LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Dildo voor moederdag

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
Fiore
Berichten: 440
Lid geworden op: 22 jul 2005 10:42

Re: Dildo voor moederdag

Ongelezen bericht door Fiore »

ramon, het feit dat jouw morele grenzen blijkbaar overschreden worden bij het tonen van een vibrator in een moederdagfolder, is voor mij wel een teken van preutsheid.. het is een gebruiksvoorwerp dat helemaal niet voor vreselijke dingen wordt gebruikt.. en voor mij hoeft 'alles' helemaal niet open en toonbaar maar alles hoeft ook niet angstvallig vermeden te worden
ik persoonlijk vind het juist leuk dat er nu eens door een winkel wordt afgeweken van de standaard potten en pannen en andere aanrechtartikelen..
bovendien, door de huishoudbeurs zijn veel moeders denk ik wel bekend met het concept 'stout'.. kijkshop doet niets anders dan daar op inspelen

Toolboy

Re: Dildo voor moederdag

Ongelezen bericht door Toolboy »

Die moederdag folders zijn er toch voor kinderen die iets voor hun moeder willen gaan kopen.
Hoe vertel je het bv een kind van 6 als die vraagt ,wat is dat voor ding wat kan mama daar mee.

Tja meisje/jongen dat is een soort mixer de opzet stukken kan je er los bij kopen :lol:

Fiore
Berichten: 440
Lid geworden op: 22 jul 2005 10:42

Re: Dildo voor moederdag

Ongelezen bericht door Fiore »

zoals ik al zei, er zijn ook oudere kinderen die hun moeder een cadeau geven met moederdag, evenals veel vaders.. en kijken kleine kinderen dan in kijkshopfolders om een cadeau uit te zoeken?
verder is het naar mijn idee zo afgebeeld dat een kind inderdaad hoogstens niet weet wat het is.. alhoewel ik me dat afvraag, met alles wat ze verder op tv, teletekst ed. te zien krijgen

Toolboy

Re: Dildo voor moederdag

Ongelezen bericht door Toolboy »

Ik ben het in iedergeval met ramon eens.

Morele grenzen worden overschreden

Fiore
Berichten: 440
Lid geworden op: 22 jul 2005 10:42

Re: Dildo voor moederdag

Ongelezen bericht door Fiore »

ben ik het ook mee eens, alleen niet door kijkshop
als je bedenkt wat voor video's ze tegenwoordig te zien krijgen, of ranzige teksten op teletekst en hijgende dames op tv op de raarste tijdstippen, vind ik dat dat eerst eens verboden zou moeten worden

Saifam
Berichten: 48
Lid geworden op: 02 apr 2007 16:34

Re: Dildo voor moederdag

Ongelezen bericht door Saifam »

Wat is er immoreel aan het tonen van een dildo in een folder? Talloze vrouwen gebruiken er een. Zijn dit allemaal verwerpelijke mensen? Kom op zeg, open je ogen. Seks is een onderdeel van deze maatschappij. Dat is altijd zo geweest en zal ook altijd zo blijven. Het wegstoppen en verzwijgen ervan is onzin: het is zo natuurlijk als het maar zijn kan.

Toolboy

Re: Dildo voor moederdag

Ongelezen bericht door Toolboy »

U heeft helemaal gelijk.

Maar in mijn ogen gaat dit op voor vol/bijna volwassenen.
En aangezien folders door de brievenbus komen :wink:

Saifam
Berichten: 48
Lid geworden op: 02 apr 2007 16:34

Re: Dildo voor moederdag

Ongelezen bericht door Saifam »

U heeft helemaal gelijk.

Maar in mijn ogen gaat dit op voor vol/bijna volwassenen.
En aangezien folders door de brievenbus komen
Ik begrijp wat u bedoelt, maar zoals hiervoor ook al werd geschreven, staan er in de Wehkamp-catalogus al sinds jaar en dag dildo's en vergelijkbare artikelen. Als kinderen zo jong zijn dat ze nog geen idee hebben wat het voor voorwerpen zijn, zal het ze niet eens opvallen. Als ze eenmaal de leeftijd hebben bereikt waarop ze kunnen vermoeden om wat voor soort artikelen het hier gaat, wordt het misschien eens tijd om met voorlichting te beginnen. Ik geloof eerlijk gezegd niet dat dit schadelijk is, behalve wanneer er wordt gedaan alsof het iets engs of slechts is.

