LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Cashback Samsung Tab3 niet uitbetaald

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
Marieke1971
Berichten: 4
Lid geworden op: 04 mei 2015 11:56

Cashback Samsung Tab3 niet uitbetaald

Ongelezen bericht door Marieke1971 »

Op 2 januari 2015 een Samsung Galaxy Tab 3 gekocht bij Expert waarop een cashbackactie zat van €50. Op 18 januari formulier, kopie aankoopbewijs en streepjescode opgestuurd naar Samsung. Verwerkingstijd zou 6-8 weken zijn. Na 8 weken een mail gestuurd waar m'n geld bleef, geen reactie. Nog 4 weken later via de website van Samsung gevraagd wanneer ik mijn €50 kon verwachten. Toen wel reactie: men beweerde mij een mail te hebben gestuurd op 28 januari waarop ik niet had gereageerd. Die mail heb ik nooit ontvangen. Ik heb ze diverse malen verzocht de mail aan mij te forwarden, zodat ik het met eigen ogen kan zien dat ze mij inderdaad hebben gemaild. Dat kunnen ze niet. Laatste reactie van Samsung: de actie is al afgelopen, dus u bent te laat.
Op 1 mei heb ik gezegd OF jullie storten de €50 waar ik recht op heb, OF jullie sturen mij alsnog de mail die jullie beweren verzonden te hebben op 28 januari, anders dien ik een officiële klacht in. Sindsdien is het stil.
Wat kan ik doen om mijn geld terug te krijgen?

Barre Barry
Berichten: 527
Lid geworden op: 05 aug 2013 01:18

Re: Cashback Samsung Tab3 niet uitbetaald

Ongelezen bericht door Barre Barry »

Kan jij bewijzen dat je alles opgestuurd hebt naarSamsung en dat het daar ook aangekomen is?

Marieke1971
Berichten: 4
Lid geworden op: 04 mei 2015 11:56

Re: Cashback Samsung Tab3 niet uitbetaald

Ongelezen bericht door Marieke1971 »

Ik heb het niet aangetekend verstuurd, als je dat bedoelt. Maar blijkbaar hebben ze wel iets van mij ontvangen, ik sta geregistreerd met een actiecode en ze beweren dus dat ze mij hebben gemaild. Overigens heb ik alle opgestuurde info digitaal, dus ik kan het ze zo nogmaals sturen.

Barre Barry
Berichten: 527
Lid geworden op: 05 aug 2013 01:18

Re: Cashback Samsung Tab3 niet uitbetaald

Ongelezen bericht door Barre Barry »

Marieke1971 schreef:Overigens heb ik alle opgestuurde info digitaal, dus ik kan het ze zo nogmaals sturen.
Als je meent dat je recht hebt op die €50, dan zal je naar de rechter moet.
Laatst gewijzigd door Radar op 06 mei 2015 10:28, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Off-topic bijdrage verwijderd

jerwarm
Berichten: 620
Lid geworden op: 03 jun 2014 19:26

Re: Cashback Samsung Tab3 niet uitbetaald

Ongelezen bericht door jerwarm »

TS heeft gewoon 100% gelijk en staat in haar recht, in deze zou Samsung moeten kunnen aantonen dat ze haar WEL gemaild heeft voordat de cashback-actie afgelopen was.
Als ze dat niet kunnen zijn ze in gebreke, heel simpel. Als ze dat wel kunnen dan zou er iets aan de hand kunnen zijn met emailprogramma/provider instellingen van de klant.

echter zomaar die 50€ van Samsung claimen gaat moeilijk worden dat snap ik ook, maar dat neemt niet weg dat ze niets maar dan ook niets fout gedaan lijkt te hebben en in haar recht staat. Ik geef haar het voordeel van de twijfel.
Die cashbackactie lijkt nu meer op een lokkertje, dat doet samsung toch echt zelf.
Laatst gewijzigd door Radar op 06 mei 2015 10:28, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Off-topic bijdrage verwijderd

k2p
Berichten: 1191
Lid geworden op: 04 mar 2012 01:35

Re: Cashback Samsung Tab3 niet uitbetaald

Ongelezen bericht door k2p »

Wat beweren ze dat de inhoud van de mail is? Was je inzending incompleet?

