lid geworden op: 01 sep 2010 18:39

Re: Albert Heijn verlaagt prijzen, is dit waar?

Ongelezen bericht door Josephien12 »

witte angora schreef:Joh, koop je honing bij een goede zaak. Die supermarkthoning zit geen smaak, niks aan. Goede honing kost wel wat, maar dan heb je ook wat. Bijkomend voordeel: je krijgt niet te maken met dit soort nep-verlagingen. Prijzen bij natuurwinkels en dergelijke liggen redelijk vast.
Het gaat TS om die nepverlagingen, niet om een discussie over honing. En ik vind de smaak van supermarkthoning prima. Ben ook niet bereid om daar meer als 5 euro voor een potje aan uit te geven. Je moet het er ook maar aan uit willen geven.

sephora30
Berichten: 4072
Lid geworden op: 22 nov 2010 11:15
Locatie: hutje op de hei

Re: Albert Heijn verlaagt prijzen, is dit waar?

Ongelezen bericht door sephora30 »

Zal best wel waar zijn. Ene helft verlagen en andere helft omhoog. Zo denken ze de consument te foppen :?

Bob Schurkjens
Berichten: 9778
Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41

Re: Albert Heijn verlaagt prijzen, is dit waar?

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

AH heeft stilletjes de prijzen verhoogd. Daarna hebben ze het NOS Journaal en andere media voor hun boodschappenkarretje weten te spannen met hun nieuws dat ze de prijzen verlagen. Per saldo is de consument even duur uit. Maar wel gratis reclame voor AH dankzij het NOS Journaal etc.

http://nos.nl/artikel/548679-albert-hei ... -lidl.html

Compleet achterlijk dat de NOS zich zo laat gebruiken door AH.

tenormin
Berichten: 6829
Lid geworden op: 31 okt 2011 21:29

Re: Albert Heijn verlaagt prijzen, is dit waar?

Ongelezen bericht door tenormin »

Als je klant bent bij AH heb je de laatste maanden behoorlijk wat spullen in prijs kunnen zien stijgen. Kan er zo een heleboel opnoemen, maar dat heeft weinig zin. Sommige dingen, 1 voorbeeldje, koop altijd Philadelphia kaasspread. Was enige maanden geleden 1,99; laatste maanden 2,29. Nu gaat er 5 cent af, althans, op internet zag ik dat ergens bij alle spulletjes. Dus prijzen verlagen: zal best, maar eerst behoorlijk verhogen en dan aankomen met: blijvend verlaagd. Me hoela. Maar zo word je overal genaaid.

Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: Albert Heijn verlaagt prijzen, is dit waar?

Ongelezen bericht door Chocomelk »

tenormin schreef:Als je klant bent bij AH heb je de laatste maanden behoorlijk wat spullen in prijs kunnen zien stijgen. Kan er zo een heleboel opnoemen, maar dat heeft weinig zin. Sommige dingen, 1 voorbeeldje, koop altijd Philadelphia kaasspread. Was enige maanden geleden 1,99; laatste maanden 2,29. Nu gaat er 5 cent af, althans, op internet zag ik dat ergens bij alle spulletjes. Dus prijzen verlagen: zal best, maar eerst behoorlijk verhogen en dan aankomen met: blijvend verlaagd. Me hoela. Maar zo word je overal genaaid.
Die prijsverlaging is dus al ingepland in de prijs door het eerst flink te verhogen en daarna
er 5 cent af doen...tjah dat schiet op zeg.
Dit is dus puur mensen voor de gek houden.

plumber
Berichten: 1738
Lid geworden op: 16 jun 2008 20:00

Re: Albert Heijn verlaagt prijzen, is dit waar?

Ongelezen bericht door plumber »

Chocomelk schreef:
tenormin schreef:Als je klant bent bij AH heb je de laatste maanden behoorlijk wat spullen in prijs kunnen zien stijgen. Kan er zo een heleboel opnoemen, maar dat heeft weinig zin. Sommige dingen, 1 voorbeeldje, koop altijd Philadelphia kaasspread. Was enige maanden geleden 1,99; laatste maanden 2,29. Nu gaat er 5 cent af, althans, op internet zag ik dat ergens bij alle spulletjes. Dus prijzen verlagen: zal best, maar eerst behoorlijk verhogen en dan aankomen met: blijvend verlaagd. Me hoela. Maar zo word je overal genaaid.
Die prijsverlaging is dus al ingepland in de prijs door het eerst flink te verhogen en daarna
er 5 cent af doen...tjah dat schiet op zeg.
Dit is dus puur mensen voor de gek houden.
Nou nee hoor,dat is de boel belazeren.Eerst de boel verhogen (wat mij trouwens al opgevallen was) en dan verlagen? Je kan het ook besodemieteren noemen.
Heb je ook met die qroketten van Dobben.Zaten eerst 6 in een doos en nu 4 .Dat heet dan
in de aanbieding en je betaald dan voor 4 stuks 20cent minder dan voor 6 stuks.

tenormin
Berichten: 6829
Lid geworden op: 31 okt 2011 21:29

Re: Albert Heijn verlaagt prijzen, is dit waar?

