LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ici Paris stunt met al uitverkocht Dolce Gusto's

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
MVosje
Berichten: 1
Lid geworden op: 02 sep 2015 21:42

Ici Paris stunt met al uitverkocht Dolce Gusto's

Ongelezen bericht door MVosje »

De Ici Paris stuurde op 31 augustus een mail naar haar klantenbestand met allerlei acties wegens hun zoveel-jarig bestaan. Waaronder een gratis Dolce Gusto koffiezetapparaat bij een bestelling van minimaal 100 euro.
Die wilde ik wel en ik bestelde dit op dinsdag 1 september via de site. Ik kon doorklikken op het icoontje "gratis Dolce Gusto" en plaatste mijn bestelling.
Omdat de bestelling heel traag ging (ik werd er meerdere keren uit gegooid en mijn kaartnummer werd niet geaccepteerd) heb ik op woensdagochtend gelijk even gebeld om te horen of het goed was gegaan. De bestelling wel, maar de Dolce Gusto niet, die was namelijk maandag 31 augustus om 12 uur al uitverkocht volgens de medewerkster aan de telefoon! Dus men stuntte anderhalve dag met een allang uitverkocht product.
Toen ik vervolgens mijn bestelling wilde annuleren was dat niet meer mogelijk, het kon niet teruggeroepen. Ik moest fysiek naar de winkel om alles op te halen en daar ter plekke te retourneren.
Ik vind dit pure misleiding, onbegrijpelijk om met zo'n actie nog anderhalve dag mensen voor de gek te houden!

Gesloten