LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Cashback-actie Becel ProActiv

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
BKooijman
Berichten: 1
Lid geworden op: 10 sep 2017 19:27

Cashback-actie Becel ProActiv

Ongelezen bericht door BKooijman »

Mooie actie van Becel ProActiv. Bij elke verpakking kan je met de code 2euro cashback krijgen. Dat klink mij als muziek in de oren dus ik heb de verpakkingen bewaard. Vandaag naar de site gegaan want ik wil graag gebruik maken van de cashback van 2 x 2 euro. Geen wereldbedrag, maar op straat laat ik het geld ook niet liggen. Wat staat er tot mijn verbazing? Kassabon inspannen en goed leesbaar met alle details; bedrag, product, datum, winkel (en alle andere informatie). Ik pak de verpakking erbij, maar daar staat niets over deze flauwekul. Ja, natuurlijk verwijzen ze naar de actievoorwaarden, maar dat is te laat. Ik vraag nooit om een kassabon want dat vind ik verspilling. Helaas voor mij geen geld terug.
Lieve meneer of mevrouw Becel hebben jullie niets beters te doen? Zijn jullie bang dat jullie berekeningen niet uitkomen en er te weinig overblijft na deze belastingtruck? Is deze misleiding een opmaat naar de kwaliteit van jullie product? Wees toch eerlijk en misleid mensen niet. Geef duidelijk aan wat de harde voorwaarden zijn zodat consumenten op een normale manier gebruik van jullie aanbod kunnen maken.
Wat jullie nu doen is te triest voor woorden dus stop daarmee.
Laatst gewijzigd door Radar op 10 sep 2017 20:11, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Topictitel aangepast.

NeoDutchio
Berichten: 12309
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Cashback-actie Becel ProActiv

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Wat is er niet eerlijk dan? U zegt zelf dat ze verwijzen naar de voorwaarden. De verpakking is echt te klein om daar de procedure op te zetten, dus zodoende de link naar de voorwaarden. Dat u die pas gaat lezen op het moment dat u wilt gaan cashen is natuurlijk geen oplichting.
U kunt ook wel voorstellen dat en bedrijf gaat terug betalen als u bewijs kunt aanleveren wat u betaald heeft.

O ja, wilt u even in het woordenboek de betekenis van misleiding opzoeken. Kunt u daarna de woorden laster en smaad ook even opzoeken.
Laatst gewijzigd door NeoDutchio op 10 sep 2017 21:29, 1 keer totaal gewijzigd.

Dieke83
Berichten: 460
Lid geworden op: 04 mei 2017 12:32

Re: Cashback-actie Becel ProActiv

Ongelezen bericht door Dieke83 »

Het is toch heel normaal dat je een kopie van je kassabon aanlevert hun willen zien waar het is gekocht. Bij andere cashbacks dien je 9/10 keer ook een kopie van de kassabon te leveren bewijs dat je daadwerkelijk de aankoop hebt gedaan en waar lijkt mij niks mis mee.

Speedy123
Berichten: 1136
Lid geworden op: 21 dec 2014 03:07

Re: Cashback-actie Becel ProActiv

Ongelezen bericht door Speedy123 »

breien schreef:Volgens mij is het redelijk gebruikelijk om bij een cahbackactie ook naar de kassabon te vragen. Wat is daar mis mee.
Daar is niets mis mee maar het zou wel zo handig zijn als het bij de actie duidelijk vermeldt wordt zodat de klant weet dat hij zijn kassabon goed moet bewaren.

witte angora
Berichten: 30720
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Cashback-actie Becel ProActiv

Ongelezen bericht door witte angora »

BKooijman schreef:Wat jullie nu doen is te triest voor woorden dus stop daarmee.
Dus wat je wil is dat Becel zonder enige actievoorwaarde iedereen gewoon maar 2 euro geeft? En in jouw geval 2 x 2 euro?

Bob Schurkjens
Berichten: 9778
Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41

Re: Cashback-actie Becel ProActiv

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

https://radar.avrotros.nl/nieuws/detail ... -schappen/

Het product an sich is ook al flessentrekkerij. Dubbel sneu voor topicstarter.

Gesloten