LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Delonghi actie is oplichting

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
lammertc
Berichten: 133
Lid geworden op: 08 jun 2005 06:02

Delonghi actie is oplichting

Ongelezen bericht door lammertc »

Op 13 nov 2013 koffieapparaat gekocht via BCC van Delonghi met 70 euro cashback actie
zou binnen drie weken worden overgemaakt, maar tot nu toe nog niets ontvangen, ondank de meerdere belletjes en e-mails naar Delonghi.
Men verwijst naar Brussel ( alsof daar ooit iets goeds vandaan is gekomen )
dan heeft men weer een fout e-mailadres van Delonghi opgegeven waar je een door henzelf gegenereerd actie nummer naar toe moet sturen. Dan kan men weer niets vinden en ga zo maar door.
Op mijn laatste aanmaning is ook nog niet gereageerd, dus kijk uit met acties van dit bedrijf, service is abominabel slecht.
Dit is mijn laatste mail van 15/1/2014:

Dames/heren

Vindt u het zelf ook niet beschamend dat u na meer dan twee maanden nog steeds niet in staat bent geweest om mijn € 70 cashback op mijn rekening over te maken, iets wat volgens uw actievoorwaarden BINNEN DRIE WEKEN zou plaatsvinden??
Een goede actie van nespresso????? Een slechtere/amateuristische reclameactie kan ik mij niet indenken!
(Als ik de diverse klachten op internet bekijk zie ik dat ik niet de enige ben met klachten over uw casbackservice.)
Hierbij verzoek ik u dan ook binnen 2 weken de beloofde cashback van €70,00 op mijn rekening te storten,
blijft u in gebreke dan zal ik mijn rechtshulp inschakelen aangezien ik een sterk vermoeden heb dat hier kwade opzet uwerzijds in het spel is.

Ik hoop dat dit niet nodig zal zijn en dat u nu wel snel mijn geld op mijn rekening zult storten

sjoegel
Berichten: 3081
Lid geworden op: 09 okt 2007 19:19

Re: Delonghi actie is oplichting

Ongelezen bericht door sjoegel »

Dit is niet zo netjes van DeLonghi. Kunnen ze die 70 euro niet verrekenen bij de aankoop ? Zo niet dan snap ik nu waarom .... :mrgreen:

Gesloten