LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Cashback actie braun mixer

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
Gerard koenen
Berichten: 1
Lid geworden op: 11 mei 2018 14:36

Cashback actie braun mixer

Ongelezen bericht door Gerard koenen »

Ontmoedingsbeleid om vooral geen gebruik te maken van de cashback actie van Braun!!

Had een staafmixer nodig en zag dat Braun nu een cashback actie hanteert.
In mijn geval ging het om 10 euro cashback bij een aanschaf van bijna 40 euro, niet slecht dus dacht ik.

Toen ik de mixer binnen had begon ik te lezen hoe ik de cashback kon verzilveren en werd daar niet vrolijk van.

Wat je allemaal moet doen:

Vul een formulier in van drie A-4tjes met je persoonlijke gegevens en daaraan gekoppeld een hele vragenlijst wat je van het product vindt. Net aangeschaft maar vooruit dan maar :?

Print alles uit, en zorg dat je niets vergeet want anders wordt het niet in behandeling genomen :roll:

Knip uit de doos de code van het apparaat en voeg dat toe aan de formulieren.

Nu maar hopen dat je een grote envelop in huis hebt met 2 postzegels want het is geen antwoordnummer ( alles bijelkaar toch zeker 2 euro) :oops:

In dit digitale tijdperk hebben zij toch liever dat je alles op de post doet wat dus behoorlijk wat extra tijd en inspanning vergt.

Nu maar hopen dat mijn formulier goed heb ingevuld zodat ik er toch een 8 euro aan over hou.

Kan mij voorstellen dat velen uiteindelijk denken laat maar zitten.

sylvesterb
Berichten: 5049
Lid geworden op: 26 apr 2015 10:52

Re: Cashback actie braun mixer

Ongelezen bericht door sylvesterb »

Gerard koenen schreef:Ontmoedingsbeleid om vooral geen gebruik te maken van de cashback actie van Braun!!

Had een staafmixer nodig en zag dat Braun nu een cashback actie hanteert.
In mijn geval ging het om 10 euro cashback bij een aanschaf van bijna 40 euro, niet slecht dus dacht ik.

Toen ik de mixer binnen had begon ik te lezen hoe ik de cashback kon verzilveren en werd daar niet vrolijk van.

Wat je allemaal moet doen:

Vul een formulier in van drie A-4tjes met je persoonlijke gegevens en daaraan gekoppeld een hele vragenlijst wat je van het product vindt. Net aangeschaft maar vooruit dan maar :?

Print alles uit, en zorg dat je niets vergeet want anders wordt het niet in behandeling genomen :roll:

Knip uit de doos de code van het apparaat en voeg dat toe aan de formulieren.

Nu maar hopen dat je een grote envelop in huis hebt met 2 postzegels want het is geen antwoordnummer ( alles bijelkaar toch zeker 2 euro) :oops:

In dit digitale tijdperk hebben zij toch liever dat je alles op de post doet wat dus behoorlijk wat extra tijd en inspanning vergt.

Nu maar hopen dat mijn formulier goed heb ingevuld zodat ik er toch een 8 euro aan over hou.

Kan mij voorstellen dat velen uiteindelijk denken laat maar zitten.
Je hebt het hele principe van een cashback actie samengevat, dit zal altijd zo blijven. Ze willen liever geen geld terug geven ze zoeken naïevelingen die denken dat z'n cashback actie simpel is en daarom hun product kopen.

witte angora
Berichten: 30794
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Cashback actie braun mixer

Ongelezen bericht door witte angora »

Dat van die doos snap ik ergens wel. Het zou anders wel heel erg makkelijk worden om:

- Een Braun staafmixer te kopen
- kassabon inscannen en foto maken
- via Het Net alles digitaal inleveren
- binnen 30 dagen de Braun Staafmixer terugbrengen onder het motto dat je hem eigenlijk toch niet nodig hebt
- intussen komt de 10 euro netjes op je rekening binnen.

Veel winkels hanteren namelijk een omruiltermijn van 30 dagen, en daar gaat het mis. Als die code uit de doos is geknipt kun je hem niet meer in de originele verpakking terug brengen.

Gesloten