LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Bol.com L'Oreal 2+2 Gratis Aktie

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
Phoenixgold1
Berichten: 5
Lid geworden op: 16 mei 2015 15:05

Bol.com L'Oreal 2+2 Gratis Aktie

Ongelezen bericht door Phoenixgold1 »

Beste
Wij krijgen vandaag 16-5 bij bestelling een aktie boekje ( Bomvol ) 24-4 T/m 21-5 2015
En een flyer dat op ALLE!!!! L'Oreal Paris producten 2+2 gratis ( gehele assortiment )
Tevens staat dat het door ons gekozen product ook afgebeeld in de aktie folder.
Helaas lukt het ons om op geen enkele wijze dit product van L'Oreal te bestellen in deze aktie 2+2 gratis. Ook niet telefonisch!!!!

Maar wij krijgen onder geen enkele mogelijkheid dit product van L'Oreal 2+2 gratis.
Raar maar waar. Gewoon afgewezen door Bol.com

Slechte zaak

tenormin
Berichten: 6829
Lid geworden op: 31 okt 2011 21:29

Re: Bol.com L'Oreal 2+2 Gratis Aktie

Ongelezen bericht door tenormin »

vogels schreef:
Phoenixgold1 schreef:Beste
Wij krijgen vandaag 16-5 bij bestelling een aktie boekje ( Bomvol ) 24-4 T/m 21-5 2015
En een flyer dat op ALLE!!!! L'Oreal Paris producten 2+2 gratis ( gehele assortiment )
Tevens staat dat het door ons gekozen product ook afgebeeld in de aktie folder.
Helaas lukt het ons om op geen enkele wijze dit product van L'Oreal te bestellen in deze aktie 2+2 gratis. Ook niet telefonisch!!!!

Maar wij krijgen onder geen enkele mogelijkheid dit product van L'Oreal 2+2 gratis.
Raar maar waar. Gewoon afgewezen door Bol.com

Slechte zaak
De l'Oreal aktie is verlopen http://www.bol.com/nl/m/mooi-gezond/lor ... index.html
Dat zou dan toch niet kunnen gezien de data die de TS opgeeft. Vreemde "2+2 'gratis' actie".

sjohie
Berichten: 11237
Lid geworden op: 29 okt 2011 10:36

Re: Bol.com L'Oreal 2+2 Gratis Aktie

Ongelezen bericht door sjohie »

Net als met meer dingen, zit het dus in de details. Als eea niet meer te bestellen is, lijkt me de logische conclusie dat de voorraad op is?

kathy1978
Berichten: 45
Lid geworden op: 06 jan 2006 14:48

Re: Bol.com L'Oreal 2+2 Gratis Aktie

Ongelezen bericht door kathy1978 »

Ik heb de actie ook even bekeken.
Actie is nog gewoon geldig op hele l oreal assortiment. Wel staat erbij dat het niet voor producten is van externe verkopers, dus alleen wat Bol.com zelf verkoopt. Als u op het product klikt dat ziet u wie het levert. Als ik de producten van loreal opzoek dan zie ik bij alle producten 2 + 2 gratis, behalve bij producten die die andere verkopers verkocht worden.
Ik denk dat daar het verschil zit.
Kunt u mij vertellen welk product u nou precies zocht? Zoeken we even op dit forum mee op bol.com :D

Phoenixgold1
Berichten: 5
Lid geworden op: 16 mei 2015 15:05

Re: Bol.com L'Oreal 2+2 Gratis Aktie

Ongelezen bericht door Phoenixgold1 »

Beste

Buiten het Bol.com Bomvol boekje, kregen wij ook nog een losse flyer ( ook geldig tot 21-5 ) geen Moederdag dus!
Ook op deze flyer staat 2+2 GRATIS OP ALLE PRODUCTEN VAN L'Oreal Paris......
Alle producten is bij mij weten ALLE producten, verder staat er totaal niet bij vermeld over voorraad etc etc.

Phoenixgold1
Berichten: 5
Lid geworden op: 16 mei 2015 15:05

Re: Bol.com L'Oreal 2+2 Gratis Aktie

Ongelezen bericht door Phoenixgold1 »

Geschreven op flyer van actie L'Oreal Paris van Bol.com

2+2 Gratis op alle producten van L'Oreal Paris

Geldig t/m 21 Mei 2015. Plaats vier producten naar keuze in je winkelmandje en de korting wordt automatisch verrekend, alle combinaties zijn mogelijk, de korting wordt berekend als 50% korting op de totale 4 producten.

Alle combinaties DUSSSSSSS!!!

Dit is alles wat ik op deze Flyer kan vinden, dus verder geen andere voorwaarden.
En volgens mij "nogmaals" alles is alles!!!! De tekst spreekt voor zich.
Verder bied Bol.com deze producten op hun eigen site aan!!

