LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] belastingfolder van seat en sofas

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
audiofreak1
Berichten: 526
Lid geworden op: 30 aug 2005 21:59

belastingfolder van seat en sofas

Ongelezen bericht door audiofreak1 »

Seats en sofas doet aan plagiaat. Ze hebben een folder rondgestuurd met het belastinglogo en de vermelding belastingteruggave 2007 in de zelfde kleur als de belastingdienst. Ze misleiden de consument die denkt een brief van de belastingdienst te hebben ontvangen. Bij inkijken blijkt het weer zo'n agressieve verkoopfolder te zijn. Heb al een klacht bij de reclamecodecommissie neergelegt. Aanpakken die gasten want dit is bedrog en vervalsing. :twisted:

Toolboy

Re: belastingfolder van seat en sofas

Ongelezen bericht door Toolboy »

Ik deel uw mening.
Dit is zeker misleiding en kan schrik aanjagen

tinne
Berichten: 650
Lid geworden op: 18 jan 2007 19:06

Re: belastingfolder van seat en sofas

Ongelezen bericht door tinne »

@Toolboy

Dat MEEN je niet.. hoop ik

mvrgr. Tinne

sjacske
Berichten: 2
Lid geworden op: 27 apr 2007 23:27

Re: belastingfolder van seat en sofas

Ongelezen bericht door sjacske »

:o moest wel even kijken toen hij in de bus lag...ik denk huhhhh...een blauwe brief...maar toen ik de folder opende snapte ik de clou..... van de teruggave van de belastingen misschien een ideetje om een nieuwe bank te kopen??... :) :lol: ... is niks mis mee toch??? hoe kom je op het idee :?: ..... slimmerik geweest bij seats en sofa... ik heb er geen probleem mee. :D

AnnePanne
Berichten: 382
Lid geworden op: 03 mar 2006 17:27

Re: belastingfolder van seat en sofas

Ongelezen bericht door AnnePanne »

en als je nou niks terug krijgt van de belasting maar moet betalen??
krijg je dan een bank toe?

lekkere actie weer..

Eek
Berichten: 426
Lid geworden op: 20 jan 2007 10:07

Re: belastingfolder van seat en sofas

Ongelezen bericht door Eek »

Kom op...zijn ondernemers die lui.

Zou zelf nooit wat bij dat bedrijf kopen maar zo'n foldertje is dan wel weer ludiek en inventief.

Moeten niet op elke slak zout gaan leggen.

bodejosm43
Berichten: 3040
Lid geworden op: 03 dec 2003 23:26

Re: belastingfolder van seat en sofas

Ongelezen bericht door bodejosm43 »

Als ze hun inventivieit nou eens zouden omzetten in een vriendelijkere manier om klanten te benaderen, zouden ze al op de goede weg zijn. Ben een paar keer binnen geweest in die zaak, maar het is net stalking: een mogelijke klant geen seconde uit het oog verliezen.

DennisThePennis
Berichten: 462
Lid geworden op: 12 sep 2006 01:16

Re: belastingfolder van seat en sofas

Ongelezen bericht door DennisThePennis »

De enige misleiding die je hier kunt bedenken is dat je wel degelijk de BTW betaalt als je zo'n bankstel koopt bij de Seats and Sofas.

Het bedrog is dus dat ze al die tijd ervoor die bankstellen minstens 19% te duur in de showroom hadden staan.

Enne, verder raad ik iedereen gewoon af om daar een bankstel te kopen, want kwaliteit is daar ver te zoeken. Koop daar alleen als je na een jaar graag je kontafdruk in de zitting wilt zien! :lol:

Prikker
Berichten: 142
Lid geworden op: 14 jul 2005 17:19

Re: belastingfolder van seat en sofas

Ongelezen bericht door Prikker »

Iemand die bij mij een positieve indruk achter denkt te laten met een namaak belastingbrief is goed ziek.

Captain Pervert
Berichten: 1282
Lid geworden op: 20 jul 2005 00:52

Re: belastingfolder van seat en sofas

Ongelezen bericht door Captain Pervert »

Ja, ZO kan je het ook zien :)

Al ga ik toch echt met Eek mee:
Kom op...zijn ondernemers die lui.

Zou zelf nooit wat bij dat bedrijf kopen maar zo'n foldertje is dan wel weer ludiek en inventief.

Moeten niet op elke slak zout gaan leggen.
Zo is het

paljas
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 apr 2007 21:08

Re: belastingfolder van seat en sofas

Ongelezen bericht door paljas »

Plagiaat kun je het niet noemen, maar ik meen dat het niet toegestaan zou moeten zijn dat een bedrijf zich als een ander bedrijf, of instelling mag voordoen. In een erger geval zou een verkoper aan de deur zich voordoen als iemand die de energiemeters komt nakijken, en vervolgens je een stoel probeert aan te smeren als hij eenmaal binnen is.

