LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Bestelling geplaatst op elkedagkoopjes.nl

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
NeoDutchio
Berichten: 12311
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Bestelling geplaatst op elkedagkoopjes.nl

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

fonsflons schreef:
25 feb 2021 09:23
NeoDutchio schreef:
25 feb 2021 09:07
De genoemde dropshippers doen er inderdaad alles aan om maar niet gevonden te willen worden.
Dat is niet wat je zegt:
NeoDutchio schreef:
24 feb 2021 22:28
Het enige verschil is dat een dropshipper niet gevonden wil worden en zich niet aan de wet houdt.
Vooral selectief blijven.
fonsflons schreef:
25 feb 2021 09:23
NeoDutchio schreef:
25 feb 2021 09:07
Als u zich ook even met de feiten bezighoudt hoeft u niet voor mij te denken. Telt u zelf even het aantal dropshippers die met Shopify werk. Reageer dan maar weer opnieuw. Daarbij gaf ik aan dat het een vermoeden is. En dat is niet zonder reden.
Hier ga je dus weer fout. Je noemt iets een feit (dmv een steekproef van minder dan 0,00001%), hebt daardoor een vermoeden en trekt vervolgens een conclusie welke je ferm verdedigt.
Hier gaat u weer de fout in om met een percentage te strooien zonder onderbouwing. Ik noemde geen feit maar een vermoeden. En de reden achter dat vermoeden is helder in mijn ogen. Dat u daar weer 1 gedeelte uit haalt ligt niet aan mijn onderbouwing.
fonsflons schreef:
25 feb 2021 09:23
Ok, je weet dus niet precies wat dropshipping inhoudt. Dat heeft niets te maken met hoe je het omschrijft richting klant, maar met de handelswijze:
Dropshipping is een vorm van e-commerce, waarbij webwinkeliers producten in hun webwinkel aanbieden die ze zelf niet op voorraad hebben.

Maar goed, laten we erover op houden. Je bent zo overtuigd van je eigen gelijk en conclusies dat je deze koste wat kost zal blijven verdedigen en niet openstaat voor nuance. Jammer dat je daarmee anderen benadeeld en op een dwaalspoor zet ondanks dat je intenties goed zijn.
Bol, maar ook Markplaats, Blokker, Kijkshop, Ali, enz bieden zelf niet alle producten aan. De verkoper biedt het aan, met naam en toenaam.
Het zou dropshipping zijn als Bol onder en uit zijn naam artikelen verkoopt, factureert, aan betaald en garantie geeft. Oftewel, de juridische verkoper is. De artikelen staan dan wel op de site van Bol, maar Bol is niet de verkoper.

NeoDutchio
Berichten: 12311
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Bestelling geplaatst op elkedagkoopjes.nl

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

fonsflons schreef:
25 feb 2021 09:58
Maar goed dat jij niet bij het RIVM werkt: Na goed onderzoek is gebleken dat een opvallend groot gedeelte van corona gerelateerde sterfgevallen gebruik maakt van een rollator. Daarom raden wij het kopen van rollators sterk af.
En gelukkig dat een olifant geen gele klompjes draagt. Anders zou je hem niet meer zien als die ondersteboven in de vanillevla drijft.
fonsflons schreef:
25 feb 2021 09:58
Nogmaals: je intenties zijn goed. Alleen zijn je onderzoek methoden niet erg wetenschappelijk onderbouwt en vooringenomen waardoor je omgekeerde conclusies trekt.
Met Shopify en dropshipping is helemaal niets mis. Door overal te roepen dat dit synoniem aan oplichting is (gebaseerd op een minimale steekproef) benadeel je de normale gebruikers.
Nogmaals, wees niet zo selectief en lees bijvoorbeeld dit hele topic eens terug. Ik zal alvast een linkje geven naar een reactie uit dit topic:
NeoDutchio schreef:
24 okt 2019 22:39
Met dropshipping an sich is inderdaad niets verkeerds. Maar leest u nu eens mijn onderbouwing en cijfers van de 46 topics van dropshippers dit jaar op dit forum. Daar gaat het namelijk om. Het zal mij aan mijn derrière oxideren wat andere bedrijven doen, het gaat om wat er hier voorbij komt. Daar reageer ik op en daar trek ik mijn conclusies uit. En dat is geen steekproef, alle sites heb ik bekeken en gezocht naar een KVK nummer, een adres en een telefoonnummer. Slechts 2 met een geldige KVK en 5 internationale geeft 28 “webwinkels” die niet gevonden willen worden. Dat is dus 80% van de gemelde “webwinkels” en zelfs 93% van de dropshippers.
Dat de genoemde dropshippers als onbetrouwbaar bestempeld worden is dus niet zo vreemd.

