LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Trouw en De Week Van De Krant... Laat maar

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
edow
Berichten: 2
Lid geworden op: 27 aug 2016 10:20

Trouw en De Week Van De Krant... Laat maar

Ongelezen bericht door edow »

Via de actie 'De week van de krant' heb ik me aangemeld voor een proefabonnement op de Trouw. In diverse e-mails wordt mijn aanmelding bevestigd. In een van de e-mails staat dat ik de eerste krant ontvang op donderdag 8 december 2016. Mooi.

Op die dag in de avond ben ik pas in staat mijn brievenbus te legen, ik zie echter geen krant. Bellen met de krant dus. Die zijn nu net na vijf uur gesloten, een bezorgklacht indienen dan.

Via een geautomatiseerd telefoonmenu spreek ik mijn adresgegevens in. De computer aan de andere kant van de lijn zegt dat er helemaal geen abonnement loopt op mijn adres… Terwijl in de email staat van wel…

De wet van Murphy lijkt te gelden, het gaat vrijwel ALTIJD mis met de bezorging. Zoveel moeite doen voor vrijwel niets. Opzeggen dus.

En geen enkele reactie van de Trouw. Behalve een geautomatiseerde e-mail. Treurig. Dit lijkt veel op de kenmerkende laatste stuiptrekkingen van een ten dode opgeschreven medium.

En terecht, prutsers

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: Trouw en De Week Van De Krant... Laat maar

Ongelezen bericht door berndv »

edow schreef:De computer aan de andere kant van de lijn zegt dat er helemaal geen abonnement loopt op mijn adres… Terwijl in de email staat van wel…
waarschijnlijk een foutje, misschien nu even bellen met de klantenservice in plaats van direct je beklag doen op internet. Ze zullen om 5 uur gesloten zijn, maar ze zullen vanochtend ook weer open zijn gegaan.
edow schreef:De wet van Murphy lijkt te gelden, het gaat vrijwel ALTIJD mis met de bezorging. Zoveel moeite doen voor vrijwel niets. Opzeggen dus.
zou kunnen inderdaad, het kan ook een misverstand zijn. Opzeggen zou niet nodig moeten zijn. Een proefabonnement op een blad of krant zou na de proefperiode niet meer door mogen lopen volgens de wet van Dam, tenzij u daar expliciet toestemming voor geeft.
edow schreef:En geen enkele reactie van de Trouw. Behalve een geautomatiseerde e-mail. Treurig.
zo, na 12 uur nog geen bericht gehad, schandalig inderdaad. Benieuwd wat de klantenservice hierover zou kunnen verklaren.
edow schreef:Dit lijkt veel op de kenmerkende laatste stuiptrekkingen van een ten dode opgeschreven medium.
misschien wel inderdaad, de tijd zal het leren.

Moneyman
Berichten: 30018
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Trouw en De Week Van De Krant... Laat maar

Ongelezen bericht door Moneyman »

edow schreef:Via de actie 'De week van de krant' heb ik me aangemeld voor een proefabonnement op de Trouw. In diverse e-mails wordt mijn aanmelding bevestigd. In een van de e-mails staat dat ik de eerste krant ontvang op donderdag 8 december 2016. Mooi.

Op die dag in de avond ben ik pas in staat mijn brievenbus te legen, ik zie echter geen krant. Bellen met de krant dus. Die zijn nu net na vijf uur gesloten, een bezorgklacht indienen dan.

Via een geautomatiseerd telefoonmenu spreek ik mijn adresgegevens in. De computer aan de andere kant van de lijn zegt dat er helemaal geen abonnement loopt op mijn adres… Terwijl in de email staat van wel…

De wet van Murphy lijkt te gelden, het gaat vrijwel ALTIJD mis met de bezorging. Zoveel moeite doen voor vrijwel niets. Opzeggen dus.

En geen enkele reactie van de Trouw. Behalve een geautomatiseerde e-mail. Treurig. Dit lijkt veel op de kenmerkende laatste stuiptrekkingen van een ten dode opgeschreven medium.

En terecht, prutsers
Man man man... tegen de tijd dat je dit post hebben ze zegge en schrijven twee uur de tijd gehad om te reageren. Vind je zelf ook niet dat je een beetje vroeg bent met klagen?

Gesloten