Toolboy

Re: Dildo voor moederdag

Ongelezen bericht door Toolboy »

Deels geef ik u gelijk.

Maar de wehkamp is toch geen moederdag folder :wink:

Fiore
Berichten: 440
Lid geworden op: 22 jul 2005 10:42

Re: Dildo voor moederdag

Ongelezen bericht door Fiore »

da's waar, maar de wehkampgids zullen toch ook wel kinderen in bladeren.
En daar ben je dan weer ouder voor, eerst zelf kijken en dan beslissen of het geschikt is voor je kinderen, niet klakkeloos iets geven. En of je het dan geschikt vindt, mag je dan gelukkig weer zelf beslissen

Toolboy

Re: Dildo voor moederdag

Ongelezen bericht door Toolboy »

@fiore
Je bent een taaie zeg

De wehkamp wordt appart bezorgd en staat op naam, en zit niet tussen de blokker/intertoys/wigwam enzv folders in :wink:

Fiore
Berichten: 440
Lid geworden op: 22 jul 2005 10:42

Re: Dildo voor moederdag

Ongelezen bericht door Fiore »

heb je stickers tegen, tegen ongeadresseerde reclamefolders :wink:

Toolboy

Re: Dildo voor moederdag

Ongelezen bericht door Toolboy »

Nope

heb ik een sticker dat ik ze wel wil :wink:

Fiore
Berichten: 440
Lid geworden op: 22 jul 2005 10:42

Re: Dildo voor moederdag

Ongelezen bericht door Fiore »

geheel offtopic:
zag laatst een leuke, van die stickers "NEE tegen rekeningen; JA tegen de Playboy" :wink:
maar daar staan dan vast ook weer dingen in die kinderen niet behoren te zien lol

Toolboy

Re: Dildo voor moederdag

Ongelezen bericht door Toolboy »

Desalniettemin .

Ben ik het nog steeds met ramon eens.
grenzen normen en waarden worden overschreden.

Ik heb gesproken :wink:

Fiore
Berichten: 440
Lid geworden op: 22 jul 2005 10:42

Re: Dildo voor moederdag

Ongelezen bericht door Fiore »

desalniettemin vind ik het nog steeds onzin!

bot321
Berichten: 3170
Lid geworden op: 05 okt 2004 14:30

Re: Dildo voor moederdag

Ongelezen bericht door bot321 »

Geplaatst op 03 Mei 2007 08:34 door Toolboy

Bot321 Was je snormobiel vergeten
Wat nou Toolboy.
Stop jij zo'n electrische melkboer onder je snor
in de mond :shock: :shock: :shock: :oops:

Saifam
Berichten: 48
Lid geworden op: 02 apr 2007 16:34

Re: Dildo voor moederdag

Ongelezen bericht door Saifam »

desalniettemin vind ik het nog steeds onzin!
Daar ben ik het eigenlijk wel mee eens, maar ik heb niet het idee dat we nog dichter tot elkaar gaan komen :wink:.

Toolboy

Re: Dildo voor moederdag

Ongelezen bericht door Toolboy »

Nope bot321.
Maar de topic starter deed mij de indruk wekken dat het om vrouwen ging :lol:

vaderdag komt volgende maand pas aan de orde :wink:

Shine
Berichten: 2479
Lid geworden op: 17 jan 2007 11:02

Re: Dildo voor moederdag

Ongelezen bericht door Shine »

vaderdag komt volgende maand pas aan de orde
Op naar de verschillende condooms en meer voor de man leuke speeltjes dan maar :D

Wat ik me afvraag,.........

Wat doet een ouder dan met de folders van Livera enzo? U kent ze wel, de halfnaakte vrouwen getoond in talloze verleidelijke lingerie. Die rollen ook, net als de Kijkshopfolder gewoon in bus en dus voor kids makkelijk bereikbaar.

Wat doet een ouder met de folder van Bart Smit, waarin talloze spelletjes en plaatjes van de meest idiote en vergaande geweldplegingen (onder het mom van LEUK spel) tussen de poppen en de knikkers staan afgebeeld en vermeld?

Of gaat het hier gewoon en is het ineens anders, die kijkshopfolder, omdat er (omdat wij het weten) seks, of eigenlijk meer erotiek in het spel is?

Gesloten