Dat mijn vermoeden in het topic van Zirex.nl is dat het om een dropshipper of oplichter gaat is dat de site al vrij snel uit de lucht is. Vele dropshippers maken gebruik van Shopify. En waarom? Ze hebben een gratis periode die ze goed kunnen ge/misbruiken. Vandaar mijn vraag direct achter mijn vermoeden of die TS een adres of een KVK nummer heeft.
Wat u doet is de discussie uit elkaar halen, uit de daarbij loskomende regels uw conclusie trekken en dat op mij projecteren.

NeoDutchio
Berichten: 12311
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Bestelling geplaatst op elkedagkoopjes.nl

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

fonsflons schreef:
25 feb 2021 09:58
NeoDutchio schreef:
25 feb 2021 09:50
Bol, maar ook Markplaats, Blokker, Kijkshop, Ali, enz bieden zelf niet alle producten aan. De verkoper biedt het aan, met naam en toenaam.
Het zou dropshipping zijn als Bol onder en uit zijn naam artikelen verkoopt, factureert, aan betaald en garantie geeft. Oftewel, de juridische verkoper is. De artikelen staan dan wel op de site van Bol, maar Bol is niet de verkoper.
Nee.
Vreemd. Wat voor een internetbrowser gebruikt u? Als ik op Bol kijk staat er toch echt bij het artikel wie de verkoper is. En dat is echt niet altijd Bol. En dat je betaald via Bol zegt niet dat je betaald aan Bol.
En bij Blokker staat ook netjes wie de verkoper is. Dat die verkoper adverteert op Blokker of Bol maakt het niet dat Blokker en Bol dropshippers zijn.

Moneyman
Berichten: 30018
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Bestelling geplaatst op elkedagkoopjes.nl

Ongelezen bericht door Moneyman »

De door Neo genoemde signalen zijn inderdaad rode vlaggen. Maar niet meer dan dat. De toegepaste generalisatie slaat door - en blijkbaar is dat kwartje nog niet geland.

NeoDutchio
Berichten: 12311
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Bestelling geplaatst op elkedagkoopjes.nl

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

fonsflons schreef:
25 feb 2021 11:06
Pff, wat vervelend als iemand het punt blijft missen:

Wat je hierboven schrijft betwist ik ook helemaal niet. Ik heb het over de conclusies die je eruit trekt. Dat omdat veel oplichters dropshipping en shopify gebruiken je er redelijkerwijze vanuit kunt gaan dat dropshippers en shopify gebruikers oplichters zijn.
Het is juist vervelend te noemen dat u voor mij uitspraken doet. Mijn conclusie is dat de “webwinkels” die hier voorbij komen zolderkamerhobbiesten zijn die zich niet aan de wet houden, op slechts een hele kleine enkeling na die zich bijna aan de wettelijke bepalingen houdt. Ik schrijf nergens dat dropshippers automatisch oplichters zijn. Dat is zelfs al in dit topic ontkracht. Sterker, ik heb nergens aangegeven dat überhaupt een dropshipper een oplichter is. Wel heb ik aangegeven dat ik bij 1 enkele site het vermoeden heb dat het of een dropshipper zou kunnen zijn of een oplichter. Maar om dat vermoeden te be- of ontkrachten is meer informatie nodig die ik gevraagd heb, maar niet komt. Gezien het aantal klachten en het totaal niet leveren van die bewuste verkoper geeft dat mijn vermoeden best wel eens waar kan zijn. Maar dat vermoeden is niet enkel omdat die betreffende “webwinkel” zijn shop bij Shopify ondergebracht heeft. Daar zijn meer signalen voor. Maar u pikt alleen Shopify eruit en trekt daaruit uw conclusie dat mijn conclusie is dat alle Shopify verkopers oplichters zouden zijn. En omdat de dropshippers die hier voorbij komen zich niet aan de wet houden, aantoonbaar, is het uw conclusie dat mijn conclusie is dat alle dropshippers zich niet aan de wet houden. Ik blijf het een wonderlijke manier van denken vinden.
fonsflons schreef:
25 feb 2021 11:06
Dropshipping is een vorm van e-commerce, waarbij webwinkeliers producten in hun webwinkel aanbieden die ze zelf niet op voorraad hebben.
Bol bied op hun site (via wederverkopers) producten aan die ze zelf niet op voorraad hebben.
Naast dropshipping kun je ook producten verkopen via online platformen. Bekende platformen zijn Alibaba, eBay, Zalando, Bol.com en Amazon.
Bron: https://www.kvk.nl/advies-en-informatie ... wREALw_wcB
Bij dropshipping is de verkoper van a tot z verantwoordelijk. Als jij je eigen producten aanbiedt op een platform is het platform niet verantwoordelijk. In uw redenatie is Marktplaats ook een dropshipper. Bol biedt niets aan via wederverkopers, wederverkopers bieden hun spullen aan op het platform Bol. Als ik een kraam huur op de markt, wie is dan de verkoper, de markthouder of de standhouder?

