Cashback actie LG OLED TV's & TV Reus 2020/12

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
NeoDutchio
Berichten: 12315
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Cashback actie LG OLED TV's & TV Reus 2020/12

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

JozJan schreef:
11 dec 2020 00:11
NeoDutchio schreef:
10 dec 2020 17:24
Bij Hebra is er bewijs dat er beloofd is dat het een Nederlandse tv is. En dat bleek inderdaad niet waar. Dat bewijs is er dus. Maar nergens lees ik iets waaruit blijkt dat bij iedereen dit beloofd wordt. Dus ja, als zij tegen iedereen bewust zeggen dat het een Nederlandse tv is, dan misleiden ze iedereen. Maar nergens wordt die belofte gegeven.
Dit is het mooiste voorbeeld dat je het echt niet begrijpt. Een Nederlandse (Web)winkel hoeft helemaal niet te beloven dat ze een Nederlandse tv leveren. Dat is namelijk gewoon het uitgangspunt. Kan dat anders? Kunnen ze ook een buitenlands model leveren? Natuurlijk. Als ze dat netjes vermelden. En dat doen ze dus niet. Structureel niet.
Die discussie is al gevoerd in het andere topic. Je mag verwachten dat je een tv krijgt die werkt. En laat dat nu net geen probleem zijn voor de meerderheid van de mensen. Vandaar dat het aantal klachten daarover meevalt. Enkel diegene die de tv anders gebruiken dan normaal merken het probleem. En normaal (aangezien dit het overgrote gedeelte is) heeft men een kastje er tussen. Die enkeling die andere eisen stelt aan de tv moet dus goed onderzoek doen. De mensen die klagen over een onbruikbare tv vanwege dat het een buitenlands exemplaar is is op 1 hand te tellen in alle linkjes die Hebra gegeven heeft. Zo groot is dat probleem dus (niet).

Mark1992
Berichten: 548
Lid geworden op: 24 nov 2015 16:46

Re: Cashback actie LG OLED TV's & TV Reus 2020/12

Ongelezen bericht door Mark1992 »

NeoDutchio schreef:
10 dec 2020 17:24
Die discussie is al gevoerd in het andere topic. Je mag verwachten dat je een tv krijgt die werkt. En laat dat nu net geen probleem zijn voor de meerderheid van de mensen. Vandaar dat het aantal klachten daarover meevalt. Enkel diegene die de tv anders gebruiken dan normaal merken het probleem. En normaal (aangezien dit het overgrote gedeelte is) heeft men een kastje er tussen. Die enkeling die andere eisen stelt aan de tv moet dus goed onderzoek doen. De mensen die klagen over een onbruikbare tv vanwege dat het een buitenlands exemplaar is is op 1 hand te tellen in alle linkjes die Hebra gegeven heeft. Zo groot is dat probleem dus (niet).
Aah juist. Dus als het maar invloed heeft op een ''klein'' aantal mensen, is het niet erg om informatie achter te houden?

Oh, en dat goed onderzoek doen? Ze hanteren de Benelux typenummers op hun website, maar ze leveren uiteindelijk types uit Oost-Europa.

NeoDutchio
Berichten: 12315
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Cashback actie LG OLED TV's & TV Reus 2020/12

