LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Dagkaarten besteld bij Kruidvat Online, afhandeling traag

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
Herms
Berichten: 2
Lid geworden op: 26 jun 2018 10:15

Dagkaarten besteld bij Kruidvat Online, afhandeling traag

Ongelezen bericht door Herms »

Ik heb 18 juni 6 dagkaarten in de actie van Kruidvat online aangeschaft (dat is ook de startdatum van de geldigheidsduur van de dagkaarten tot 27 augustus). Omdat de bevestiging van de mail dat ik de kaarten kon afhalen in de winkel maar niet kwam (ik had verwacht dat dat op zeer korte termijn zou zijn) zag ik pas in tweede instantie in het eerste mailtje ergens dat de kaarten zouden zijn af te halen (na een definitief mailtje) vanaf 28 juni! 10 dagen na de bestelling! Dit was nergens aangegeven bij de bestelling.
Ik heb Kruidvat woensdag 20 juni online aangeschreven met de klacht dat dat wel een heel lange wachttijd is en kreeg een mailtje dat ik binnen twee werkdagen een reactie zou krijgen. Dat is nog niet gebeurd. Hen aangeschreven dat ik als men niet meteen zou reageren een consumentenorganisatie zou aanschrijven. Dit is zowel klantonvriendelijk als erg vervelend dat ik sowieso al 10 dagen minder lang de dagkaarten kan gebruiken.
Wie heeft dit ook meegemaakt?

Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: Dagkaarten besteld bij Kruidvat Online, afhandeling traag

Ongelezen bericht door Guardian72 »

Gaat het om de NS kaarten?
Deze kan je (samen met evt. andere aankopen) ook laten bezorgen - dan zijn deze er 1 of 2 dagen later (eigen ervaring, meerdere malen).
Afhalen zo traag? Gelijk 1e dag aanbieding naar KV gaan - en gewoon ter plekke aanschaffen.

Maar zo lang - nee - niet eerder meegemaakt, en lijkt me ook niet helemaal normaal.
Je zou kunnen kijken of je via Facebook kan reageren - daar zijn ze vaak sneller.

Herms
Berichten: 2
Lid geworden op: 26 jun 2018 10:15

Re: Dagkaarten besteld bij Kruidvat Online, afhandeling traag

Ongelezen bericht door Herms »

Inderdaad NS kaarten. Net een email gehad:
"...Het bezorgen van uw bestelling in één van onze winkels kan meerdere dagen duren. Wij leveren online bestellingen met de normale vracht in de winkel. De afhaaldatum kunt u inzien tijdens het bestellen. Tijdens het bestellen hebben wij daarnaast aangegeven dat er vertraging is in de levermomenten in de winkel. Dit in verband met enorme drukte...."

Ik heb kennelijk tijdens de bestelling de afleverdatum niet gezien. Inderdaad kun je beter in de winkel kopen, of dus thuis laten bezorgen (dat kon gezien de prijs ook gratis)
10 dagen blijft desalniettemin erg lang.

Afijn, zo zit volgens hen de vorm in de steel. Item mag gesloten worden.

sylvesterb
Berichten: 5049
Lid geworden op: 26 apr 2015 10:52

Re: Dagkaarten besteld bij Kruidvat Online, afhandeling traag

Ongelezen bericht door sylvesterb »

Herms schreef:Inderdaad NS kaarten. Net een email gehad:
"...Het bezorgen van uw bestelling in één van onze winkels kan meerdere dagen duren. Wij leveren online bestellingen met de normale vracht in de winkel. De afhaaldatum kunt u inzien tijdens het bestellen. Tijdens het bestellen hebben wij daarnaast aangegeven dat er vertraging is in de levermomenten in de winkel. Dit in verband met enorme drukte...."

Ik heb kennelijk tijdens de bestelling de afleverdatum niet gezien. Inderdaad kun je beter in de winkel kopen, of dus thuis laten bezorgen (dat kon gezien de prijs ook gratis)
10 dagen blijft desalniettemin erg lang.

Afijn, zo zit volgens hen de vorm in de steel. Item mag gesloten worden.
Bedankt voor de terugkoppeling. Fijn te lezen dat Kruidvat niets fout heeft gedaan maar dat u de melding over meerdere dagen bezorgen heeft gemist.

Gesloten