NeoDutchio
Berichten: 12311
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Bestelling geplaatst op elkedagkoopjes.nl

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

fonsflons schreef:
25 feb 2021 11:43
Nou vooruit, nog een keer dan en dan reageer ik hier niet meer op.
NeoDutchio schreef:
24 feb 2021 22:28
Het enige verschil is dat een dropshipper niet gevonden wil worden en zich niet aan de wet houdt. En daardoor kan je slapend rijk worden. Garantie kan niet geclaimd worden, herroepingsrecht doen ze niet aan en als er iets verkeerd geleverd wordt geven ze niet thuis.
NeoDutchio schreef:
23 feb 2021 16:00
.... Maar door Shopify doet het vermoeden dat het of om een dropshipper gaat of om een oplichter.....
Bent u zo koppig of doet u zo koppig? Moet ik het nogmaals zeggen of kunt u het zelf terug lezen? De reactie van dropshippers heeft te maken met mijn onderbouwing van de 35 verschillende “webwinkels” die hier dit jaar voorbij gekomen zijn. Die zich allemaal niet aan de wet houden, waar je bij geen een garantie kan claimen en waar je niet kan herroepen. U haalt, en ik herhaal het nogmaals, 1 onderdeel uit die discussie en trekt daar zelf een conclusie uit die u vervolgens terug gooit naar mij.

En in het geval van Zirex, een site die al vrij snel uit de lucht is, vele klachten over te vinden zijn, onbekend wie er achter zit en via Shopify. Een simpele conclusie dat er iets niet klopt, aangezien vele malafide dropshippers die hier en op Kassa voorbij gekomen zijn via Shopify werken, snel weg zijn en niet, verkeerd of heel laat leveren. Het is dus niet zo dat, en ik vertel het nog maar eens, dropshippers via Shopify oplichters zijn, het is het geheel wat mij mijn vermoeden geeft.

Moneyman
Berichten: 30018
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Bestelling geplaatst op elkedagkoopjes.nl

Ongelezen bericht door Moneyman »

NeoDutchio schreef:
25 feb 2021 11:36
fonsflons schreef:
25 feb 2021 11:06
Dropshipping is een vorm van e-commerce, waarbij webwinkeliers producten in hun webwinkel aanbieden die ze zelf niet op voorraad hebben.
Bol bied op hun site (via wederverkopers) producten aan die ze zelf niet op voorraad hebben.
Naast dropshipping kun je ook producten verkopen via online platformen. Bekende platformen zijn Alibaba, eBay, Zalando, Bol.com en Amazon.
Je presenteert dit alsof het twee elkaar uitsluitende zaken zijn, maar dat is natuurlijk niet het geval. Ze zijn ook prima mengbaar, zoals de praktijk bewijst. Maar dat lijk je nog steeds niet te snappen. Juist ook via de bekende online platformen vindt heel veel dropshipping plaats.