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Mark1992 schreef:
11 dec 2020 07:52
Aah juist. Dus als het maar invloed heeft op een ''klein'' aantal mensen, is het niet erg om informatie achter te houden?
Dat is schijnbaar uw conclusie die u er uit trekt. Iemand die absoluut een Nederlands model wil hebben omdat die persoon niet met een kastje er tussen wil gaan zitten moet dus zelf goed opletten wat hij koopt.
Mark1992 schreef:
11 dec 2020 07:52
Oh, en dat goed onderzoek doen? Ze hanteren de Benelux typenummers op hun website, maar ze leveren uiteindelijk types uit Oost-Europa.
Bij Hebra is dat bewezen en een enkeling klaagt daar ook over. Of dat structureel is is niet bewezen aangezien of nagenoeg niemand het merkt, nagenoeg niemand er een zaak van maakt, niet altijd voorkomt. De aanname die dan weer gemaakt wordt is dat als ze het 1 keer doen het dan ook altijd zullen doen. Ik ken de inkoop van TVReus niet. Ik ken wel een beetje de inkoopsystemen van andere ketens en dat komt echt niet allemaal en altijd rechtstreeks bij een fabrikant vandaan. Zelfs MediaMarkt, die toch echt wel tv’s verkoopt voor de Nederlandse markt, koopt niet rechtstreeks bij fabrikanten. En toch kunnen ze stunten met de prijs. Ik ken ook genoeg ketens en winkels die op de fles gaan waarbij de voorraad opgekocht wordt.
Maar terugkomend op uw reactie, mocht bewezen zijn dat er een ander model geleverd is heeft de consument de wet aan zijn kant. Dus geen risico.

hebra98
Berichten: 1435
Lid geworden op: 09 nov 2012 15:33

Re: Cashback actie LG OLED TV's & TV Reus 2020/12

Ongelezen bericht door hebra98 »

@ND, Lees onderstaand even rustig door en desnoods 2 of 3 keer!! Neem je tijd ervoor...

Het is gewoon erg jammer / zielig dat je niet inziet dat Tvreus van een bepaald model, of meeste, ALTIJD een buitenlands model moet leveren. Ze kunnen immers niet het "normale" Nederlandse model leveren. Maar ze doen je geloven dat je wel het NL model koopt.

Daar zit het probleem ook helemaal. Je doen geloven. a.k.a. niet melden dat je iets ander krijgt dan je koopt.
Niet over defecten aan tv's (al is de afhandeling wel een vast patroon)

Het probleem zit hem in het FEIT dat Tvreus je het niet eerlijk aangeeft welke je zal ontvangen. Dus voor elk model waarbij één klant in de gaten heeft dat hij niet het model heeft gekregen die hij gekocht heeft zullen alle klanten die dit niet melden, voor dit zelfde model, ook niet het juiste model hebben ontvangen.

Dus TS heeft een zelfde model LG-OLED55GX6LA gekocht als de persoon in de Trustpilot review en zal dus ook LG-OLED55GX3LA nu in huis hebben staan. Waarom zou TS ineens wel het juiste model hebben ontvangen, ongeacht of hij problemen heeft met de werking van zijn aankoop. Het probleem bij TS is dat de Nederlandse actie voor hem niet geldig is omdat hij het verkeerde model heeft gekregen. Terwijl hij het goede model heeft gekocht.

Hij kocht immers LG-OLED55GX6LA maar heeft hij die ook ontvangen? Ik ben ervan overtuigd dat hij de LG-OLED55GX3LA ontvangen heeft. Dat moet wel, want anders had hij wel met de cashback kunnen meedoen zoals alle betrouwbare verkopers ook meedoen.

Cashback is voor alle NL modellen geldig, niet voor de Hongaarse modellen. Dus de actie geldt alleen voor de echt eerlijke verkopers die ook echt het NL model leveren.

En daarvoor moet je dealer zijn van dat merk.

hebra98
Berichten: 1435
Lid geworden op: 09 nov 2012 15:33

Re: Cashback actie LG OLED TV's & TV Reus 2020/12

Ongelezen bericht door hebra98 »

NeoDutchio schreef:
11 dec 2020 08:23
Mark1992 schreef:
11 dec 2020 07:52
Aah juist. Dus als het maar invloed heeft op een ''klein'' aantal mensen, is het niet erg om informatie achter te houden?
Dat is schijnbaar uw conclusie die u er uit trekt. Iemand die absoluut een Nederlands model wil hebben omdat die persoon niet met een kastje er tussen wil gaan zitten moet dus zelf goed opletten wat hij koopt.

