LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Denksport.nl levert puzzelboekjes niet

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
7Rochelle7
Berichten: 4
Lid geworden op: 27 jun 2017 14:06

Denksport.nl levert puzzelboekjes niet

Ongelezen bericht door 7Rochelle7 »

Ik hou van puzzelen en kocht iedere maand een nieuwe Denksport, Zweeds 4 *. Omdat ik een groot gedeelte van het jaar in Frankrijk woon, vroeg ik een vriend mij iedere maand er 1 toe te sturen dat deed ik dus al een aantal jaren. In febr. dit jaar net voor ik weer naar het Zuiden vertrok kocht ik de nieuwe Denksport in de winkel en kreeg een gratis klein reclame puzzelboekje mee met alle verschillende puzzels die er zijn. Zo besloot ik in april eens naar de website van Denksport.nl te gaan en zag dat ze ook losse nummers zelfs gratis verzenden. Dat geldt natuurlijk in Nederland denk ik maar stuur toch een mailtje met de vraag of ze ook bereid zijn , uiteraard tegen betaling, puzzelboekjes naar Frankrijk te sturen. Snel krijg ik antwoord, dat dat zeker het geval is en zelfs dat ook die verzending voor hun rekening is! Super denk ik, hoef ik niemand meer lastig te vallen en wil eigenlijk naast mijn Zweedse puzzel ook wel eens een Filippine proberen, dus doe ik mijn eerste online bestelling op 14 april jl. en betaal via iDEAL € 7,10. En dan.....gebeurt er niets! Op 8 mei, bijna een maand later stuur ik een mail met de vraag of men enig idee heeft wanneer mijn bestelling wordt verzonden. Op 10 mei krijg ik antwoord en schrijft men dat ik de boekjes op 13 mei kan verwachten. Op 12 mei krijg ik inderdaad post, maarrr....slechts 1 puzzelboek, Zweeds 4* ,maar... een verouderd nummer die ik al lang gehad heb en dus niet mijn bestelling. Dat mail ik direct terug met tegelijkertijd de vraag mijn geld maar te retourneren want het plezier is er al lang af. Op 19 mei krijg ik daarop een reactie, geen antwoord maar een kortingscode van € 2,50 op een volgende aankoop. Ik mail direct terug dat dit geen antwoord op mijn mail is en dat ik mijn bestelling nu eindelijk wel eens wil ontvangen en anders mijn geld terug wil!
Bijna een maand hoor ik niets dan op 12 juni : " Wij kunnen helaas niet terug vinden of u reeds reactie op uw mail heeft ontvangen, indien wij iets voor u moeten nakijken of regelen horen we dit graag van u " grrrrr....
Ik mail direct terug met opnieuw het hele verhaal dat ik op 14 april een bestelling heb geplaatst enz..
Op 21 juni krijg ik dan antwoord, ze vinden het heel vervelend maar de bestelde edities zijn niet meer op voorraad en als ik mijn geld terug wil dan graag bankgegevens. Die heb ik dus direct doorgegeven en nu maar afwachten of ze dat daadwerkelijk zullen doen. Het gaat natuurlijk maar om een klein bedrag maar de teleurstelling is veel groter!!!
Heeft iemand een soort gelijke ervaring met Denksport.nl. In veel winkels zie je Denksportpuzzels liggen, ik mag toch aannemen dat het een redelijk groot bedrijf is, dan is deze service toch wel erg slecht.

Bob Schurkjens
Berichten: 9778
Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41

Re: Denksport.nl levert puzzelboekjes niet

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Het kan ook aan de post liggen. La Poste is een rampenbedrijf. Spullen naar Frankrijk sturen is een riskante onderneming. Ik spreek uit ervaring.

harkja
Berichten: 376
Lid geworden op: 14 jul 2015 01:18
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Denksport.nl levert puzzelboekjes niet

Ongelezen bericht door harkja »

Bob Schurkjens schreef:Het kan ook aan de post liggen. La Poste is een rampenbedrijf. Spullen naar Frankrijk sturen is een riskante onderneming. Ik spreek uit ervaring.
En de Fransen zijn enorme puzzelaars dus als die een puzzel gratis ontvangen dan gaan ze helemaal los.

