Cashback actie LG OLED TV's & TV Reus 2020/12

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
Moneyman
Berichten: 30041
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Cashback actie LG OLED TV's & TV Reus 2020/12

Ongelezen bericht door Moneyman »

NeoDutchio schreef:
10 dec 2020 11:45
Nogmaals, wat heeft het leveren van een verkeerd model te maken met een cashbackaktie waar TVReus niet aan mee doet en niet mee adverteerd?
Dat is je al uitgelegd, maar goed, nogmaals dan maar: dankzij het verkeerd geleverde model kan TS de koop ontbinden en via een andere leverancier alsnog een Nederlandse TV mét cashback kopen.

NeoDutchio
Berichten: 12318
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Cashback actie LG OLED TV's & TV Reus 2020/12

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Moneyman schreef:
10 dec 2020 12:01
NeoDutchio schreef:
10 dec 2020 11:45
Nogmaals, wat heeft het leveren van een verkeerd model te maken met een cashbackaktie waar TVReus niet aan mee doet en niet mee adverteerd?
Dat is je al uitgelegd, maar goed, nogmaals dan maar: dankzij het verkeerd geleverde model kan TS de koop ontbinden en via een andere leverancier alsnog een Nederlandse TV mét cashback kopen.
Vreemd, ik lees niets over een verkeerd geleverd model. Ik lees alleen dat TS boos is dat TVReus niet meedoet met de cashback. En dat staat ook netjes in de voorwaarden van LG.

hebra98
Berichten: 1435
Lid geworden op: 09 nov 2012 15:33

Re: Cashback actie LG OLED TV's & TV Reus 2020/12

Ongelezen bericht door hebra98 »

Heb je wel gezien dat de Trustpilot review over EXACT hetzelfde model gaat bij Tvreus?

Moneyman
Berichten: 30041
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Cashback actie LG OLED TV's & TV Reus 2020/12

Ongelezen bericht door Moneyman »

NeoDutchio schreef:
10 dec 2020 12:06
Vreemd, ik lees niets over een verkeerd geleverd model.
Túúrlijk, ND :lol: :lol:

TS koopt bij TV-Reus, de type-nummer-sticker is "toevallig" verwijderd, andere klachten komen exact overeen... maar jij herkent vuur niet als de vlammen in je gezicht slaan...? :lol:

Hiermee bewijs je slechts dat het je puur om het tegengas geven gaat, en niet om het helpen van de consument.

NeoDutchio
Berichten: 12318
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Cashback actie LG OLED TV's & TV Reus 2020/12

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

hebra98 schreef:
10 dec 2020 12:08
Heb je wel gezien dat de Trustpilot review over EXACT hetzelfde model gaat bij Tvreus?
Ja, dus?

quote=Moneyman post_id=2799337 time=1607598596 user_id=316687]
NeoDutchio schreef:
10 dec 2020 12:06
Vreemd, ik lees niets over een verkeerd geleverd model.
TS koopt bij TV-Reus, de type-nummer-sticker is "toevallig" verwijderd, andere klachten komen exact overeen...[/quote]
Geen idee of het toevallig is. Net zo min dat ik niet weet met welk doel TS die tv gekocht heeft. Er zijn nog altijd meer mensen die geen problemen hebben met een buitenlands toestel. En over welke andere klachten heeft u het? Ik lees hier niets van een defect ontvangen Pools toestel.

Wat ik hier wel zie zijn 2 opgewonden standjes die denken dat een klacht van persoon A die 2 dagen geleden geklaagd heeft over een defect Pools exemplaar hetzelfde is als persoon B die 2 weken geleden niet verder gekeken heeft en dacht dat er een cashbackaktie was bij elke verkoper.

NeoDutchio
Berichten: 12318
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Cashback actie LG OLED TV's & TV Reus 2020/12

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

hebra98 schreef:
10 dec 2020 12:31
@ND,
Ik kan je wel informatie geven, intelligentie uiteraard niet.
Laat TS die informatie maar geven, dan hoeven anderen niets te raden en in te vullen. Ik hou mij hier bezig met wat ik hier lees. En dat is een cashbackaktie waarvan TS dacht dat die bij elke verkoper gold. Niets meer en niets minder.

hebra98
Berichten: 1435
Lid geworden op: 09 nov 2012 15:33

Re: Cashback actie LG OLED TV's & TV Reus 2020/12

Ongelezen bericht door hebra98 »

Natuurlijk is het bij TS anders dan bij andere "kopers" van Tvreus.

