LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Bol.com komt afspraken niet na

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
KoningRick
Berichten: 1
Lid geworden op: 29 sep 2012 15:52

Bol.com komt afspraken niet na

Ongelezen bericht door KoningRick »

Heel leuk allemaal die reclames op tv en op de site de advertenties vandaag voor 22:30 besteld
morgen in huis. Heb iets besteld op de site van bol.com op 27-09-12 vandaag is het 29-09-12 heb hem nog steeds niet en ze hebben het weer uitgesteld naar maandag.

Of bestel je een CD staat er 2 tot 4 werk dagen dat je hem kan ontvangen duurde gewoon bijna 2 weken.
Heb je de CD eindelijk is het hoesje kapot, verwachten ze ook nog dat je hem ga terug sturen voor een nieuw hoesje. Volgens mij snappen ze het niet mensen wachten op de CD om hem zo graag te kunnen luisteren na ongeveer 2 weken binnen vragen ze hem terug te sturen voor nieuw hoesje.

Ben toch niet gek!

Update: 2-10-2012

Maandag is de bestelling ook niet gekomen en vandaag ook niet. Kijk ik vandaag weer even waneer ze nu weer zeggen waneer ik het product kan hebben staat er 3-10-2012. Ze blijven het uitstellen hun mogen mij vertellen waarom. Hier wordt je een beetje gek van. Mensen wachten op het product sommige mensen nemen wel is vrij voor een product of hebben het echt nodig, maar ze laten je gewoon wachten.
Laatst gewijzigd door KoningRick op 02 okt 2012 14:51, 3 keer totaal gewijzigd.

boef530
Berichten: 455
Lid geworden op: 25 feb 2012 13:50

Re: Bol.com komt afspraken niet na

Ongelezen bericht door boef530 »

Gewoon bij een andere internetshop bestellen Bol.com staat niet bekend om de snelle levering. Bol.com is eigenlijk een verzamelplaats van webwinkels ze hebben zelf niets op voorraad. Slim want zo kunnen ze allerhande producten aanprijzen voor de hoofdprijs en leunen lekker achterover als de bestelling gedaan is.

sephora30
Berichten: 4072
Lid geworden op: 22 nov 2010 11:15
Locatie: hutje op de hei

Re: Bol.com komt afspraken niet na

Ongelezen bericht door sephora30 »

Wij bestellen daar best vaak en op een uitzondering na klopt de levertijd altijd.

Nicky_The
Berichten: 804
Lid geworden op: 01 dec 2010 11:51
Locatie: Noord-Holland

Re: Bol.com komt afspraken niet na

Ongelezen bericht door Nicky_The »

Ik heb er 2x iets besteld en beide keren waren de artikelen kapot en moesten ze idd retour gezonden worden..

krieno
Berichten: 46
Lid geworden op: 10 okt 2007 15:14

Re: Bol.com komt afspraken niet na

Ongelezen bericht door krieno »

Bestel al een paar jaar bij bol.com en moet zeggen altijd op tijd geleverd, zelf een keer al eerder als was vermeld in de bevestigings mail.
Ja met zoveel bestellingen kan het natuurlijk zijn dat er iets fout gaat, en ja dan hoor je hier alleen maar de negatieve beoordelingen.
Dus ik heb geen problemen met bol.com, integendeel zelfs.

flower87
Berichten: 4
Lid geworden op: 25 aug 2012 12:22

Re: Bol.com komt afspraken niet na

Ongelezen bericht door flower87 »

Ik kan er niet van klagen, om 15u30 besteld om 10u30 volgende dag in huis, en ik woon in BE dus :D

12juni
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 nov 2012 19:19

Re: Bol.com komt afspraken niet na

Ongelezen bericht door 12juni »

Ik heb tot nu toe 20 boeken verkocht via bol.com waar zij alleen aan bemiddelingskosten ruim € 200,- aan hebben verdiend. Er zijn tot nu toe 3 betalingen niet ontvangen. Helaas heb ik geen garantiebedrag ontvangen. Ze proberen adverteerders te misleiden door te beweren dat zij een garantiebedrag ontvangen. Ik heb nu nog niet eens 30 euro opgebouwd, beetje vreemd he. Daarnaast kan de koper de koop annuleren en vervolgens het boek niet terugsturen. Je staat dan machteloos als verkoper. Mijn tip is om via marktplaats boeken te verkopen want dan ontvang je meer en je loopt nog minder risico!!!

Nooit meer BOL.com

Gesloten