Teunbosseman
Berichten: 4369
Lid geworden op: 29 mar 2011 15:46
Contacteer:

Re: Cashback Samsung Tab3 niet uitbetaald

Ongelezen bericht door Teunbosseman »

Marieke1971 schreef:Op 2 januari 2015 een Samsung Galaxy Tab 3 gekocht bij Expert waarop een cashbackactie zat van €50. Op 18 januari formulier, kopie aankoopbewijs en streepjescode opgestuurd naar Samsung. Verwerkingstijd zou 6-8 weken zijn. Na 8 weken een mail gestuurd waar m'n geld bleef, geen reactie. Nog 4 weken later via de website van Samsung gevraagd wanneer ik mijn €50 kon verwachten. Toen wel reactie: men beweerde mij een mail te hebben gestuurd op 28 januari waarop ik niet had gereageerd. Die mail heb ik nooit ontvangen. Ik heb ze diverse malen verzocht de mail aan mij te forwarden, zodat ik het met eigen ogen kan zien dat ze mij inderdaad hebben gemaild. Dat kunnen ze niet. Laatste reactie van Samsung: de actie is al afgelopen, dus u bent te laat.
Op 1 mei heb ik gezegd OF jullie storten de €50 waar ik recht op heb, OF jullie sturen mij alsnog de mail die jullie beweren verzonden te hebben op 28 januari, anders dien ik een officiële klacht in. Sindsdien is het stil.
Wat kan ik doen om mijn geld terug te krijgen?

Hhmmm ik heb met een andere casback van samsung meegedaan, febr 2015, en kreeg ind na een week of 6 tot 8 het bedrag terug. Wel heb ik diverse berichten gehad waarbij samsung melde dat hadden ontvangen, controle hadden uitgevoerd en deze ok was en laatste mail dat was overgemaakt.

Tsja, wat kun je nog doen.......social media ? Plant het op hun fb, twitter account oid ? Er zijn vele welke de cashback niet ontvangen en daar zal vast een gedeelte bijzitten welke niet goed heeft opgestuurd en een gedeelte welke wel goed heeft gedaan maar niet goed i verwerkt oid.

Jij hebt alles nog digitaal, wellicht dat samsung dus via social media wel reageert.

Marieke1971
Berichten: 4
Lid geworden op: 04 mei 2015 11:56

Re: Cashback Samsung Tab3 niet uitbetaald

Ongelezen bericht door Marieke1971 »

Allen, dank voor het meedenken. Ik weet niet wat er in de mail stond, want ze kunnen hem niet ophoesten. Facebook is nog wel een goeie, die ga eens proberen. En ik heb ook via klachtenkompas.nl een klacht ingediend.

k2p
Berichten: 1191
Lid geworden op: 04 mar 2012 01:35

Re: Cashback Samsung Tab3 niet uitbetaald

Ongelezen bericht door k2p »

Probeer gewoon nog een keer te bellen. Misschien krijg je nu iemand aan de lijn die wat meer kan inzien en wil helpen. Het is natuurlijk te zot voor woorden: "we doen het niet omdat het systeem zegt dat een mail/brief werd verstuurd, maar we weten niet wat er in stond."

sweet-devil
Berichten: 123
Lid geworden op: 03 dec 2014 14:27

Re: Cashback Samsung Tab3 niet uitbetaald

Ongelezen bericht door sweet-devil »

Ga naar de officiële Samsung website en onder het kopje contact staat een chatfunctie. Daar zijn ze vaak erg vriendelijk en behulpzaam. Kost niets (en ook bijna geen moeite)

Marieke1971
Berichten: 4
Lid geworden op: 04 mei 2015 11:56

Re: Cashback Samsung Tab3 niet uitbetaald

Ongelezen bericht door Marieke1971 »

UPDATE: via de Facebookpagina van Samsung is mijn klacht keurig opgelost. Ik heb alle info nogmaals opgestuurd en gisteren bericht gekregen dat ik alsnog mijn cashback terugkrijg. Hoera!

sweet-devil
Berichten: 123
Lid geworden op: 03 dec 2014 14:27

Re: Cashback Samsung Tab3 niet uitbetaald

Ongelezen bericht door sweet-devil »

Marieke1971 schreef:UPDATE: via de Facebookpagina van Samsung is mijn klacht keurig opgelost. Ik heb alle info nogmaals opgestuurd en gisteren bericht gekregen dat ik alsnog mijn cashback terugkrijg. Hoera!
Fijn zo, mijn ervaring is ook dat de klantenservice erg goed is via social media en de chat.

Gesloten