Ongelezen bericht door tenormin »

@plumber, had je die van Kwekkeboom maar moeten kopen: gelijk in prijs en hoeveelheid, maar lekkerrrrrr (niet bij de Appie te koop, dat dan weer niet :lol:

berend12
Berichten: 548
Lid geworden op: 16 aug 2010 20:52

Re: Albert Heijn verlaagt prijzen, is dit waar?

Ongelezen bericht door berend12 »

Het wasmiddel dat ik altijd koop is ongeveer een euro duurder geworden. :lol: :evil:

Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: Albert Heijn verlaagt prijzen, is dit waar?

Ongelezen bericht door Chocomelk »

berend12 schreef:Het wasmiddel dat ik altijd koop is ongeveer een euro duurder geworden. :lol: :evil:
Nou ja zeg !
Het ene verlagen ze met 5 of 10 cent en het andere verhogen ze met een euro...dat noem ik
geen prijzen verlagen, uiteindelijk betaal je nog meer voor je boodschappen.

sephora30
Berichten: 4072
Lid geworden op: 22 nov 2010 11:15
Locatie: hutje op de hei

Re: Albert Heijn verlaagt prijzen, is dit waar?

Ongelezen bericht door sephora30 »

Bij Ah zijn de prijzen het afgelopen jaar inderdaad enorm gestegen. Van heel veel producten. Eerst met 30 ct verhogen en dan met 5ct verlagen, naaiers :evil:

Helaas is het de enige super hier in t durp :?

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: Albert Heijn verlaagt prijzen, is dit waar?

Ongelezen bericht door ciske »

Overal zijn de prijzen gestegen, en nu ze dalen is het weer niet goed? :lol:

tenormin
Berichten: 6829
Lid geworden op: 31 okt 2011 21:29

Re: Albert Heijn verlaagt prijzen, is dit waar?

Ongelezen bericht door tenormin »

ciske schreef:Overal zijn de prijzen gestegen, en nu ze dalen is het weer niet goed? :lol:
Appie heeft het vooral over het dalen van de A-merken, dan is 5 cent niet echt iets om over naar huis te schrijven. Nou schrijf ik al niet naar mezelf :mrgreen: , maar als de huismerken, een paar centjes maar, verhoogd zijn, zijn ze toch verneukeratief bezig. Eerlijk is eerlijk, is niet alleen Appie, de rest volgt braaf met dezelfde 'normen en waarden', toch?

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: Albert Heijn verlaagt prijzen, is dit waar?

Ongelezen bericht door ciske »

Appie heeft het vooral over het dalen van de A-merken, dan is 5 cent
10 x 5 cent, is toch een verlaging, wie het kleine...... :lol:

Tis nooit goed bij de Nederlanders.:-)

witte angora
Berichten: 30744
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Albert Heijn verlaagt prijzen, is dit waar?

Ongelezen bericht door witte angora »

Ach, ik koop het meeste bij de Aldi. Alleen spullen die daar niet naar mijn zin zijn haal ik bij de Dekamarkt, en als laatste de Appie, eventueel de C1000 als die leuke aanbiedingen hebben. Tenzij er weer hamsterweken zijn, dan weten ze wel wie er gegarandeerd langskomt... :mrgreen:

Kortom, prijsverhogingen en -verlagingen bij de Appie gaat toch een beetje langs me heen.

tenormin
Berichten: 6829
Lid geworden op: 31 okt 2011 21:29

Re: Albert Heijn verlaagt prijzen, is dit waar?

Ongelezen bericht door tenormin »

[quote]eventueel de C1000 als die leuke aanbiedingen hebben. Tenzij er weer hamsterweken zijn, dan weten ze wel wie er gegarandeerd langskomt... :mrgreen:[quote]

Ja, die twee 'bekende' TV mensen die met een geplakte euro op de tegel de C1000 inlopen, die bedoel je toch :lol:

Gesloten