LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Canal Digitaal's Black Friday actie

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
Obelix1
Berichten: 768
Lid geworden op: 23 apr 2019 17:59
Locatie: Africa

Re: Canal Digitaal's Black Friday actie

Ongelezen bericht door Obelix1 »

Dat is waar, en dan is het ook nog niet eens gratis.
Bedankt trouwens :wink:

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Canal Digitaal's Black Friday actie

Ongelezen bericht door moederslink »

Bob Schurkjens schreef:
30 nov 2019 19:08
Natuurlijk is dat de schuld van de winkelier. Van wie anders?
Ik neem aan, Bob, dat dit sarcasme is? :wink:

Revoked
Berichten: 1704
Lid geworden op: 28 nov 2017 00:45

Re: Canal Digitaal's Black Friday actie

Ongelezen bericht door Revoked »

Ik wacht eigenlijk op de
"KickOutBlackFriday" beweging.

Bob Schurkjens
Berichten: 9778
Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41

Re: Canal Digitaal's Black Friday actie

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

moederslink schreef:
01 dec 2019 11:35
Bob Schurkjens schreef:
30 nov 2019 19:08
Natuurlijk is dat de schuld van de winkelier. Van wie anders?
Ik neem aan, Bob, dat dit sarcasme is? :wink:


Nee hoor. Die winkeliers weten heel goed waar ze mee bezig zijn. In het Engels zou men zeggen: "creating a stir". Je organiseert ophef en daarmee gratis publiciteit. En dát is weer goed voor de omzet. Het is een beproefde marketingstrategie. Bijvoorbeeld:
https://www.ad.nl/binnenland/een-euro-o ... ~a480213e/

NeoDutchio
Berichten: 12274
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Canal Digitaal's Black Friday actie

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Bob Schurkjens schreef:
01 dec 2019 20:31
moederslink schreef:
01 dec 2019 11:35
Bob Schurkjens schreef:
30 nov 2019 19:08
Natuurlijk is dat de schuld van de winkelier. Van wie anders?
Ik neem aan, Bob, dat dit sarcasme is? :wink:


Nee hoor. Die winkeliers weten heel goed waar ze mee bezig zijn. In het Engels zou men zeggen: "creating a stir". Je organiseert ophef en daarmee gratis publiciteit. En dát is weer goed voor de omzet. Het is een beproefde marketingstrategie. Bijvoorbeeld:
https://www.ad.nl/binnenland/een-euro-o ... ~a480213e/
In andere gevallen zou ik het daarmee eens kunnen zijn. Echter weet je gewoon dat op dit soort dagen dit soort dingen kunnen gebeuren. Zoals genoemd ook op tweede Kerstdag bij Ikea en als Tango weer eens stunt met de benzineprijzen sta je ook urenlang in de rij met een verkeersinfarct als gevolg.
Diegene die ophef creëren zijn de consumenten die graag dit soort acties willen hebben. Gooi daar de media overheen en de winkels moeten wel meegaan in deze gekte.

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Canal Digitaal's Black Friday actie

Ongelezen bericht door moederslink »

Het is gewoon de markt: de economie is booming , mensen zijn hebberig en willen en kunnen kopen, kopen en kopen.
De winkels slaan massaal in , maar hoe dan ook : het is toch nooit genoeg . :(

Vroeger had je 2x per jaar uitverkoop , daar kon je naar uitzien en daarvoor sparen en dan was je echt gelukkig als je leuk had gescoord!
Die uitverkoop was dus geen een dag , maar meerdere weken , dan heb je ook deze idioterie niet...( dat vind ik echt ...)

Arizonakid
Berichten: 1097
Lid geworden op: 20 dec 2018 19:11

Re: Canal Digitaal's Black Friday actie

Ongelezen bericht door Arizonakid »

Dat je daar nog intrapt Maarten.

een redelijk bedroefd forum gebruiker.

Komkommertijd
Berichten: 5921
Lid geworden op: 02 nov 2018 17:44
Locatie: Nederbelg!

Re: Canal Digitaal's Black Friday actie

Ongelezen bericht door Komkommertijd »

Als een bedrijf of winkel reclame maakte weet je vooraf nooit hoe druk het zal worden!

Voorbeeld 1; Je heb een product voor half geld maar de buren ook, dan is er teveel aanbod en blijf je met veel zitten.

Voorbeeld 2; Je bent de enige en de winkel heeft tekort voorraad... je kreeg klachten van beperkte voorraad ondanks OP=OP en zo maar ze blijven klagen.....

Voorbeeld 3: doe als Kruidvat , regelmatig een stunt aanbieding voor alle winkels en slechts 3 winkels 1 product geven...
Dan gooien we na de zoveelste keer voor niets lopen deze ongelezen weg.