NeoDutchio
Berichten: 12311
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Bestelling geplaatst op elkedagkoopjes.nl

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Moneyman schreef:
25 feb 2021 13:39
NeoDutchio schreef:
25 feb 2021 11:36
fonsflons schreef:
25 feb 2021 11:06
Dropshipping is een vorm van e-commerce, waarbij webwinkeliers producten in hun webwinkel aanbieden die ze zelf niet op voorraad hebben.
Bol bied op hun site (via wederverkopers) producten aan die ze zelf niet op voorraad hebben.
Naast dropshipping kun je ook producten verkopen via online platformen. Bekende platformen zijn Alibaba, eBay, Zalando, Bol.com en Amazon.
Je presenteert dit alsof het twee elkaar uitsluitende zaken zijn, maar dat is natuurlijk niet het geval. Ze zijn ook prima mengbaar, zoals de praktijk bewijst. Maar dat lijk je nog steeds niet te snappen. Juist ook via de bekende online platformen vindt heel veel dropshipping plaats.
Het gequote stuk komt van de site van de KVK af. Zij maken onderscheid tussen dropshipping en een platform als Bol. En ja, als een wederverkoper op het platform Bol, Blokker, Amazon of welke andere dan ook een dropshipper is maakt dat van het platform nog geen dropshipper. Dus ja, een dropshipper kan verkopen via een platform, maar een platform is niet per definitie een dropshipper.

Moneyman
Berichten: 30018
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Bestelling geplaatst op elkedagkoopjes.nl

Ongelezen bericht door Moneyman »

NeoDutchio schreef:
24 feb 2021 21:08
Op dit moment zijn er in 2021op dit forum al 46 topics en reacties van "gedupeerden" over dropshippers. Dat waarschuwen heeft dus 0,0 zin. [...]
En u vindt dat er opnieuw tijd verspeeld moet worden in televisieprogramma's omdat de mensheid de basis van online bestellen al niet beheerst?
Je roept dit heel vaak, maar het is natuurlijk onzin. Jij meet het nut van waarschuwingen af aan de hoeveelheid mensen die jij ziet die er nog wel ingetrapt zijn. Dat is een idiote maatstaf. Het nut is namelijk slechts af te meten aan de hoeveelheid mensen die er dankzij alle waarschuwingen juist niet meer ingetrapt zijn - en juist dat is de groep waarop jij geen enkel zicht hebt.

Het zou je sieren je reacties op dit vlak eens wat aan te passen.

NeoDutchio
Berichten: 12311
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Bestelling geplaatst op elkedagkoopjes.nl

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Moneyman schreef:
25 feb 2021 13:45
NeoDutchio schreef:
24 feb 2021 21:08
Op dit moment zijn er in 2021op dit forum al 46 topics en reacties van "gedupeerden" over dropshippers. Dat waarschuwen heeft dus 0,0 zin. [...]
En u vindt dat er opnieuw tijd verspeeld moet worden in televisieprogramma's omdat de mensheid de basis van online bestellen al niet beheerst?
Je roept dit heel vaak, maar het is natuurlijk onzin. Jij meet het nut van waarschuwingen af aan de hoeveelheid mensen die jij ziet die er nog wel ingetrapt zijn. Dat is een idiote maatstaf. Het nut is namelijk slechts af te meten aan de hoeveelheid mensen die er dankzij alle waarschuwingen juist niet meer ingetrapt zijn - en juist dat is de groep waarop jij geen enkel zicht hebt.

Het zou je sieren je reacties op dit vlak eens wat aan te passen.
Ach ja, lukt het ene gedraai niet meer wordt er wel iets anders gezocht om mee te slaan. Er zijn meerdere methodes om te zien of iets werkt. En ja, eentje daarvan is te meten of er daadwerkelijk mensen zijn die niet gaan kopen wat ze eigenlijk wel hadden willen doen. Je kan ook simpelweg kijken naar de hoeveelheid klachten die nog steeds binnen komen.
Vergelijk het met de aanpak van Corona. Zo lang de besmettingen oplopen moeten maatregelen genomen worden. Werkt het afstand houden en thuis werken zal je zien dat de besmettingen naar beneden gaan. Maar zo lang de nachtelijke feestjes nog doorgaan en positief geteste mensen nog gewoon naar buiten gaan is dat dweilen met de kraan open en blijven besmettingen komen.
Gezien de hoeveelheid topics en reacties hier al, bijna 1 per dag, en als je die sites gaat bekijken op klachtensites, dan is het nog steeds een tsunami aan dropshippers waar blind besteld wordt. Zo lang dat nog stijgende is is het dus waarschuwen tegen dovemansoren. Zodra het omlaag gaat weet je pas dat of mensen slimmer worden of dropshippers een andere manier gevonden hebben om te cashen.
Het nut is dus ook af te lezen aan het aantal topics, reacties en klachten.

