LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Dildo voor moederdag

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
DennisThePennis
Berichten: 462
Lid geworden op: 12 sep 2006 01:16

Re: Dildo voor moederdag

Ongelezen bericht door DennisThePennis »

Dat ze tegenwoordig ook al opduiken op vlooienmarkten ... en waarom raakt vrouwlief uitgekeken op zo'n ding? :P

Maar goed, zijn er nog moeders die zo'n k*tbrommer cadeau hebben gekregen vandaag? :lol:

S.
Berichten: 2164
Lid geworden op: 22 mei 2005 23:52

Re: Dildo voor moederdag

Ongelezen bericht door S. »

Dat ze tegenwoordig ook al opduiken op vlooienmarkten ... en waarom raakt vrouwlief uitgekeken op zo'n ding?
Misschien vond ze een man? :lol:
Maar goed, zijn er nog moeders die zo'n k*tbrommer cadeau hebben gekregen vandaag?
Nee, een kindertekening en een pot met zelfgemaakte vloeipapieren bloemen.
Het lijkt me toch dat vooral het grut de kado's uitkiest en dan kiezen ze toch hopelijk iets wat in hun leefwereld past.:!:

foonhous
Berichten: 72
Lid geworden op: 27 mar 2007 20:21

Re: Dildo voor moederdag

Ongelezen bericht door foonhous »

Ieeek, jakkes, gadver wat vies, doe dat aub meteen in de prullebak. Je weet nooit waar het ingezeten heeft
Lijkt mij niet zo moeilijk :shock: :D ;-)


Oja, nog even dit:

Mijn dochter gaf haar moeder een Ontbijt op bed en een foto lijstje met haar foto er in.

Zo kan het ook he ;-)

eeliane
Berichten: 1444
Lid geworden op: 06 jun 2005 18:50

Re: Dildo voor moederdag

Ongelezen bericht door eeliane »

Die dildo toestand heeft helemaal niets met sexvoorlichting van kleuters te maken, jullie beginnen daarover. ook mijn kinderen weten dondersgoed hoe een baby gemaakt wordt en ik ben daar heel open over. ook dat sex iets met liefde te maken heeft. Maar sex speeltjes is iets prive, jouw kind hoeft niet te weten (en wil dat ook heleeemaaal niet weten, geloof) wat jij in je kukkmeuk stopt als je alleen of met z'n 2en bezig bent. Laat dat lekker geheim, net zo als dat jij niet wil weten wat jouw kind doet met een partner in bed. Je wilt toch niet vertellen dat jij op moeder dag eens even gezellig met de (volwassen) kinderen om de tafel gaat zitten om het een sfijn over jullie speeltjes gebruik te hebben. We zijn allemaal helemaal niet achterlijk of ouderwets hoor zoals jullie maar lijken te denken, maar er zijn ook nog mensen die iest meer waarden en zeker normen hebben naar hun (kleine) kinderen toe. Alles op z'n tijd, en als een kind reageert met 'ow' dan was hij/zij er nog niet aan toe. Als ze doorvragen begrijpen ze het en anders praat je veel te ver hun leeftijd vooruit en slaat alles wat je zegt nergens op...

bot321
Berichten: 3170
Lid geworden op: 05 okt 2004 14:30

Re: Dildo voor moederdag

Ongelezen bericht door bot321 »

Geplaatst op 15 Mei 2007 18:57 door eeliane

Die dildo toestand heeft helemaal niets met sexvoorlichting van kleuters te maken, jullie beginnen daarover
Nou sorry hoor eeliane maar neem eens de tijd en
lees alles eens door.
Misschien kom je er dan achter dat jij degene bent
die er over begint.

Shine
Berichten: 2479
Lid geworden op: 17 jan 2007 11:02

Re: Dildo voor moederdag

Ongelezen bericht door Shine »

Natuurlijk wordt seks voorlichting niet gegeven aan de hand van een folderpagina met speeltjes. Ik mag toch in iedergeval hopen van niet.
Net zomin als dat wanneer u seks voorlichting geeft aan uw kroost, niet uitgebreid en gedetailleerd gaat vertellen wat pappa en mamma, als ze elkaar liefhebben, nou precies met elkaar doen. (hoe vaak u hijgt, klaarkomt, wel of niet geluidjes geeft, wel of niet pijpt/likt, wel/geen speeltjes gebruikt etc.)
Zelfs als uw kind volwassen is zal u deze details niet gaan vertellen. Dat zijn en blijven inderdaad privé aangelegenheden, tussen u en uw liefdespartner.

Een kind van 4-5 jaar ziet die speeltjes in de Kijkshop reklamefolder niet eens. Staat daar helemaal niet bij stil. Wij, volwassenen denken dat en maken dat maar domweg van. Dien tengevolge wordt er dan zo'n onzinnige maar vooral onnodige ophef over gemaakt.
Alleen al het feit dat een v a g i n a als kukkemuk bestempeld wordt, zegt iets over de persoon en hoe hij/zij hiermee omgaat. Noem het geslachtsdeel gewoon zoals het daadwerkelijk heet. De denigrerende taal van geslachtsdelen is gewoon ergelijk en irritant.

En weer knal ik hem erin. Hoe wordt er dan toch door ouders omgegaan als er weer zo'n geweldadig Bart Smit reklame folder in de brievenbus beland? Hoe wordt hierin voorlichting gegeven?
Laatst gewijzigd door Shine op 16 mei 2007 22:07, 1 keer totaal gewijzigd.

S.
Berichten: 2164
Lid geworden op: 22 mei 2005 23:52

Re: Dildo voor moederdag

Ongelezen bericht door S. »

En weer knal ik hem erin. Hoe wordt er dan toch door ouders omgegaan als er weer zo'n geweldadig Bart Smit reklame folder in de brievenbus beland? Hoe wordt hierin voorlichting gegeven?
Daar heb je een belangrijk punt.
Is een veel groter probleem en wordt eigenlijk als heel normaal beschouwd. :(

Gesloten