LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Bestelling van ActieKampioen

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
Henk Stoeten
Berichten: 3
Lid geworden op: 08 sep 2020 14:31

Bestelling van ActieKampioen

Ongelezen bericht door Henk Stoeten »

Ik hoop dat u mij kunt helpen. Ik heb via internet een bestelling gedaan bij ActieKampioen. Het ging om de Smart Gimbal met stabilisator waarbij de afbeelding liet zien dat het om een apparaat ging met 1 draaipunt en 2 scharnieren. Het apparaat ken ik via internetfilmpjes waarbij men laat zien dat je dan met een mobiel leuk kan filmen. Alleen kreeg ik een ander apparaat toegezonden wat totaal niet overeen komt met de afbeelding zoals ik besteld heb.

Ik zal de mail met foto toevoegen, en hoop dat u mij hierbij kan helpen, want ik had mij echt verheugd op dat apparaat.
Bijlagen
23E99E1A-3443-4369-AA81-E2F73C3A5378.jpeg
(63.28 KiB) 2520 keer gedownload | Inbreuk op auteursrecht?

Moneyman
Berichten: 30081
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Bestelling van ActieKampioen

Ongelezen bericht door Moneyman »

En, wat heb je vervolgens gedaan? Ik neem toch aan dat je direct contact gezocht hebt met ActieKampioen of het product gewoon direct geretourneerd hebt?

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: Bestelling van ActieKampioen

Ongelezen bericht door berndv »

In plaats van een dropshipper, gewoon een rechtstreekse verzending vanuit China
Artikel 2 – Identiteit van de ondernemer

RookieToFlyE-commerce Co.,Ltd. Tel:+861875668342

Henk Stoeten
Berichten: 3
Lid geworden op: 08 sep 2020 14:31

Re: Bestelling van ActieKampioen

Ongelezen bericht door Henk Stoeten »

Ik heb vervolgens contact gezocht met Actie Kampioen en laten weten dat een selfie stick iets heel anders is dan wat er op de afbeelding staat weergegeven. Dat ik dus die Gimbal heb besteld (volgens afbeelding) en deze nu dus ook had verwacht e krijgen. Als antwoord kreeg ik te lezen dat ik de selfie stick had besteld, dat terwijl de bestelbevestiging de afbeelding laat zien van de Gimbal. Er wordt dus een afbeelding van de Gimbal geplaatst terwijl je dat niet besteld en dat vind ik misleidend.

Bob Schurkjens
Berichten: 9778
Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41

Re: Bestelling van ActieKampioen

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Het retouradres van Actiekampioen.nl is:

Anhui Sheng Chi Zhou Shi,Gui Chi Qu Jing Ji Kai Fa Qu ,FengHuang Road, Dianzi Xinxi Chanyeyuan#2,BenNiaoXianFei LTD, CO, China, Zip code: 247100.

Moneyman
Berichten: 30081
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Bestelling van ActieKampioen

Ongelezen bericht door Moneyman »

Heb je deze besteld?
https://www.actiekampioen.nl/products/smart-gimbal

Uiteraard hoor je gewoon te krijgen wat je besteld hebt. Alleen... zie maar eens je recht te halen bij een Chinese webshop. Ik zou het product terugsturen conform hun instructies op de website en dan maar hopen dat je je geld krijgt...

aanvulling: ik zie dat ze alleen retourzendingen met track en trace accepteren. Geen idee wat de kosten daarvan zijn voor een pakketje richting China... maar maak in ieder geval een kosten/baten-afweging. De kosten zijn namelijk voor jouw rekening. Wellicht scheelt het je geld en frustratie als je het als een levensles ziet.

Bob Schurkjens
Berichten: 9778
Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41

Re: Bestelling van ActieKampioen

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Kosten terugsturen zijn 24,00 euro (DHL) of 31,80 euro (PostNL). Inclusief T&T en verzekering.

En dan weet je nog niet of je je geld terugkrijgt. Ik gok van niet.

Moneyman
Berichten: 30081
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Bestelling van ActieKampioen

Ongelezen bericht door Moneyman »

Kansloze missie dus. Dan is het een gevalletje "leergeld".

Bob Schurkjens
Berichten: 9778
Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41

Re: Bestelling van ActieKampioen

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Radar besteedde er recent aandacht aan:
https://radar.avrotros.nl/testpanel/uit ... tourneren/

Bob Schurkjens
Berichten: 9778
Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41

Re: Bestelling van ActieKampioen

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Je kan daarnaast alleen met iDeal betalen. Slim natuurlijk, want zo kun je je betaling als klant nooit terughalen.

hray
Berichten: 4
Lid geworden op: 24 feb 2012 16:04

Re: Bestelling van ActieKampioen

Ongelezen bericht door hray »

Actiekampioen.nl is dropshipper: te duur en te traag; Je kunt beter zelf bij Aliexpress bestellen. Daarnaast komen ze hun beloftes niet na "1 + 1 gratis / 1 BESTELLEN = 2 IN HET PAKKET" dus niet slechts eenmaal ontvangen.

MalcolmH77
Berichten: 1
Lid geworden op: 23 okt 2020 06:06

Re: Bestelling van ActieKampioen

Ongelezen bericht door MalcolmH77 »

Zelfde probleem voor mij. Ik heb deze ook gekocht voor die prijs. Retour adres gekregen en retour gestuurd. Gisteren een mail gwstuurd over wanneer ik mn geld terug kreeg (incl retourkosten) Ik kreeg een postmaster mail terug ... mail adres niet meer in gebruik. Ook hun site www.actiekampioen.nl is uit de lucht. Wat kan ik nog meer doen?

Lady1234
Berichten: 27119
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Bestelling van ActieKampioen

Ongelezen bericht door Lady1234 »

MalcolmH77 schreef:
23 okt 2020 19:34
Zelfde probleem voor mij. Ik heb deze ook gekocht voor die prijs. Retour adres gekregen en retour gestuurd. Gisteren een mail gwstuurd over wanneer ik mn geld terug kreeg (incl retourkosten) Ik kreeg een postmaster mail terug ... mail adres niet meer in gebruik. Ook hun site www.actiekampioen.nl is uit de lucht. Wat kan ik nog meer doen?
Uw verlies nemen, er zit niets anders op.

Gesloten