OLED65CX6LA Besteld -- OLED65CX3LA ontvangen
(even naar beneden scrollen bij Kiyoh)

https://www.kiyoh.com/reviews/1043524/tvreus_nl

Verkoopt Tvreus wel het OLED65CX3LA model in hun shop, of bieden ze gewoon en alleen OLED65CX6LA aan?

NeoDutchio
Berichten: 12318
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Cashback actie LG OLED TV's & TV Reus 2020/12

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

hebra98 schreef:
10 dec 2020 12:48
Natuurlijk is het bij TS anders dan bij andere "kopers" van Tvreus.

OLED65CX6LA Besteld -- OLED65CX3LA ontvangen
(even naar beneden scrollen bij Kiyoh)

https://www.kiyoh.com/reviews/1043524/tvreus_nl

Verkoopt Tvreus wel het OLED65CX3LA model in hun shop, of bieden ze gewoon en alleen OLED65CX6LA aan?
Het maakt voor de cashback niet uit of TS de OLED65CX3LA, de OLED65CX6LA of welk andere tv had gekocht, TVReus doet niet mee met de cashbackaktie van LG. Of er wel of niet een ander model geleverd is en of die nu wel of niet defect is maakt allemaal niet uit, de cashback krijg je niet bij TVReus.
De discussie die u wilt blijven voeren heeft werkelijk niets te maken met de mogelijkheid om een cashback te krijgen. LG heeft een aktie gemaakt en daar hebben zij voorwaarden aangehangen. TS voldoet daar niet aan. Punt.

hebra98
Berichten: 1435
Lid geworden op: 09 nov 2012 15:33

Re: Cashback actie LG OLED TV's & TV Reus 2020/12

Ongelezen bericht door hebra98 »

De slachtoffers van Tvreus verenigen zich in een "besloten facebook group".
Daar heeft Tvreus natuurlijk geen vat op.
https://www.facebook.com/groups/tvreus

Wat ik daar lees is echt bizar.. Bedreigingen met verkrachting en keel doorsnijden... :shock: :shock:

JozJan
Berichten: 1024
Lid geworden op: 04 mar 2011 10:08

Re: Cashback actie LG OLED TV's & TV Reus 2020/12

Ongelezen bericht door JozJan »

Je zult maar steeds de praktijken van een bedrijf als TV Reus verdedigen zeg, pfff

hebra98
Berichten: 1435
Lid geworden op: 09 nov 2012 15:33

Re: Cashback actie LG OLED TV's & TV Reus 2020/12

Ongelezen bericht door hebra98 »

Ik heb een screen capture van trustpilot review gezien met deze exacte tekst.
Ik plaats deze afbeelding niet hier om de schrijfster niet "ongevraagd" hier te betrekken maar kan hem natuurlijk altijd via PM aan hen sturen die dit onwaarschijnlijk lijkt.

Ik ben aan de telefoon ook bedreigd, maar niet zo gortig..
Ze wisten wel waar ik woonde.. Tja, ik had een TV gekocht dus dat was geen geheim... :evil: :evil:

HansdenVB

Re: Cashback actie LG OLED TV's & TV Reus 2020/12

Ongelezen bericht door HansdenVB »

hebra98 schreef:
10 dec 2020 13:15
De slachtoffers van Tvreus verenigen zich in een "besloten facebook group".
Daar heeft Tvreus natuurlijk geen vat op.
https://www.facebook.com/groups/tvreus

Wat ik daar lees is echt bizar.. Bedreigingen met verkrachting en keel doorsnijden... :shock: :shock:
Van die honderden of duizenden slachtoffers waar u het steeds over heeft zijn er slechts 47 lid van die groep ook heb ik u gemeld wegens het kapen van dit topic.