Ik erger mij hier zelfs nog meer aan dan die misleidende loterijreclame met die pincodes etc. Die doen zich net als een bank (dit keer niet om op te zitten) voor.

lara_
Berichten: 3
Lid geworden op: 03 aug 2006 23:20

Re: belastingfolder van seat en sofas

Ongelezen bericht door lara_ »

Gaaaaaaaaaaaff!!!! :wink:

Rasputin1
Berichten: 125
Lid geworden op: 10 aug 2005 19:53

Re: belastingfolder van seat en sofas

Ongelezen bericht door Rasputin1 »

bodejosm43

het is net stalking: een mogelijke klant geen seconde uit het oog verliezen.

Het is juist heel klantgericht. Bij binnenkomst krijg je direct een persoonlijke accountmanager toegewezen :P

ditta
Berichten: 2
Lid geworden op: 13 mar 2007 22:57

Re: belastingfolder van seat en sofas

Ongelezen bericht door ditta »

Eindelijk een bedrijf die eens originele reklame maakt!!!!!!!!
En audiofreak1 HOEZO noem je deze folder een agressieve folder (zat er bij jouw folder een valse rottweiler bij???????) Als je de folder niet wil lezen gooi je deze toch lekker weg!!!!!!!
Seats and sofas ga zo door!!!!!! :D :D :D :wink: :wink: :wink:

Mensen die jullie folder niet waarderen zijn een stel wollen sokken.
Kijk eens naar de uitzending van kassa op internet........2 mensen die een probleem met de folder hadden......een onnozele freak en een man die niet uit zijn woorden komt......dat zegt alweer genoeg!!!!!!!!

bodejosm43
Berichten: 3040
Lid geworden op: 03 dec 2003 23:26

Re: belastingfolder van seat en sofas

Ongelezen bericht door bodejosm43 »

Al eens bij die firma binnen geweest? Zo ja, dan kun je de kritiek die ze vaak krijgen, wel voorstellen.

Er is ook nog zoiets als misleiding. Ik kan me goed voorstellen dat er heel veel mensen in de veronderstelling waren dat ze een belastingbrief in handen hadden. Precies het effect dat de firma beoogt.

Maar ze gaan daarmee voorbij aan het feit dat ze niet alles vrij mogen gebruiken, wat hen te pas komt.

Het is juist heel klantgericht. Bij binnenkomst krijg je direct een persoonlijke accountmanager toegewezen
Bij firma's die dit doen, ben ik snel naar buiten. Ik wil graag eerst eens rondkijken, en als ik iets zie dat mij bevalt, stap ik wel naar een verkoper toe.

DennisThePennis
Berichten: 462
Lid geworden op: 12 sep 2006 01:16

Re: belastingfolder van seat en sofas

Ongelezen bericht door DennisThePennis »

Op zich vind ik het wel leuk om zo'n "personal account manager" bij winkels met agressieve verkooptechnieken voor de gek te houden ...

Je doet je voor als argeloze klant die erg geinteresseerd is in de troep die er wordt verkocht. Naarmate de verkoper zich opmaakt voor het "closen van de deal", word je steeds kritischer en ga je de producten in het assortiment steeds meer afkraken ...

Tenslotte sta je na een uurtje weer buiten zonder ook maar een euro uitgegeven te hebben, een gefrustreerde verkoper achterlatend ... en dat doen op een 2e paasdag of 2e pinksterdag: Priceless !!! :lol:

snarfvz
Berichten: 43
Lid geworden op: 07 jun 2005 17:55
Locatie: Apeldoorn

Re: belastingfolder van seat en sofas

Ongelezen bericht door snarfvz »

Ik schrok gigantisch toen ik van de week de post bekeek, ik dacht Yes belasting teruggave, maar nee hoor het zijn de oplichters van S&S.

Mogen ze dit zo maar doen, het lijkt op de belastingdienst, ze doen zich voor als de belastingdienst, dan is het volgens mij wel plagiaat.

Ik ben benieuwd of dit in de uitzending van Radar komt, en hoe de belastingdienst en S&S hier op gaat reageren

annatefka
Berichten: 1
Lid geworden op: 30 apr 2007 09:28

Re: belastingfolder van seat en sofas

Ongelezen bericht door annatefka »

Ook ik ben erg verbaasd :shock: over deze reclame van S&S.
Op hun website staat dat je hun copyright niet mag schenden. Helaas hanteren ze voor anderen niet hun eigen regels.

Daarnaast is er op hun website geen reactie mogelijkheid gegeven. :cry: Het eerste wat ik leerde over internet bedrijven is dat betrouwbare bedrijven altijd hun gegevens compleet vermelden. Hiermee is voor duidelijk wat voor bedrijf S&S is.

corgroeneveld
Berichten: 1
Lid geworden op: 30 apr 2007 12:22

Re: belastingfolder van seat en sofas

Ongelezen bericht door corgroeneveld »

het moest niet mogen ,het is misleidend,maar het kwaad is al geschied :evil: wat is hier aan te doen.veel mensen zullen flink geschrokken zijn, seats en sofas moet ook beter weten,zij doen op deze manier hun naam geen eer aan. niet meer doen dus.een boze mevrouw.

jiping

Re: belastingfolder van seat en sofas

Ongelezen bericht door jiping »

Ik schenk er al geen aandacht meer aan zodra een poststuk gericht is "aan de bewoners van dit pand"..........

Gesloten