LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] reclame @home misleidend

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
mathieu

reclame @home misleidend

Ongelezen bericht door mathieu »

Een sensationele actie van @Home. We geven maar liefst 15.000 gratis kaarten voor Six Flags Holland weg! Exclusief voor jou als @Home abonnee. Op zaterdag 1 november 2003 is het zover: Six Flags is dan van 10.00 tot 18.00 uur alleen toegankelijk voor @Home abonnees. Dit mag je absoluut niet missen!
De vrijkaarten, maximaal vier per persoon, liggen al op je te wachten. Voor elke vrijkaart betaal je in eerste instantie drie euro, maar dit bedrag krijg je al direct bij binnenkomst in Six Flags terug in de vorm van drie KIX (speciaal Six Flags geld ter waarde van drie euro). Hier kun je bijvoorbeeld een overheerlijke hotdog of koele frisdrank voor uitkiezen. Meld je nu snel aan voor deze sensationele gebeurtenis, want op = op!

*******************************************************
Dus vrijkaarten waar je voor moet betalen? Als je geen geld terug krijgt dan lijkt me dat NIET GRATIS.

Gast

Re: reclame @home misleidend

Ongelezen bericht door Gast »

Ik kan niks anders zeggen dat ik het met je eens bent.

Ze heten toch vrijkaarten. En ze geven ze gratis weg. Volgens mij heeft @home een verkeerd woordenboek.

Gesloten