LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] BTW weg ermee grote fake mediamarkt

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
Pirreke
Berichten: 41
Lid geworden op: 13 dec 2009 00:12

Re: BTW weg ermee grote fake mediamarkt

Ongelezen bericht door Pirreke »

nevermind schreef:
newmikey schreef:
Pirreke schreef:Prima actie, camera gekocht, en was na ophogen van de prijs (duh) toch nog een 70 euro goedkoper.....

Blijft een harde actie, die BTW korting, zouden ze geld nodig hebben (Einde boekjaar ofzo???)
Jij had toch al eens eerder gezegd dat jij bij MM werkte toch Peer?
Dan heeft Peer toch al korting en is niet aangewezen op de BTW actie. :lol:
Ik werk bij 1 van de concurrenten, maar kon zelf die camera niet leveren....

Zodoende...

-Peer

sephora30
Berichten: 4072
Lid geworden op: 22 nov 2010 11:15
Locatie: hutje op de hei

Re: BTW weg ermee grote fake mediamarkt

Ongelezen bericht door sephora30 »

nevermind schreef:
sephora30 schreef:Oh oke. Jammer had ik eerder moeten weten :?
Volgend jaar komt deze actie weer, met nog betere aanbiedingen. :lol:
Te laat, heb hem 2 maart nodig :?

kweenie
Berichten: 15948
Lid geworden op: 24 okt 2007 15:04

Re: BTW weg ermee grote fake mediamarkt

Ongelezen bericht door kweenie »

Scrat69 schreef:@Emmy75

Stond niet in de lijst met verboden artikelen.
Toch wel. Een Nintendo 3DS is toch een game console?

Even een stuk uit de voorwaarden:

"Uitgezonderd van de BTW-actie zijn:

• Muziek, film en games:
- CD/DVD/Blu-ray-Discs
- Console Games & PC games
- Console Hardware
- Console accessoires
- Software"

Scrat69
Berichten: 16
Lid geworden op: 30 jan 2012 14:40

Re: BTW weg ermee grote fake mediamarkt

Ongelezen bericht door Scrat69 »

is dat zo???

bij de webshop wordt-ie in iedergeval niet als zodanig aangeduid. XBOX, Wii en PSP en dergelijke wel.....

trouwens na een vraag op hun website hebben ze (Mediamarkt) nog niet het fatsoen kunnen opbrengen antwoord te geven. Pathetisch :!: :!:

nevermind
Berichten: 4662
Lid geworden op: 10 sep 2011 00:27

Re: BTW weg ermee grote fake mediamarkt

Ongelezen bericht door nevermind »

Scrat69 schreef:is dat zo???

bij de webshop wordt-ie in iedergeval niet als zodanig aangeduid. XBOX, Wii en PSP en dergelijke wel.....

trouwens na een vraag op hun website hebben ze (Mediamarkt) nog niet het fatsoen kunnen opbrengen antwoord te geven. Pathetisch :!: :!:

Webshop en winkel zijn er twee verschillende dingen!

Scrat69
Berichten: 16
Lid geworden op: 30 jan 2012 14:40

Re: BTW weg ermee grote fake mediamarkt

Ongelezen bericht door Scrat69 »

In duidelijkheid (=misleiding) blinken ze in ieder geval niet uit.

Mijn motto blijft:

Kopen bij de Mediamarkt? --> ik ben toch niet gek!!


:x :x :x :x :x
Laatst gewijzigd door Scrat69 op 07 feb 2012 13:39, 1 keer totaal gewijzigd.

nevermind
Berichten: 4662
Lid geworden op: 10 sep 2011 00:27

Re: BTW weg ermee grote fake mediamarkt

Ongelezen bericht door nevermind »

Scrat69 schreef:In duidelijkheid (=misleiding) blinken ze in ieder geval niet.

Mijn motto blijft:

Kopen bij de Mediamarkt? --> ik ben toch niet gek!!