.....
>>
@ND.
Ik heb voor het kopen heel duidelijk gevraagd, vooraf via de chat, of ik het Nederlandse model kocht als ik een bepaald model zou aanschaffen. Dat is mij bevestigd, via die chat.
Ook in mijn bestelbevestiging en factuur stond het typenummer als was het een NL model.

Pas toen IK problemen kreeg en Samsung mij expliciet vroeg om achterop de TV te kijken bleek ik niet XXN maar XXH te hebben ontvangen. Ik had het dus ook niet meteen door, ik vertrouwde op de chat en documenten.

Dus zelfs als je er expliciet om vraagt, krijg je geen eerlijk antwoord.
Er staat zelfs valse informatie in de factuur.

NeoDutchio
Berichten: 12315
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Cashback actie LG OLED TV's & TV Reus 2020/12

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

hebra98 schreef:
11 dec 2020 08:33
...Ze kunnen immers niet het "normale" Nederlandse model leveren. Maar ze doen je geloven dat je wel het NL model koopt.
Heel knap dat u dat weet. U hebt de hele voorraad bekeken? U kent hun inkoopsystemen? Ik heb af en toe ook wel eens een leuk handeltje. Nederlandse producten tegen een prijs waar andere erkende verkopers niet tegenop kunnen. Ik haal het niet rechtstreeks bij de fabrikanten weg, maar toch is het 100% Nederlands. Ooit eens Velux dakramen gehad. Een familielid was officieel verkoper van Velux, maar was rechtstreeks stukken duurder met inkoop dan ik via een handelaar. Het stikt van de tussenhandelaren in Nederland die partijen opkopen. Menig electronicaketen verkoop gewoon Nederlands spul tegen lagere prijzen.
Nogmaals, ik weet niet hoe de inkoop is van TVReus. Ik doe er dus ook geen uitspraken over. Maar wat niet klopt in uw verhaal is dat zij nooit een Nederlands model zouden kunnen leveren. Theoretisch dan.
hebra98 schreef:
11 dec 2020 08:33
Het probleem zit hem in het FEIT dat Tvreus je het niet eerlijk aangeeft welke je zal ontvangen. Dus voor elk model waarbij één klant in de gaten heeft dat hij niet het model heeft gekregen die hij gekocht heeft zullen alle klanten die dit niet melden, voor dit zelfde model, ook niet het juiste model hebben ontvangen.
Ik weet niet hoeveel voorraad ze hebben per model en ik weet niet of ze vanuit eigen magazijn leveren of ook wel eens via de tussenhandelaren. Ja, het kan dan die persoon uit uw link en TS eenzelfde verkeerde model gekregen hebben. Maar gezien de tijd tussen die 2 aankopen kan het ook zijn dat er een nieuwe partij is binnen gekomen, of op de ene locatie op en via een ander bedrijf geleverd. Maar om zaken uit te sluiten of te bevestigen is wel bewijs nodig. De gedachte dat het wel zo zou zijn is echt niet genoeg om er vanuit te gaan dat het altijd zo is.
hebra98 schreef:
11 dec 2020 08:33