Ja, 3 voorbeelden hoe reclame kan werken.
Canal Digitaal heeft geen ervaring in een TV aanbieden, dus lopen ze zowel het risico met vele zitten te blijven als dat ze erg snel op zijn, beide zullen niet leuk zijn.
Vooral goederen die vreemd zijn lopen vaak mis, voorbeeld Aldi, Begin deze eeuw vaak Computers en uren voor de opening vaak al een lange rij die groter was dan de voorraad......
Maar ik kocht in 2018 een Laptop die van €598,- naar €395,- was gegaan wegens gebrek aan belangstelling!
Deze Laptop was niets mis mee maar hun voorraad was iets groter dan de vraag... en bleef wekenlang voor de aanbieding prijs staan, en dan reclame en ik was eerste voor die nieuwe prijs!

Zo zie je maar, Aanbiedingen ontregelen de normale verkoop en zijn zelden voorspelbaar.
Ook de buurt super heeft altijd teveel of tekort... je weet niet wat de andere in jou regio doen...

Mensen zijn onvoorspelbaar en de reclame mensen hopen op succes en vergeten de ellende als het een keer fout gaat.
Dat kan teveel of totaal geen belangstelling zijn!

Of zijn hier mensen die mijn gedrag kunnen voorspellen?

v.d.Heyden
Berichten: 737
Lid geworden op: 19 jan 2010 22:04

Re: Canal Digitaal's Black Friday actie

Ongelezen bericht door v.d.Heyden »

Komkommertijd schreef:
01 dec 2019 21:53

Of zijn hier mensen die mijn gedrag kunnen voorspellen?
Ja hoor, dat is niet zo moeilijk.

- "heb ik ook"
- "doe ik ook"
- "kan ik ook"
- "is mij ook gebeurd"
- enz.

:mrgreen:

Pantoffelaar
Berichten: 1
Lid geworden op: 03 dec 2019 17:25

Re: Canal Digitaal's Black Friday actie

Ongelezen bericht door Pantoffelaar »

Of je volgt gewoon de stappen die netjes waren aangegeven..

De pagina waar je dood leuk op “pak deze deal” drukt is de aanmeld pagina. Zoals on stap 4 werd aangegeven stond duidelijk dat je vanuit de mijn canal digitaal omgeving de deals kon bestellen.

Wat jij hebt gedaan is continu een registratie linkje openen.

Er waren wel server issues, maar je viste naast de vijver omdat je de instructies niet hebt gelezen.

MaartenBraaksma
Berichten: 2
Lid geworden op: 29 nov 2019 12:13

Re: Canal Digitaal's Black Friday actie

Ongelezen bericht door MaartenBraaksma »

Misschien was ik niet duidelijk genoeg in mijn post.

Ik wilde hiermee zeggen dat de "PAK NU JE DEAL" knop niet alleen door drukte op de server niet werkte, maar ook gewoon (ook al kon ik door) niet werkte in het algemeen. Ik werd namelijk doorgeleid naar een registratie pagina, terwijl ik al aangemeld was.

Hiervoor heb ik CanalDigitaal over gecontacteerd en zij hebben mij verteld dat je inderdaad gewoon op de "PAK NU JE DEAL" knop moest drukken. Deze fout is dus nooit opgelost door het bedrijf, wat ik dus verdacht vind. Het aantal beschikbare items ging namelijk wel naar beneden.

Met deze situatie heb ik dus het gevoel gehad dat het ging om false advertisement en niemand ooit zo'n deal wist te verzilveren.

j.n
Berichten: 5
Lid geworden op: 23 mei 2018 12:53

Re: Canal Digitaal's Black Friday actie

Ongelezen bericht door j.n »

Ik was zo dom dat ik niet eerder berichten over Canal Digitaal gelezen en toch in december een TV-online abonnement van Canal Digitaal. Want op hun reclame heb ik over een maand gratis gehoord. Dus ik dacht dat binnen een maand kan ik merken goed is of niet.
Op 14 december 2019 nam ik abonnement (14,45 euro) en 4 januari 2020 heb ik telefonisch opgezegd. De zelfde dag heb ik een mail bevestiging van mijn opzegging op 4 januari 2020 ontvangen. Dus het was korter dan mogelijkheid bij CanalDigitaal, namelijk mag je een maand gratis proberen. Maar ik zag 23,63 euro van mijn rekening afgerekend voor maand februari!!! Toen ik bezwaar maakt, ontvang ik deze "Zoals mijn collega aangaf is hier geen sprake van een boete. Het openstaande bedrag van €23,63 betreft de periode van 14-01-2020 tot en met februari 2020. Deze periode bedraagt € 8,68 plus €14,95 over de maand februari 2020. Aangezien jouw opzegging wordt doorgevoerd per 04-02-2020 en we je de gehele maand februari wel in rekening gebracht zal er uiteraard nog een verrekening plaats hebben over de periode 04-02-2020 tot en met einde februari.
Deze verrekening wordt op de eerste dag na de stopzetting van jouw abonnement dus op 05-02-2020 voor je doorgevoerd. Dat betekent dat we nog een bedrag van €10,74 zullen incasseren. "
Als op dezelfde dag ga opzeggen, hoe kan ik weten dat jullie product goed is? Dit noem ik een misleidende reclame plus diefstal Canal Digitaal met spelen van woorden gaat werkelijk het geld van andermans in eigen zak doen.

Gesloten