:x :x :x :x :x
Tenminste voorlopig. :lol:
Scrat69 schreef:ik denk dat ik ze voorlopig maar even links laat liggen :mrgreen:

I-Know
Berichten: 54
Lid geworden op: 26 aug 2009 23:53

Re: BTW weg ermee grote fake mediamarkt

Ongelezen bericht door I-Know »

nevermind schreef:Ieder jaar heeft MM deze actie , en de berekening is ook altijd hetzelfde.
Gebruik de zoekfunctie hier op het forum, en je weet wat je te wachten staat.
Om daar nu ieder jaar opnieuw een topic over te openen, maar ja.


http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic ... t#p1120902

http://www.trosradar.nl/douchedetail/be ... iamarkt-2/
Als bedrijf moet je dan zelf toch uiteindelijk eens achter je oren gaan krabben, omdat je waarschijnlijk toch iets verkeerd doet.
Kijk eens op diverse topics en forums over het gehele internet.
Dit zijn dus duizenden klanten die niet tevreden zijn, teleurgesteld, of zich onbegrepen voelen.
Wat ga je hier dan aan doen als bedrijf?!
Uit pure arrogantie niets, of je veranderd je marketingstrategie.
Wees duidelijk en vooral eerlijk naar je klanten waarvan de meeste goed van vertrouwen zijn.
Uiteindelijk heb je zo’n slechte naam, dat je dit niet meer goed kan maken.
Ik hoop echt dat Media Markt hier iets mee gaat doen.

Waarom ben jij overigens zo PRO Media Markt, werk je er zelf soms. Want zodra iemand iets te melden heeft over deze Toko ben jij van de partij om je weerwoord te geven!

nevermind
Berichten: 4662
Lid geworden op: 10 sep 2011 00:27

Re: BTW weg ermee grote fake mediamarkt

Ongelezen bericht door nevermind »

Waarom ben jij overigens zo PRO Media Markt, werk je er zelf soms. Want zodra iemand iets te melden heeft over deze Toko ben jij van de partij om je weerwoord te geven!
Ja, ik ben bedrijfslijder in 3 MM´s! :lol:
In dit topic heb ik gewoon vermeld, dat er vele topic hier al geweest zijn, over BTW weg, en heb verwezen naar de topic´s.
Als mensen niet goed lezen, of zich achteraf pas informeren, zijn zij in mijn ogen aan zeuren.
Achteraf vind iedereen het forum, maar van ter voren informeren, ja dan zijn altijd de anderen schuld. :wink:

I-Know
Berichten: 54
Lid geworden op: 26 aug 2009 23:53

Re: BTW weg ermee grote fake mediamarkt

Ongelezen bericht door I-Know »

nevermind schreef:
Waarom ben jij overigens zo PRO Media Markt, werk je er zelf soms. Want zodra iemand iets te melden heeft over deze Toko ben jij van de partij om je weerwoord te geven!
Ja, ik ben bedrijfslijder in 3 MM´s! :lol:
In dit topic heb ik gewoon vermeld, dat er vele topic hier al geweest zijn, over BTW weg, en heb verwezen naar de topic´s.
Als mensen niet goed lezen, of zich achteraf pas informeren, zijn zij in mijn ogen aan zeuren.
Achteraf vind iedereen het forum, maar van ter voren informeren, ja dan zijn altijd de anderen schuld. :wink:
Joh!, ik zal de laatste zijn dat ieder op zijn manier zijn boterham mag verdienen.
Maar dit moet je dan wel op een integere manier doen.
En niet tijdens acties je prijzen verhogen, en dan BTW korting gaan berekenen van 15,97%
Zo dus ook met bezorgkosten, klant heeft het idee dat het product netjes word afgeleverd voor €25,00 en vervolgens krijg je spontaan te horen dat je nog eens €15,00 moet betalen.
Media Markt Servicedesk weet van niets en geeft toe dat dit inderdaad wel vermeld dient te worden aan de klant tijdens de aankoop via de webshop.
Maar ze doen er vervolgens lekker niets aan, zo ook met hun BTW.
Een ding vergeten ze echter, dat het ze uiteindelijk meer kost dan oplevert.
Mensen raken het vertrouwen kwijt, en gaan op zoek naar een andere shop
Voorbeelden ten over, welke zaken zijn de laatste 3 jaar niet failliet gegaan en waren ooit bloeiende bedrijven met de the sky is the limit..