Het probleem bij TS is dat de Nederlandse actie voor hem niet geldig is omdat hij het verkeerde model heeft gekregen. Terwijl hij het goede model heeft gekocht.
Nee, het probleem bij TS is dat hij niet de voorwaarden gelezen heeft behorende bij de aktie van LG. Het is voor mij echt niet lastig om een type tv te gaan zoeken voor een lagere prijs dan bij de officiële verkooppunten. En dan wel gewoon een Nederlandse tv. Ik heb een eigen bedrijf, dus theoretisch kan ik u die Nederlandse tv leveren met factuur. Als u de sticker van de doos haalt en met de aankoopbon met de naam van mijn bedrijf op zou sturen naar LG, dan krijgt u geen cashback. Dus ook al zou TS ontvangen hebben wat er besteld is en zou de sticker er nog opgezeten hebben, LG heeft bepaald bij welke winkels je de cashback krijgt. Vergelijk het met de Kruidvat. Fabrikanten adverteren in hun boekjes met “alleen bij Kruidvat nu x% korting of gratis weet ik wat. Dan kan ik wel naar de Etos lopen, maar dan krijg ik echt die korting of gratis spullen niet.
hebra98 schreef:
11 dec 2020 08:33
Hij kocht immers LG-OLED55GX6LA maar heeft hij die ook ontvangen? Ik ben ervan overtuigd dat hij de LG-OLED55GX3LA ontvangen heeft. Dat moet wel, want anders had hij wel met de cashback kunnen meedoen zoals alle betrouwbare verkopers ook meedoen.
En dat is dus de denkfout. LG heeft bepaald welke verkopers er mee doen. Het is een combinatie van juiste typenummer en verkoper. Dus niet enkel dat specifieke typenummer bij elke verkoper. Opel Nederland heeft elk jaar de Opel Deals. Gratis €500 aan brandstof, gratis accessoires en een hoge inruilbonus. Om dat te krijgen moet ik echt naar een dealer gaan met het woordje Opel op de deur. Een Opelspecialist of de universele garage die ook nieuwe auto’s verkoopt doen niet mee aan die aktie. En als ik daar dan toch mijn Kadett ga kopen, dan kan ik niet naar Opel Nederland gaan om daar mijn tankpas op te gaan halen.
hebra98 schreef:
11 dec 2020 08:33
Cashback is voor alle NL modellen geldig, niet voor de Hongaarse modellen. Dus de actie geldt alleen voor de echt eerlijke verkopers die ook echt het NL model leveren.
En daarvoor moet je dealer zijn van dat merk.
Precies en ongeveer. En die voorwaarde had TS dus vooraf moeten lezen. Dan had hij gezien van TVReus niet meedeed met deze cashback en had hij de tv ergens anders kunnen kopen. Maar dit staat los van of hij nu wel of niet het juiste type ontvangen heeft. En of alle verkopers die aan grijze import doen oneerlijk zijn is een uitspraak die u schijnbaar wilt maken, maar waar ik zeker niet achter sta. Bol.com wil ik nu niet bepaald scharen onder een oneerlijke verkoper/platform. En dat terwijl zij, via derde, ook grijze import aanbieden.