Maandag even juridisch navragen.

kathy1978
Berichten: 45
Lid geworden op: 06 jan 2006 14:48

Re: Bol.com L'Oreal 2+2 Gratis Aktie

Ongelezen bericht door kathy1978 »

Om welk product gaat het nu?
Externe verkopers hebben een eigen winkel en stellen zelf de prijs dus die vallen natuurlijk wel buiten de actie. Bol kan moeilijk de prijs voor hen bepalen. Van uw bericht wordt niet duidelijk of het om een bol.com product gaat of van een externe verkoper!

riddert
Berichten: 2129
Lid geworden op: 22 okt 2010 08:52

Re: Bol.com L'Oreal 2+2 Gratis Aktie

Ongelezen bericht door riddert »

@Phoenixgold1,

Let u er wel even op dat u produkten in uw mandje doet die ook daadwerkelijk door bol.com worden aangeboden, en niet de produkten die door aanbieders worden aangeboden die alleen gebruik maken van het winkelplatform dat bol.com bied?

Zoals u weet is Bol.com naast een hele grote webwinkel, ook een mogelijkheid voor andere webwinkeliers om hun produkten te verkopen. Deze maken gebruik van de mogelijkheden van het bol.com platform, en bol.com vangt commissie per verkoop. Maar deze aanbieders doen niet mee in acties die bol.com op touw zet.

Dus wilt u dit nog even nagaan of u daadwerkelijk alléén produkten aangeboden door bol.com in uw mandje gedaan heeft?

tenormin
Berichten: 6829
Lid geworden op: 31 okt 2011 21:29

Re: Bol.com L'Oreal 2+2 Gratis Aktie

Ongelezen bericht door tenormin »

riddert schreef:@Phoenixgold1,

Let u er wel even op dat u produkten in uw mandje doet die ook daadwerkelijk door bol.com worden aangeboden, en niet de produkten die door aanbieders worden aangeboden die alleen gebruik maken van het winkelplatform dat bol.com bied?

Zoals u weet is Bol.com naast een hele grote webwinkel, ook een mogelijkheid voor andere webwinkeliers om hun produkten te verkopen. Deze maken gebruik van de mogelijkheden van het bol.com platform, en bol.com vangt commissie per verkoop. Maar deze aanbieders doen niet mee in acties die bol.com op touw zet.

Dus wilt u dit nog even nagaan of u daadwerkelijk alléén produkten aangeboden door bol.com in uw mandje gedaan heeft?
Denk eigenlijk ook, na de links van @vogels gelezen hebbend, dat er een kennelijk misverstand is ontstaan: Bol.com en 'andere aanbieders'.

Phoenixgold1
Berichten: 5
Lid geworden op: 16 mei 2015 15:05

Re: Bol.com L'Oreal 2+2 Gratis Aktie

Ongelezen bericht door Phoenixgold1 »

Beste

Ik begrijp dat Bol.Com ook producten van andere aanbied, in deze flyer wordt daar niets over vermeld.
En tevens blijf ik bij, dat er vermeld staat op de flyer ALLE L,Oreal producten aangeboden door Bol.com.

Vandaar ook het onbegrip en misleiding in deze.

Phoenixgold1
Berichten: 5
Lid geworden op: 16 mei 2015 15:05

Re: Bol.com L'Oreal 2+2 Gratis Aktie

Ongelezen bericht door Phoenixgold1 »

Beste

Maar het gaat nog steeds om de site van Bol.com waar deze producten worden aangeboden.
Alles is dan ook nog steeds alles, wat daar wordt aangeboden.

riddert
Berichten: 2129
Lid geworden op: 22 okt 2010 08:52

Re: Bol.com L'Oreal 2+2 Gratis Aktie

Ongelezen bericht door riddert »

Phoenixgold1 schreef:Beste

Ik begrijp dat Bol.Com ook producten van andere aanbied, in deze flyer wordt daar niets over vermeld.
En tevens blijf ik bij, dat er vermeld staat op de flyer ALLE L,Oreal producten aangeboden door Bol.com.

Vandaar ook het onbegrip en misleiding in deze.
U begrijpt het niet helemaal, bol.com biedt geen produkten van anderen aan, dat doen de aanbieders zelf. Zie het als marktplaats.nl, waar marktplaats zelf ook geen produkten verkoopt, maar alleen het platform bied voor verkopers om hun waar te slijten.

Heb zojuist gebruik gemaakt van de actie, en het werkt gewoon, er staat hééél duidelijk wie het produkt aanbied en of deze in de actie meedoen. Er staat dan een hele grote rode banner bij namelijk.

Het ligt dus werkelijk aan u, er is niets wat onduidelijk is.

Gesloten