Daar gaat het dus fout het verliezen van vertrouwen, en dat geld dus niet alleen voor de economie.
Vooruit kijken, en sterke funderingen bouwen. Dit doe je door vertrouwen te bouwen door eerlijke en duidelijke regels naar de klant.

nevermind
Berichten: 4662
Lid geworden op: 10 sep 2011 00:27

Re: BTW weg ermee grote fake mediamarkt

Ongelezen bericht door nevermind »

nevermind schreef:
Ja, ik ben bedrijfslijder in 3 MM´s! :lol:
:wink:
Zelf dit laatste bericht van mij begrijp je niet, dus lezen is dan toch jouw handicap.
I-Know schreef:
Joh!, ik zal de laatste zijn dat ieder op zijn manier zijn boterham mag verdienen.

Scrat69
Berichten: 16
Lid geworden op: 30 jan 2012 14:40

Re: BTW weg ermee grote fake mediamarkt

Ongelezen bericht door Scrat69 »

Ja, ik ben bedrijfslijder in 3 MM´s! :lol:
In dit topic heb ik gewoon vermeld, dat er vele topic hier al geweest zijn, over BTW weg, en heb verwezen naar de topic´s.
Als mensen niet goed lezen, of zich achteraf pas informeren, zijn zij in mijn ogen aan zeuren.
Achteraf vind iedereen het forum, maar van ter voren informeren, ja dan zijn altijd de anderen schuld. :wink:
Misschien moet meneer de bedrijfslijder eens een marketingboek lezen, om er achter te komen hoe je niet alleen klanten krijgt maar ze ook houdt.

Krediet/vertrouwen opbouwen bij je klanten kost iets meer moeite, dan datzelfde kwijt raken. Dat is zo gedaan!
Al die "tevreden klanten" op dit forum en andere forums zullen nog wel eens een keer nadenken voor ze zich weer laten belazeren door MM. :wink:

tufima
Berichten: 804
Lid geworden op: 27 okt 2009 11:53

Re: BTW weg ermee grote fake mediamarkt

Ongelezen bericht door tufima »

Alsof Mediamarkt iets voelt van die paar klagers hier.

Mediamarkt blijft gewoon voldoende klandizie binnenhalen en houden en met de volgende actie van "BTW weg ermee" of welke andere kortingsactie dan ook staan de klanten toch weer een de rij! Ik profiteer er ook graag van!

Van misleiding is geen sprake, van klanten die niet goed lezen wel!

Scrat69
Berichten: 16
Lid geworden op: 30 jan 2012 14:40

Re: BTW weg ermee grote fake mediamarkt

Ongelezen bericht door Scrat69 »

tufima schreef:Van misleiding is geen sprake, van klanten die niet goed lezen wel!
Niet met zoveel woorden, maar de gemiddelde klant moet wel eerst erg veel voorwaarden doornemen en uitzonderingen bekijken en BTW tarieven doorrekenen om te weten of hij nu echt voordeel haalt of niet. Velen willen of kunnen die moeite niet nemen en zijn daarmee in de reclame val gevallen.

Zoals al eerder gezegd in dit topic: zodra de woorden als korting of aanbieding voorbij komen houden veel mensen op met nuchter denken. Dat is uiteraard hun eigen verantwoordelijkheid.