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: Denksport.nl levert puzzelboekjes niet

Ongelezen bericht door crazyme »

harkja schreef:
Bob Schurkjens schreef:Het kan ook aan de post liggen. La Poste is een rampenbedrijf. Spullen naar Frankrijk sturen is een riskante onderneming. Ik spreek uit ervaring.
En de Fransen zijn enorme puzzelaars dus als die een puzzel gratis ontvangen dan gaan ze helemaal los.
Vooral Nederlandstalige puzzels...

Nijogeth
Berichten: 9968
Lid geworden op: 28 apr 2017 19:51

Re: Denksport.nl levert puzzelboekjes niet

Ongelezen bericht door Nijogeth »

Ja, en dan spreken ze ineens wel een andere taal. Maar als ik daar met mijn belabberde Frans vraag of het misschien makkelijker is om Engels te spreken, dan geven ze niet thuis.

7Rochelle7
Berichten: 4
Lid geworden op: 27 jun 2017 14:06

Re: Denksport.nl levert puzzelboekjes niet

Ongelezen bericht door 7Rochelle7 »

Ik verblijf al jaren in Frankrijk en omdat we midden in de bergen wonen en de dichtsbijzijnde stad erg ver weg is bestel ik heel veel online en de bezorging met la poste, DHL enz. is nog nooit een probleem geweest bovendien kreeg ik van Denksport.nl wel het verkeerde nummer en slechts de helft van mijn bestelling toegestuurd, dus......denk ik dat la Poste niet de schuld heeft!

Nijogeth
Berichten: 9968
Lid geworden op: 28 apr 2017 19:51

Re: Denksport.nl levert puzzelboekjes niet

Ongelezen bericht door Nijogeth »

Ja, lijkt me in dit geval ook niet aan La Poste te liggen. Er is namelijk wel iets gekomen, maar alleen het compleet verkeerde. Heb je dit al teruggestuurd? Lijkt me wel verstandig als je je geld terug wil krijgen.

scontra
Berichten: 3963
Lid geworden op: 27 mar 2014 17:34

Re: Denksport.nl levert puzzelboekjes niet

Ongelezen bericht door scontra »

Losse nummers die besteld worden, worden verzonden vanuit Roemenië en dat levert nogal eens de nodige ergernis op.
Leveringen vanuit Roemenië aan adressen in Nederland komen soms weken later of helemaal niet . Hoe de verzending naar andere landen gaat, dat weet ik niet maar kan mij voorstellen dat dit op dezelfde wijze gaat.
Tot heden heeft Denksport de problemen altijd netjes opgelost , door een exemplaar vanuit Nederland toe te zenden.
Inmiddels twee verschillende abonnementen genomen, verzending vanuit Nederland en nooit meer een probleem gehad.

7Rochelle7
Berichten: 4
Lid geworden op: 27 jun 2017 14:06

Re: Denksport.nl levert puzzelboekjes niet

Ongelezen bericht door 7Rochelle7 »

Nijogeth schreef:Ja, en dan spreken ze ineens wel een andere taal. Maar als ik daar met mijn belabberde Frans vraag of het misschien makkelijker is om Engels te spreken, dan geven ze niet thuis.
We hebben het over Denksport dacht ik!!!

7Rochelle7
Berichten: 4
Lid geworden op: 27 jun 2017 14:06

Re: Denksport.nl levert puzzelboekjes niet

Ongelezen bericht door 7Rochelle7 »

[quote="scontra"]Losse nummers die besteld worden, worden verzonden vanuit Roemenië en dat levert nogal eens de nodige ergernis op.
Leveringen vanuit Roemenië aan adressen in Nederland komen soms weken later of helemaal niet . Hoe de verzending naar andere landen gaat, dat weet ik niet maar kan mij voorstellen dat dit op dezelfde wijze gaat.
Tot heden heeft Denksport de problemen altijd netjes opgelost , door een exemplaar vanuit Nederland toe te zenden.
Inmiddels twee verschillende abonnementen genomen, verzending vanuit Nederland en nooit meer een probleem gehad.[/quote

Leuk om te weten! Jammer dat Denksport dan reclame maakt voor losse nummers als het toch altijd fout gaat! Niet bepaald handig en zeker geen reclame!

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: Denksport.nl levert puzzelboekjes niet

Ongelezen bericht door crazyme »

Zondag soort puzzels nog steeds "analoog" op papier dus ?

Is er geen digitale versie ?

Dan hoeft u niet meer wantrouwend te zijn naar Franse postbodes met een voorliefde voor Nederlandstalige Zweedse puzzels.

Gesloten