NeoDutchio
Berichten: 12315
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Cashback actie LG OLED TV's & TV Reus 2020/12

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

hebra98 schreef:
11 dec 2020 08:47
NeoDutchio schreef:
11 dec 2020 08:23
Mark1992 schreef:
11 dec 2020 07:52
Aah juist. Dus als het maar invloed heeft op een ''klein'' aantal mensen, is het niet erg om informatie achter te houden?
Dat is schijnbaar uw conclusie die u er uit trekt. Iemand die absoluut een Nederlands model wil hebben omdat die persoon niet met een kastje er tussen wil gaan zitten moet dus zelf goed opletten wat hij koopt.

.....
>>
@ND.
Ik heb voor het kopen heel duidelijk gevraagd, vooraf via de chat, of ik het Nederlandse model kocht als ik een bepaald model zou aanschaffen. Dat is mij bevestigd, via die chat.
Ook in mijn bestelbevestiging en factuur stond het typenummer als was het een NL model.

Pas toen IK problemen kreeg en Samsung mij expliciet vroeg om achterop de TV te kijken bleek ik niet XXN maar XXH te hebben ontvangen. Ik had het dus ook niet meteen door, ik vertrouwde op de chat en documenten.

Dus zelfs als je er expliciet om vraagt, krijg je geen eerlijk antwoord.
Er staat zelfs valse informatie in de factuur.
Vandaar dat ik zeg dat het bij u bewezen is dat u misleid bent. U hebt netjes vooronderzoek gedaan en u hebt overduidelijk niet ontvangen wat er gevraagd en besteld is. Maar niet iedereen vraagt hiernaar en dan kom je terug op het kopje “verwachting”. Dus of iedereen misleid is als niet bij staat dat je de tv enkel met een kastje kan gebruiken betwijfel ik. En of bij iedereen de factuur niet klopt weet ik niet en weet u niet. Of er meer mensen zijn die vooraf dezelfde vraag gesteld hebben en een foutief antwoord hebben gekregen weten wij beide ook niet.
Uw mening is, en excuseer mij als ik het verkeerd formulier, dat elke klant misleid wordt omdat ze een buitenlands model zouden krijgen. Mijn mening is dat het voor het leeuwendeel uit uitmaakt waar de tv vandaan komt en dat enkel de mensen die de tv gebruiken zonder kastje moeten opletten waar ze gaan kopen.
Dat TVReus geen fijne verkoper is gezien de vele klachten is waar we het over eens zijn. Maar dat zijn allemaal andere zaken dan waar wij het steeds over hebben. Dus buiten de klachten van het niet oplossen van een kapotte tv, de slechte bereikbaarheid en het herroepen wat niet lukt is het de vraag of ze altijd een ander model zouden leveren dan aangeboden, of ze altijd de factuur vervalsen en of ze altijd zouden misleiden. Uw mening is daarin duidelijk, de mijne ook.

hebra98
Berichten: 1435
Lid geworden op: 09 nov 2012 15:33

Re: Cashback actie LG OLED TV's & TV Reus 2020/12

Ongelezen bericht door hebra98 »

Sorry, mede forum leden.
Ik dacht echt dat het mogelijk was. :oops:

sake1987

Re: Cashback actie LG OLED TV's & TV Reus 2020/12

Ongelezen bericht door sake1987 »

Als je in Nederland 🇳🇱 Of bij een Nederlandse website een nieuwe TV’s koopt.
Moet men er zonder eerste van alles te controleren van uit kunnen gaan dat je een Nederlands gecertificeerd toestel ontvangt.

Radar
Site Admin
Berichten: 5509
Lid geworden op: 22 apr 2004 10:56

Re: Cashback actie LG OLED TV's & TV Reus 2020/12

Ongelezen bericht door Radar »

Goedemorgen beste forumleden,

Dit onderwerp blijft staan omdat het een ander probleem betreft dan eerder al is aangedragen op dit forum .
Daarnaast blijft ook de verwijzing naar het andere topic staan, omdat het over dezelfde firma gaat. Het staat niet helemaal los van elkaar. Graag de discussie inhoudelijk voortzetten, zonder op de man te spelen. Alle berichten die hier niet aan voldoen worden verwijderd.

Groet, Radar^TV

Cro
Berichten: 2077
Lid geworden op: 21 sep 2017 23:58

Re: Cashback actie LG OLED TV's & TV Reus 2020/12

Ongelezen bericht door Cro »

sake1987 schreef:
11 dec 2020 09:57
Als je in Nederland 🇳🇱 Of bij een Nederlandse website een nieuwe TV’s koopt.
Moet men er zonder eerste van alles te controleren van uit kunnen gaan dat je een Nederlands gecertificeerd toestel ontvangt.
Zonder me in de verdere discussie te willen mengen vraag ik me dit wel af, is hier toevallig jurisprudentie over. en dan heb ik het niet over een zaak waarbij overduidelijk een Nederlands toestel geadverteerd is, maar niet geleverd. Maar een zaak waarbij de verkopende partij vooraf geen explicite meldingen heeft gedaan over de herkomst van de TV en de consument vooraf ook geen onderzoek heeft gedaan waarbij de rechter geoordeeld heeft dat de consument recht had op een toestel gecertificeerd voor gebruik in Nederland.