Moneyman
Berichten: 30018
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Bestelling geplaatst op elkedagkoopjes.nl

Ongelezen bericht door Moneyman »

Het was ook wel héél veel gevraagd om je eigen standpunt nog eens te herijken natuurlijk. Dat ieder weldenkend mens kan zien dat je argumentatie zowel inhoudelijk als discussietechnisch van geen kant klopt, is blijkbaar onvoldoende.

Nou ja, ieder mag zijn eigen mening hebben, ook als deze evident onjuist is. Maar ‘t zou wel fijn zijn als je niet continu de rest van de forumleden (en zéker nieuwe leden) ermee blijft lastigvallen. Maar zelfs dát zal wel teveel gevraagd zijn.

NeoDutchio
Berichten: 12311
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Bestelling geplaatst op elkedagkoopjes.nl

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Moneyman schreef:
25 feb 2021 14:05
Het was ook wel héél veel gevraagd om je eigen standpunt nog eens te herijken natuurlijk. Dat ieder weldenkend mens kan zien dat je argumentatie zowel inhoudelijk als discussietechnisch van geen kant klopt, is blijkbaar onvoldoende.

Nou ja, ieder mag zijn eigen mening hebben, ook als deze evident onjuist is. Maar ‘t zou wel fijn zijn als je niet continu de rest van de forumleden (en zéker nieuwe leden) ermee blijft lastigvallen. Maar zelfs dát zal wel teveel gevraagd zijn.
Ik weet wat ik gezegd heb en ik blijf bij mijn standpunten. Zo lang er nog water uit de kraan stroomt weet je dat de kraan nog open staat. Daarvoor hoef je niet alleen naar het water te kijken wat je opdweilt.
En natuurlijk kan je heel meelevend zijn met een consument die blind ergens koopt, maar wat schiet je daarmee op? Zoals in een ander topic al aangegeven, je kan het handje van je kind blijven vasthouden bij het oversteken, maar ze ook een keer goed laten schrikken zodat ze weten dat ze donders goed moeten uitkijken bij het oversteken.
U mag uw mening hebben, ik de mijne. Een mening, dus geen waarheid. Iets dat niet uw mening is is dus automatisch ook niet waar. Iedereen bekijkt iets vanuit zijn eigen gezichtsveld en standpunten.
Dat er meer en meer klachten komen over malafide dropshippers mag u ontkennen, echter zeggen de cijfers wat anders. En dat u wederom probeert een moderator te spelen door een poging te doen om te bepalen wat wel of niet gezegd mag worden is een eigenschap waar ik al vaker om heb moeten lachen.
Om met uw eigen woorden te eindigen, probeer eens iets te onderbouwen wat u mij aantijgt, maar zelfs dát zal wel teveel gevraagd zijn.

Moneyman
Berichten: 30018
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Bestelling geplaatst op elkedagkoopjes.nl

Ongelezen bericht door Moneyman »

NeoDutchio schreef:
25 feb 2021 14:30
Moneyman schreef:
25 feb 2021 14:05
Het was ook wel héél veel gevraagd om je eigen standpunt nog eens te herijken natuurlijk. Dat ieder weldenkend mens kan zien dat je argumentatie zowel inhoudelijk als discussietechnisch van geen kant klopt, is blijkbaar onvoldoende.

Nou ja, ieder mag zijn eigen mening hebben, ook als deze evident onjuist is. Maar ‘t zou wel fijn zijn als je niet continu de rest van de forumleden (en zéker nieuwe leden) ermee blijft lastigvallen. Maar zelfs dát zal wel teveel gevraagd zijn.
Ik weet wat ik gezegd heb en ik blijf bij mijn standpunten. Zo lang er nog water uit de kraan stroomt weet je dat de kraan nog open staat. Daarvoor hoef je niet alleen naar het water te kijken wat je opdweilt.
Het probleem is alleen dat jij niet zegt dat de kraan nog open staat, maar ook dat de waterbesparende kop niet werkt. En dat is nu juist iets wat je NIET af kunt meten aan het feit dat er nog water uit de kraan komt.

Misschien begrijp je het nu alsnog...