Wat wel af te keuren is, is dat MM het te makkelijk maakt voor mensen er in te tuinen.... :|

Dat grenst wel aan misleiding :evil:

nevermind
Berichten: 4662
Lid geworden op: 10 sep 2011 00:27

Re: BTW weg ermee grote fake mediamarkt

Ongelezen bericht door nevermind »

Scrat69 schreef:
Ja, ik ben bedrijfslijder in 3 MM´s! :lol:
In dit topic heb ik gewoon vermeld, dat er vele topic hier al geweest zijn, over BTW weg, en heb verwezen naar de topic´s.
Als mensen niet goed lezen, of zich achteraf pas informeren, zijn zij in mijn ogen aan zeuren.
Achteraf vind iedereen het forum, maar van ter voren informeren, ja dan zijn altijd de anderen schuld. :wink:
Misschien moet meneer de bedrijfslijder eens een marketingboek lezen, om er achter te komen hoe je niet alleen klanten krijgt maar ze ook houdt.

Krediet/vertrouwen opbouwen bij je klanten kost iets meer moeite, dan datzelfde kwijt raken. Dat is zo gedaan!
Al die "tevreden klanten" op dit forum en andere forums zullen nog wel eens een keer nadenken voor ze zich weer laten belazeren door MM. :wink:

Ook voor jouw de hint nog eens, tenminste als je weet hoe bedrijfsleider geschreven wordt.
nevermind schreef:
Ja, ik ben bedrijfslijder in 3 MM´s! :lol:
:wink:

Verder sluit ik mij bij de woorden van tufima aan, want dit is realiteit, en wat heeft hier op het forum iemand geschreven:
Nederland is een zeurvolk! :wink:

Scrat69
Berichten: 16
Lid geworden op: 30 jan 2012 14:40

Re: BTW weg ermee grote fake mediamarkt

Ongelezen bericht door Scrat69 »

nevermind schreef: Ook voor jouw de hint nog eens, tenminste als je weet hoe bedrijfsleider geschreven wordt.
DUH... nog even en MM wordt marktlijder :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

nevermind
Berichten: 4662
Lid geworden op: 10 sep 2011 00:27

Re: BTW weg ermee grote fake mediamarkt

Ongelezen bericht door nevermind »

Scrat69 schreef:
nevermind schreef: Ook voor jouw de hint nog eens, tenminste als je weet hoe bedrijfsleider geschreven wordt.
DUH... nog even en MM wordt marktlijder :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Eindelijk het kwartje gevallen. :lol:

Scrat69
Berichten: 16
Lid geworden op: 30 jan 2012 14:40

Re: BTW weg ermee grote fake mediamarkt

Ongelezen bericht door Scrat69 »

goed om te horen dat bij jouw ook e-i-n-d-e-l-i-j-k het kwartje is gevallen :|

Je bent ook niet voor niks chefke bij de MM geworden....toch?

I-Know
Berichten: 54
Lid geworden op: 26 aug 2009 23:53

Re: BTW weg ermee grote fake mediamarkt

Ongelezen bericht door I-Know »

Typisch Media Markt mentaliteit, één ander afzeiken en een loer draaien.
Als ik als klant iets koop bij de Media Markt ben ik goed van vertrouwen en ga ik er niet vanuit dat ze hun prijzen tijdens actie dagen opschroeven zodat het verschil minimaal is of zelf nog hoger als de de dagen daarvoor.

Zo ook met de bezorgkosten, ik ga er van uit dat zo’n bedrijf integer handelt.
Maar dat doen ze ook al niet, zo gooien er gewoon €15,10 bovenop plus nog eens €15,00 voor de vervoerder. En spelen vervolgens de grote onschuld.

Het zullen nu idd nog relatief weinig mensen zijn, maar eens krijg je het kantelpunt.
Ik heb ze niet nodig, ze hebben mij vertrouwen compleet verbruikt.
Laatst gewijzigd door I-Know op 07 feb 2012 13:30, 2 keer totaal gewijzigd.

Scrat69
Berichten: 16
Lid geworden op: 30 jan 2012 14:40

Re: BTW weg ermee grote fake mediamarkt

Ongelezen bericht door Scrat69 »

Here, here !!!!

Gesloten