JozJan
Berichten: 1024
Lid geworden op: 04 mar 2011 10:08

Re: Cashback actie LG OLED TV's & TV Reus 2020/12

Ongelezen bericht door JozJan »

Hoezo kapen? Hebra probeert TS te helpen met informatie. Wat een onzinnige melding.

hebra98
Berichten: 1435
Lid geworden op: 09 nov 2012 15:33

Re: Cashback actie LG OLED TV's & TV Reus 2020/12

Ongelezen bericht door hebra98 »

HansdenVB schreef:
10 dec 2020 14:02
hebra98 schreef:
10 dec 2020 13:15
De slachtoffers van Tvreus verenigen zich in een "besloten facebook group".
Daar heeft Tvreus natuurlijk geen vat op.
https://www.facebook.com/groups/tvreus

Wat ik daar lees is echt bizar.. Bedreigingen met verkrachting en keel doorsnijden... :shock: :shock:
Van die honderden of duizenden slachtoffers waar u het steeds over heeft zijn er slechts 47 lid van die groep ook heb ik u gemeld wegens het kapen van dit topic.
>>
Whahahah.. De groep bestaat net iets meer dan één maand?

HansdenVB

Re: Cashback actie LG OLED TV's & TV Reus 2020/12

Ongelezen bericht door HansdenVB »

hebra98 schreef:
10 dec 2020 14:07
HansdenVB schreef:
10 dec 2020 14:02
hebra98 schreef:
10 dec 2020 13:15
De slachtoffers van Tvreus verenigen zich in een "besloten facebook group".
Daar heeft Tvreus natuurlijk geen vat op.
https://www.facebook.com/groups/tvreus

Wat ik daar lees is echt bizar.. Bedreigingen met verkrachting en keel doorsnijden... :shock: :shock:
Van die honderden of duizenden slachtoffers waar u het steeds over heeft zijn er slechts 47 lid van die groep ook heb ik u gemeld wegens het kapen van dit topic.
>>
Whahahah.. De groep bestaat net iets meer dan één maand?
En hopelijk niet veel langer die groep vol leugens en onzin is natuurlijk ook gemeld.

HansdenVB

Re: Cashback actie LG OLED TV's & TV Reus 2020/12

Ongelezen bericht door HansdenVB »

hebra98 schreef:
10 dec 2020 14:36
sake1987 schreef:
10 dec 2020 14:34
HansdenVB schreef:
10 dec 2020 14:02


Van die honderden of duizenden slachtoffers waar u het steeds over heeft zijn er slechts 47 lid van die groep ook heb ik u gemeld wegens het kapen van dit topic.
Even wel of topic,
Je hebt het maar druk met melden Hans, na de dieren politie en dieren bescherming nu ook al dit gemeld. :D
>>
Volgens mij zag ik Paultje ook al langskomen, net... :mrgreen: :mrgreen:
Tvreus is je beschuldigingen in elk geval zat en gaat aangifte doen van smaad en laster.

JozJan
Berichten: 1024
Lid geworden op: 04 mar 2011 10:08

Re: Cashback actie LG OLED TV's & TV Reus 2020/12

Ongelezen bericht door JozJan »

Die zijn veroordeeld voor waar Hebra ze van beschuldigd. Dat wordt een moeizame smaad en laster zaak :-)

Waarom jij zo triomfantelijk komt melden dat Tvreus aangifte gaat doen is me trouwens een raadsel. Zet je wel aan het denken.

HansdenVB

Re: Cashback actie LG OLED TV's & TV Reus 2020/12

Ongelezen bericht door HansdenVB »

Ook heeft tvreus nog steeds een 8.6 op kiyoh waar je geen reviews kan kopen dat komt vast door die duizenden opgelichte klanten.

JozJan
Berichten: 1024
Lid geworden op: 04 mar 2011 10:08

Re: Cashback actie LG OLED TV's & TV Reus 2020/12

Ongelezen bericht door JozJan »

Bovendien zegt zo'n cijfer natuurlijk vrij weinig. Zo gek zou het niet zijn dat de grote meerderheid van de klanten een tv gebruikt met een kastje en dus niet merkt dat ze een verkeerde versie hebben. Het kan zelfs zijn dat die tv nooit kapot gaat en ze geen beroep hoeven te doen op garantie. Die mensen zijn blij dat ze goedkoop ene tv hebben kunnen kopen. Maar dat wil niet zeggen dat de praktijken van tvreus daarmee opeens acceptabel zijn.

Moneyman
Berichten: 30041
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Cashback actie LG OLED TV's & TV Reus 2020/12

Ongelezen bericht door Moneyman »

Veel plezier met je leven buiten het forum Hans. Voel je écht niet verplicht hier terug te komen. Scheelt een hoop zinloos gedoe.

Gesloten