LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Atlas for Men: online aankoop telt niet mee voor actie

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
AB440720
Berichten: 3
Lid geworden op: 28 apr 2017 15:48

Atlas for Men: online aankoop telt niet mee voor actie

Ongelezen bericht door AB440720 »

Eind maart kreeg ik een reclamefolder van Atlas for Men onder ogen. Uit de folder binnen 10 dagen een bestelling via internet gedaan. Bij de bestelling zou een digitaal sporthorloge cadeau gegeven worden. De artikelen werden keurig en snel geleverd, maar het horloge? Na drie weken toch maar eens gebeld waar dat horloge bleef. Na elf (!) minuten kreeg ik een medewerker aan de lijn. Antwoord: als de bestelling telefonisch of d.m.v. de bestelkaart was gedaan, kreeg de klant een horloge. Bij internetbestellingen was dat niet het geval. Vreemd. Die voorwaarde stond niet in de folder. Alsnog een horloge nasturen was onmogelijk. Meer informatie kon niet gegeven worden. Kortom: internet telt niet mee. Wel: een postzegel plakken of telefonisch bestellen à € 0,60.

BL2
Berichten: 4833
Lid geworden op: 08 sep 2016 22:02

Re: Atlas for Men: online aankoop telt niet mee voor actie

Ongelezen bericht door BL2 »

Maak je vooral niet te druk over een reklame horloge twv E 2,50 uit China.
Een goed en mooi horloge koop je in de winkel.
Prachtig om te zien dat altijd nog veel mensen met dit soort reklames mee gaan, zo gauw er "gratis" bij staat.

Als je de folder nog hebt (bewijs) zou je een juridische procedure kunnen opstarten tegen het bedrijf.
Meer mogelijkheden zijn er denk ik niet.

AB440720
Berichten: 3
Lid geworden op: 28 apr 2017 15:48

Re: Atlas for Men: online aankoop telt niet mee voor actie

Ongelezen bericht door AB440720 »

Het gaat me niet om het horloge, het gaat me om het principe van beloftes nakomen. Horloges heb ik genoeg.

NeoDutchio
Berichten: 12318
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Atlas for Men: online aankoop telt niet mee voor actie

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Als u horloges genoeg heeft, waarom toch van deze aktie gebruik maken? Inderdaad, het woordje gratis en we willen hebben waar we recht op denken te hebben. Ook al is het een waardeloos dingetje.

ik heb de aktie gevonden en er staan inderdaad geen ontbindende voorwaarden bij. Maar ja, gelijk hebben en gelijk krijgen zijn 2 totaal verschillende dingen. Rechtzaakje maar gaan voeren voor die paar centjes he.

Gesloten