LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Bestelling van Sanoma niet binnen

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
Leonie123
Berichten: 3
Lid geworden op: 18 jan 2018 20:34

Bestelling van Sanoma niet binnen

Ongelezen bericht door Leonie123 »

22 december heb ik een bestelling gedaan bij het tijdschrift Linda. Hier heb ik een tas gekocht en gezichtsverzorging. Er waren 5 werkdagen levertijd. Nu begrijp ik dat kerst en oud & nieuw er tussen zitten, maar anderhalve week geleden vroeg ik mij toch af waar mijn pakketje bleef. Na contact met sanoma opgenomen te hebben, bleek dat mijn gegevens niet in hun systeem stond en dat zij geen geld van mij hebben ontvangen. Gek, want het was van mijn rekening afgehaald en ik heb een bevestigingsmail gekregen. Telefonisch werd mij gevraagd of ik dit per mail kon opsturen, zodat zij het voor mij op zouden lossen. Lang verhaal kort: meerdere malen telefonisch en per mail contact gehad, iedere keer wordt bij beloofd dat ik diezelfde dat reactie zou krijgen, maar nooit krijg ik een reactie. Wanneer ik dit benoem wordt er niet op gereageerd. Via Facebook kreeg ik eindelijk reactie op het moment dat ik een negatieve recensie plaatste, maar ook daar weer geen oplossing. Ze komen niet met een passende oplossing, alleen maar met excuses en beloftes die ze niet nakomen. Gisteren contact gehad met mijn rechtsbijstandverzekering waar aangegeven werd dat ze, helaas, niks voor mij konden betekenen. Nu maar op deze manier proberen. Wat kan ik het beste doen?

mahadma
Berichten: 2540
Lid geworden op: 03 dec 2015 13:52

Re: Bestelling van Sanoma niet binnen

Ongelezen bericht door mahadma »

stuur ze een e mail met het verhaal in feiten + betaling bevestiging en OF leveren OF geld retour binnen 14 dagen.

Leonie123
Berichten: 3
Lid geworden op: 18 jan 2018 20:34

Re: Bestelling van Sanoma niet binnen

Ongelezen bericht door Leonie123 »

Heb ik gedaan, maar helaas. Ik kreeg vandaag bericht met dat ze er met meerdere collega's mee bezig zijn en dat ik, uiteraard, spoedig meer zou horen... Echt heel frustrerend

chrisd1
Berichten: 2053
Lid geworden op: 24 mar 2009 07:12

Re: Bestelling van Sanoma niet binnen

Ongelezen bericht door chrisd1 »

Leonie123 schreef:Gisteren contact gehad met mijn rechtsbijstandverzekering waar aangegeven werd dat ze, helaas, niks voor mij konden betekenen.
Waarom niet?

Leonie123
Berichten: 3
Lid geworden op: 18 jan 2018 20:34

Re: Bestelling van Sanoma niet binnen

Ongelezen bericht door Leonie123 »

Omdat het bedrag te kort is. Ik heb een bestelling gedaan van 150 euro. De rechtsbijstand helpt je vanaf een minimaal bedrag van 175..

Gesloten