Moneyman
Berichten: 30018
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Bestelling geplaatst op elkedagkoopjes.nl

Ongelezen bericht door Moneyman »

NeoDutchio schreef:
25 feb 2021 14:30
U mag uw mening hebben, ik de mijne. Een mening, dus geen waarheid. Iets dat niet uw mening is is dus automatisch ook niet waar. Iedereen bekijkt iets vanuit zijn eigen gezichtsveld en standpunten.
Dat er meer en meer klachten komen over malafide dropshippers mag u ontkennen, echter zeggen de cijfers wat anders. En dat u wederom probeert een moderator te spelen door een poging te doen om te bepalen wat wel of niet gezegd mag worden is een eigenschap waar ik al vaker om heb moeten lachen.
Om met uw eigen woorden te eindigen, probeer eens iets te onderbouwen wat u mij aantijgt, maar zelfs dát zal wel teveel gevraagd zijn.
Grappig wat een onwaarheden je er weer bij haalt. Blijkbaar nodig om je ongelijk niet toe te hoeven geven. Ik zet ze maar even op een rijtje voor je.

1) ik ontken nergens dat er meer klachten zijn. Waarom verwijt je me dat?
2) ik bepaal niet wat je wel en niet mag zeggen, ik probeer je slechts het inzicht te geven dat je zelf die conclusie trekt.
3) als je de onderbouwing van hetgeen ik zeg mist, moet je echt nog eens lezen. Of wat beter nadenken.

NeoDutchio
Berichten: 12311
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Bestelling geplaatst op elkedagkoopjes.nl

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Moneyman schreef:
25 feb 2021 14:41
Het probleem is alleen dat jij niet zegt dat de kraan nog open staat, maar ook dat de waterbesparende kop niet werkt. En dat is nu juist iets wat je NIET af kunt meten aan het feit dat er nog water uit de kraan komt.
In de gevallen van malafide dropshippers, inderdaad. Maar alleen omdat de consument zelf die waterbesparende kop kapot heeft gemaakt.
Of gewoon terug vertaald naar het topic, als het waarschuwen had gewerkt hadden Harrekiet en Pa0jrs al niet besteld aangezien ze toen al ingeschreven stonden op een adres van een mini opslag en de AV toen al tegen de wet was. Maar we kijken eens positief, stel dat dat nu de basis was van van het waarschuwen, waarom heeft 1lieke er anderhalf jaar later wel besteld? Niet omdat de waarschuwing uit 2019 geholpen heeft.
En zo wordt er al jarenlang gewaarschuwd voor Seats&Sofa die alweer 25 jaar bestaat. En ook ticketdoorverkoopsites, die maar blijven bestaan. Enz. Slotenmakers? Rioolontstoppers?

Moneyman
Berichten: 30018
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Bestelling geplaatst op elkedagkoopjes.nl

Ongelezen bericht door Moneyman »

NeoDutchio schreef:
25 feb 2021 15:15
Moneyman schreef:
25 feb 2021 14:41
Het probleem is alleen dat jij niet zegt dat de kraan nog open staat, maar ook dat de waterbesparende kop niet werkt. En dat is nu juist iets wat je NIET af kunt meten aan het feit dat er nog water uit de kraan komt.
In de gevallen van malafide dropshippers, inderdaad. Maar alleen omdat de consument zelf die waterbesparende kop kapot heeft gemaakt.
Of gewoon terug vertaald naar het topic, als het waarschuwen had gewerkt hadden Harrekiet en Pa0jrs al niet besteld aangezien ze toen al ingeschreven stonden op een adres van een mini opslag en de AV toen al tegen de wet was. Maar we kijken eens positief, stel dat dat nu de basis was van van het waarschuwen, waarom heeft 1lieke er anderhalf jaar later wel besteld? Niet omdat de waarschuwing uit 2019 geholpen heeft.
En zo wordt er al jarenlang gewaarschuwd voor Seats&Sofa die alweer 25 jaar bestaat. En ook ticketdoorverkoopsites, die maar blijven bestaan. Enz. Slotenmakers? Rioolontstoppers?
Lees nou nog eens wat ik hier als eerste over schreef. Dan kan je vervolgens zelf echt wel bedenken waarom dit antwoord totaal geen hout snijdt. En klaag nu niet dat ik het niet onderbouw voor je, want ik heb het al letterlijk voor je uitgeschreven.

Gesloten