LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ice Cubes van Royal Club: nergens verkrijgbaar!

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
Miranda

Ice Cubes van Royal Club: nergens verkrijgbaar!

Ongelezen bericht door Miranda »

wat ik echt belachelijk vind is dat Royal Club nu adverteert op tv dat je de ijsklontjes figuren op kunt halen bij het postkantoor. ik en mijn vriend proberen het nou al ruim een maand, in Spijkenisse. nog nooit geluk gehad. ze zeggen elke keer dat ze op een zending wachten, en dat er dan maar 1 doosje komt... we hebben het zelfs geprobeerd op het postkantoor in Rotterdam, Coolsingel. ook niet! lekker waardeloos dus! en dan nog het meest waardeloze: je kunt geen eens telefonisch of via internet contact opnemen met Royal Club, Royal Club heeft zelfs geen site! echt zwaar waardeloos. ben benieuwd of iemand ze uberhaupt wel kan vinden of weet hoe ik contact op kan nemen met Royal CLub zelf...

groetjes Miranda

Luc

Re: Ice Cubes van Royal Club: nergens verkrijgbaar!

Ongelezen bericht door Luc »

Miranda, Royal Club wordt gemaakt door Vrumona, adres:

Vrumona Quality Drinks BV
Vrumonaweg 2, 3981 HT BUNNIK
030-6568911

mininni

Re: Ice Cubes van Royal Club: nergens verkrijgbaar!

Ongelezen bericht door mininni »

ik heb gebeld met dat numnmer en ze hebben me beloofd dat ik binnen 2 weken de ice cubes in huis heb, bezorgd, gratis... ben benieuwd

Gast

Re: Ice Cubes van Royal Club: nergens verkrijgbaar!

Ongelezen bericht door Gast »

Hier in leeuwarden hadden ze maar 10 gekekregen en bij royal club vertelden ze ons dat ze niet meer leverbaar waren mooie acties. :( :( :(

Mininni

Re: Ice Cubes van Royal Club: nergens verkrijgbaar!

Ongelezen bericht door Mininni »

ze zijn ook niet meer leverbaar, maar Royal Club (dat 030 nr) gaat ons als het goed is de ice cubes opsturen... binnen 2 weken, die al bijna voorbij zijn, dus ben benieuwd :roll: gewoon nog een keer bellen en vragen of ze ze niet op kunnen sturen, ze horen volgens mij genoeg ice cubes te hebben. is toch niet normaal als Royal club voor een grote stad maar 10 setjes levert... gewoon dom!

groetjes Miranda

mininni

Re: Ice Cubes van Royal Club: nergens verkrijgbaar!

Ongelezen bericht door mininni »

we hebben ze gekregen hoor! in een envelop met van dat bolletjesplastic. dus dacht al: daar kan t nooit inzitten. wel dus! ze zijn maar 3 cm groot, terwijl de reclame anders doet vermoeden. ze zijn zo klein dat je er amper een glas drinken mee kunt koelen. maar goed, het idee is groot. meot nu eenmaal niet te veel verwachten van iets dat gratis is... :P wel melig voor op een verjaardag ofzo!

Lamballuk

Re: Ice Cubes van Royal Club: nergens verkrijgbaar!

Ongelezen bericht door Lamballuk »

Ik woon in Krommenie en ben de afgelopen 3x met mijn 2 bonnetjes naar 't postkantoor geweest, maar er zijn er enkele uitgedeeld en men hoopt nog meer te krijgen, maar niet dus.
Lekker hé?
Verkeerd geplande aktie: ophalen bij postkantoor werkt dus niet in dit geval.
[/url]

Gesloten