Zo zijn er ook toestellen bedoeld voor de Nederlandse markt die niet specifiek door Ziggo of andere partijen gecertificeerd zijn, niet ieder toestel wordt immers gecertificeerd door deze partijen, sommige providers certificeren helemaal niet volgens mij, bijvoorbeeld Caiway. Daarnaast is de verkoop van grijze import modellen al sinds jaar en dag zo normaal binnen de markt voor TV's dat ik me afvraag of er niet verwacht kan worden als consument dat bepaalde aanbieders grijze import leveren. Ik vraag me echt af op dit zo klip en klaar is.

Edit: Excuses, bovenstaande getyped gelijk met de moderator zo lijkt het.

Met betrekking tot de cashback denk ik dat TS weinig kan, daar de cashback geen deel lijkt te zijn van zijn overeenkomst. Maar goed, liever 200 euro korting direct bij aankoop dan achter een cashback aan moeten vangen die soms maanden duren.

hebra98
Berichten: 1435
Lid geworden op: 09 nov 2012 15:33

Re: Cashback actie LG OLED TV's & TV Reus 2020/12

Ongelezen bericht door hebra98 »

Net iemand gesproken die een review had geplaatst bij trustpilot en die hetzelfde model heeft gekocht als TS in dit topic.
LG-OLED55GX6LA en deze deed helemaal niets.
Bij controle bleek deze ook een ander modelnummer te hebben, nl. LG-OLED55GX3LA
Je komt dus (sneller) achter het verkeerde typenummer als je een probleem ondervindt met je TV.

hebra98
Berichten: 1435
Lid geworden op: 09 nov 2012 15:33

Re: Cashback actie LG OLED TV's & TV Reus 2020/12

Ongelezen bericht door hebra98 »

Uw verhaal klopt maar deels.

De tv was niet 200 euro goedkoper dan bij andere leveranciers. Want deze leveren immers WEL het juiste NL model.
Tvreus doet alleen alsof het een eerlijke vergelijking is, maar het is een vergelijk tussen een echt NL model en een
"We doen alsof het een NL model is, maar we geven ze gewoon een Hongaars model".
Dan is een prijsvergelijking niet eerlijk, zeker (ook) niet naar de concurrentie. Het is geen eerlijke concurrentie meer omdat het eigenlijk twee verschillende modellen zijn. (appels en peren vergelijken)
Dus buiten dat hierdoor de cashback niet werkt, werkt je televisie mogelijk ook niet volledig en naar wat je mag verwachten.

Dus TS is in deze dubbel benadeeld, net als de TS die kort geleden de Frame Samsung had gekocht.
Want dan is ook de vraag...
Had TS gekozen voor deze als hij van tevoren wist dat hij een Hongaars model zou krijgen en niet een NL model?

En waarom denkt Tvreus dat ze deze keuze mogen maken voor de klant en deze in de waan mogen laten?

hebra98
Berichten: 1435
Lid geworden op: 09 nov 2012 15:33

Re: Cashback actie LG OLED TV's & TV Reus 2020/12

Ongelezen bericht door hebra98 »

Je haalt dingen door elkaar.
Mijn tv is in Slowakije gefabriceerd maar BEDOELT voor de Hongaarse markt.

Fabricage land en doel van de markt zijn verschillende dingen.

Een NL model wordt ook in Slowakije gefabriceerd maar met interne software voor de NL markt.

NeoDutchio
Berichten: 12315
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Cashback actie LG OLED TV's & TV Reus 2020/12

