Diner cadeaukaart slechts 1 jaar geldig

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
Max888

Re: Diner cadeaukaart slechts 1 jaar geldig

Ongelezen bericht door Max888 » 27 jan 2018 11:29

De voorwaarden zijn nu wat duidelijker te vinden, maar ik vind het geen prettig idee dat de geldigheid kan verlopen. Zo heb ik al meerdere malen een kaart ontvangen waar ik te laat achter kwam dat het verlopen was. In totaal meer dan €100,= . Persoonlijk zal ik daarom nooit een Diner cadeau kaart aan iemand schenken. Ik heb nu een kaart die ik deze maand nog moet verzilveren en dus noodgewongen moet opmaken, zo voel ik het althans.

mahadma

Re: Diner cadeaukaart slechts 1 jaar geldig

Ongelezen bericht door mahadma » 27 jan 2018 12:46

De voorwaarden zijn nu wat duidelijker te vinden, maar ik vind het geen prettig idee dat de geldigheid kan verlopen.

Zelfs gulden en euro biljetten hebben een beperkte geldigheidsduur, dus waarom deze (vermalijde) kado kaarten niet?

Zo heb ik al meerdere malen een kaart ontvangen waar ik te laat achter kwam dat het verlopen was. In totaal meer dan €100,= .

Dit heeft u natuurlijk ook tegen de goedwillende schenkers verteld, die nu de verkoper van die kaarten 100 euro kado gegeven hebben? Vast wel.

Persoonlijk zal ik daarom nooit een Diner cadeau kaart aan iemand schenken.

Ik geef niemand een kadokaart, wel biljetten van de Nederlansche Bank.

Ik heb nu een kaart die ik deze maand nog moet verzilveren en dus noodgewongen moet opmaken, zo voel ik het althans.

Noodgedwongen nog wel? Dus u moet "voor straf" uit eten gaan? Dit noem ik een luxe probleem.

Plaats reactie