LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] cashback actie Samsung

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
Hansw
Berichten: 155
Lid geworden op: 20 apr 2004 12:01

cashback actie Samsung

Ongelezen bericht door Hansw »

Mijn zoon heeft een Samsung telefoon gekocht bij de Outlet Mediamarkt . Er is nu een cashbackactie actie van Samsung maar in de voorwaarde staat een zin die mij niet helemaal duidelijk is . Geldt de actie nu wel of niet voor de outlet Mediamarkt :

Deelname aan bepaalde Acties is alleen mogelijk bij aankoop van een bepaald actieproduct, zoals aangegeven in de
Bijzondere Actievoorwaarden. Deelname aan die Acties staat alleen open voor degene die het actieproduct bij een aan de
actie deelnemende winkel heeft gekocht. Wanneer het product bij een niet aan de Actie deelenemende winkel of bij een
particulier is gekocht, kan niet aan de Actie worden deelgenomen. Opvolgende eigenaars van het product (waaronder maar
niet beperkt tot eigenaren die een zogenaamd 'tweedekans' product, een 'outlet' product, een B- C- etc. product, of een
omgeruild product hebben gekocht) komen evenmin voor deelname aan de Actie in aanmerking en hebben geen recht op het
Voordeel. Het recht op het Voordeel komt bovendien te vervallen na ontbinding van de oorspronkelijke koop en de Deelnemer
dient in dat geval een reeds ontvangen Voordeel uit eigen initiaitef te retourneren aan Samsung . De deelname aan de Actie of
het recht op het Voordeel zijn strikt persoonlijk en niet overdraagbaar. Dergelijke acties gelden zolang de voorraad strekt en
Samsung is niet verantwoordelijk voor beschikbaarheid of voorraad van de actieproducten bij de deelnemende winkels

Moneyman
Berichten: 30044
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: cashback actie Samsung

Ongelezen bericht door Moneyman »

Staat de Mediamarkt genoemd als "deelnemende winkel"? En is de telefoon nieuw of gebruikt (als in: teruggekomen binnen de bedenktijd)?

De telefoon is sowieso al gekocht, dus waarom vraag je het niet gewoon direct bij Samsung of dien je de claim gewoon in? Als die afgewezen of toegekend wordt, weet je het antwoord.

NeoDutchio
Berichten: 12320
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: cashback actie Samsung

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

MediaMarkt doet mee met de aktie. Echter, in de outlet worden tweedekansjes aangeboden. En dit wordt weer uitgesloten in de aktievoorwaarden.
Een cashback wordt gedaan bij aangesloten verkopers die een bepaalde prijs (moeten) hanteren. Het is dus niet mogelijk om geld op geld te krijgen.

Lowieze
Berichten: 6590
Lid geworden op: 30 nov 2017 10:09

Re: cashback actie Samsung

Ongelezen bericht door Lowieze »

Mediamarkt zelf vermeldt:

“Gelden acties en promoties ook op Outlet Deals?

Nee, acties en promoties (zoals cashbacks of gratis accessoire) die worden vermeld op www.mediamarkt.nl en/of in de MediaMarkt winkels gelden niet voor de MediaMarkt Outlet, tenzij dit in de actievoorwaarden expliciet staat vermeld.”

Hansw
Berichten: 155
Lid geworden op: 20 apr 2004 12:01

Re: cashback actie Samsung

Ongelezen bericht door Hansw »

Dank voor de reacties

ik vindt het wel een beetje tegenstrijdig want de 2 jarige garantie geld wel net als bij een nieuwe
Telefoon stuurt mijn zoon nu terug omdat een nieuwe bij de reguliere mediamarkt voordeliger is met de 100 euro cashback

Mvg Hans

Lowieze
Berichten: 6590
Lid geworden op: 30 nov 2017 10:09

Re: cashback actie Samsung

Ongelezen bericht door Lowieze »

Hansw schreef:
08 jan 2021 19:33
Dank voor de reacties

ik vindt het wel een beetje tegenstrijdig want de 2 jarige garantie geld wel net als bij een nieuwe
Telefoon stuurt mijn zoon nu terug omdat een nieuwe bij de reguliere mediamarkt voordeliger is met de 100 euro cashback

Mvg Hans
Even een tip: kijk eerst tot welke aankoopdatum die cashback-actie loopt.

Revoked
Berichten: 1704
Lid geworden op: 28 nov 2017 00:45

Re: cashback actie Samsung

Ongelezen bericht door Revoked »

Hansw schreef: Telefoon stuurt mijn zoon nu terug omdat een nieuwe bij de reguliere mediamarkt voordeliger is met de 100 euro cashback
Huh? Verkopen ze zoons bij de MM? Zelf eentje maken is goedkoper ...

NeoDutchio
Berichten: 12320
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: cashback actie Samsung

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Hansw schreef:
08 jan 2021 19:33
Dank voor de reacties

ik vindt het wel een beetje tegenstrijdig want de 2 jarige garantie geld wel net als bij een nieuwe
Telefoon stuurt mijn zoon nu terug omdat een nieuwe bij de reguliere mediamarkt voordeliger is met de 100 euro cashback

Mvg Hans
Samsung gaat uit van een minimale verkoopprijs. Het zou niet eerlijk zijn als u korting op korting zou krijgen.

Gesloten