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

hebra98 schreef:
11 dec 2020 18:50
De tv was niet 200 euro goedkoper dan bij andere leveranciers. Want deze leveren immers WEL het juiste NL model.
Tvreus doet alleen alsof het een eerlijke vergelijking is, maar het is een vergelijk tussen een echt NL model en een
"We doen alsof het een NL model is, maar we geven ze gewoon een Hongaars model".
Dan is een prijsvergelijking niet eerlijk, zeker (ook) niet naar de concurrentie. Het is geen eerlijke concurrentie meer omdat het eigenlijk twee verschillende modellen zijn. (appels en peren vergelijken)
Dus buiten dat hierdoor de cashback niet werkt, werkt je televisie mogelijk ook niet volledig en naar wat je mag verwachten.
En uw verhaal klopt nog steeds niet. De cashback werkt niet omdat het om een ander type zou gaan, de cashback werkt niet omdat LG besloten heeft om o.a. TVReus uit te sluiten. LG heeft voorwaarden gehangen aan de aktie die zij zelf uitgegeven hebben. LG heeft in deze bepaald bij welke verkopers de tv gekocht moet worden om in aanmerking te komen voor die cashback. TS had dus vooraf bij LG moeten kijken aan welke voorwaarden hij zou moeten voldoen.
hebra98 schreef:
11 dec 2020 18:50
Want dan is ook de vraag...
Had TS gekozen voor deze als hij van tevoren wist dat hij een Hongaars model zou krijgen en niet een NL model?
Toch vreemd dat u zelf een link gaf van iemand die een Pools exemplaar heeft ontvangen. Daarbij blijft u er maar op hameren dat het een doodzonde is om een Hongaars exemplaar te ontvangen, maar zo lang TS daar niets over zegt hoeft dat dus geen probleem te zijn. Net zo goed dat het voor duizenden anderen geen problemen geeft.

Uw plaat blijft hangen en u vertikt het om de naald op te tillen.

DeZevendeHenk
Berichten: 789
Lid geworden op: 13 apr 2020 17:32

Re: Cashback actie LG OLED TV's & TV Reus 2020/12

Ongelezen bericht door DeZevendeHenk »

Misschien een goed idee dat iemand de standpunten eens samenvat en dat iedereen dan mag stemmen wie er gelijk heeft. Dat op elkaar inbeuken lijdt echt nergens toe.

Off topic:
Laatst gewijzigd door Radar op 12 dec 2020 10:41, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Off topic was inderdaad off topic. Radar^SK

Max4Fun
Berichten: 1
Lid geworden op: 18 feb 2022 17:53

Re: Cashback actie LG OLED TV's & TV Reus 2020/12

Ongelezen bericht door Max4Fun »

Op 19 november kocht ik een LG OLED G1 tv voor 1999,- Euro plus een LG CX soundbar voor 679,- Euro. Op de tv zat 100 Euro cashback en op de soundbar 200 Euro cashback. De tv kon 2 weken later geleverd en geïnstalleerd worden maar de soundbar moest besteld worden. Op 4 januari werd de soundbar geleverd en geïnstalleerd. Voor de tv had ik mijn cashback al opgestuurd en was ik afwachtende. Op 4 januari ook meteen de cashback gegevens voor de soundbar opgestuurd. En toen begon de lijdensweg. Eerst kreeg ik een mail dat de gegevens van de doos van de soundbar niet uitgeknipt waren en gefotografeerd maar op de doos waren gefotografeerd (de installateur had na het fotograferen de doos meegenomen als afval. Daarna kreeg ik een mail dat de soundbar niet was aangekocht in de cashbackperiode, nogmaals de rekening opgestuurd en erbij vermeld dat deze wel was gekocht in de cashbackperiode, liep tot 31 december 2021. Toen kreeg ik een mail dat de gegevens pas na de cashbackperiode waren opgestuurd, ja en, (toen is hij pas geleverd en geïnstalleerd) het gaat toch over de aankoopdatum.
Sindsdien niets meer gehoord.

De cashback van de tv is wel betaald.

Ben tevreden met mijn tv maar de soundbar had ik genomen door het vooruitzicht van 200 Euro cashback, anders had ik wel een ander merk gekocht.

Mensen trek hier lering uit en staar je niet blind op een cashback actie, LG zal alles doen om er onderuit te komen. Klantvriendelijkheid en meedenken is zeker niet iets waar LG in uitblinkt.

Koop liever een ander merk.

PS: Helaas kan ik hier de rekening niet uploaden om de aankoopdata en levering te laten zien.

Gesloten