LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] DiscounterZone

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
whamoen
Berichten: 2
Lid geworden op: 13 aug 2016 11:58

DiscounterZone

Ongelezen bericht door whamoen »

Abonneren voor € 95,00, korting op 25.000 producten. Te mooi om waar te zijn.....

harkja
Berichten: 376
Lid geworden op: 14 jul 2015 01:18
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: DiscounterZone

Ongelezen bericht door harkja »

discounterzone.com is 5 months 2 weeks old. It is a domain having .com extension. This website is estimated worth of $ 8.95 and have a daily income of around $ 0.15. As no active threats were reported recently by users, discounterzone.com is SAFE to browse.

angeltijger
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 jun 2017 12:23

Re: DiscounterZone

Ongelezen bericht door angeltijger »

Gebeld geworden. Ik zou een mail ontvangen en als ik het alsnog niet wou dat ik een mail terug moest sturen. Geen mail ontvangen. Het nummer waarmee gebeld is geworden kon je niet terug bellen omdat het niet in gebruik was. Na een paar weken terug gebeld geworden. Ik het verhaal uitgelegd maar ze hielden vol dat ik hun het mailtje hadden verstuurd. Nu hebben ze me een voorstel gedaan dat ik 39 euro moet betalen voor administratie kosten dan zouden ze het dossier sluiten. Trap hier dus niet in het kost je alleen maar geld

JanenJany
Berichten: 1
Lid geworden op: 01 jul 2017 15:24

Re: DiscounterZone

Ongelezen bericht door JanenJany »

Op 11 mei gebeld door dit bedrijf. zou een mail krijgen met inlog codes. Deze mail heb ik nooit ontvangen dus kon ook niet opzeggen. Nu wordt ik vandaag op 01--07 2017 gebeld dat ik een rekening van E 95,00 moet betalen. Ik uitgelegd dat ik dus geen mail met inlog codes heb ontvangen en ook niet ga betalen. Advies naar iedereen: als u geen mail ontvangen heeft en zij zeggen van wel bel naar u provider die kunnen u zeggen of u een mail van hun hebt ontvangen.

Cherie1949
Berichten: 1
Lid geworden op: 10 jul 2017 11:46

Re: DiscounterZone

Ongelezen bericht door Cherie1949 »

Hoi ja ik ook ze willen dat ik E 95,00 betaal ze zeggen dat ik een mail heb ontvangen maar die heb ik ook niet ontvangen wel kaartjes voor op vakantie te gaan via de post en die kosten E 65,00 en als daar geen gebruik van wilde maken moest ik ze terug sturen dat heb ik gedaan en heb nu op 6-07-2017 een telefoon gesprek gehad en ze vertelde me heel leuk dat ze niks over de post gestuurd hadden want ze hebben ook geen postadres zegt ze nu heb ik de tijd tot 13-07 het bedrag van E95,00 te betalen maar ik heb wel het aangetekend opgestuurd

Eddythelen
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 jul 2017 16:55

Re: DiscounterZone

Ongelezen bericht door Eddythelen »

Wij zijn een tijdje geleden gebeld door discountzone wij hebben gezegd stuur maar toe er is niet vermeld dat het 95,00 koste we hebben daarna geen mailtje meer ontvangen zodat we het alsnog op konden zeggen.
Even geleden belden ze ons dat we 95,00 euro moesten betalen omdat we het niet binnen 14 dagen opgezegd hadden.
Op 21 juli kregen we een mailtje dat we nog moeten betalen.
Ik heb een mailtje terug gestuurd dat ik het oplichterij vond dat we nooit iets ontvangen hadden.
Wat moeten we doen als we weer een mailtje krijgen?

GJS
Berichten: 331
Lid geworden op: 04 jan 2007 13:43

Re: DiscounterZone

Ongelezen bericht door GJS »

Het gaat hier dus om een abonnement begrijp ik, daar moet je ook nog eens schriftelijk mee instemmen (een mail terugsturen met daarin aangegeven dat je akkoord bent is daarbij ook geldig).
Als je dat niet gedaan hebt hoef je niet te betalen, stuur ze een mail waarin je aangeeft dat je nooit schriftelijk hebt ingestemd en er dus ook geen overeenkomst is, zie: https://www.consuwijzer.nl/telecom-post ... emarketing

Hier ook de voorbeeldbrief van ConsuWijzer: https://www.consuwijzer.nl/voorbeeldbri ... he-verkoop

blondie150
Berichten: 2
Lid geworden op: 11 aug 2017 14:24

Re: DiscounterZone

Ongelezen bericht door blondie150 »

Hoi,

Ik heb een vraag, wij zijn telefonisch benaderd door discountzone.com.
We konden een abonnement afsluiten voor 95 euro en dan konden we producten kopen.
En dat was eenmalig.
En dat hebben we gedaan, en we kregen inlog codes.
En ik heb het gelijk opgezegd, en ik heb geen email terug gehad.
Toen werd ik gebeld door dat bedrijf dat ik moest betalen, ik heb gelijk gezegd dat ik een email terug gestuurd had.
Maar ik heb iets gedaan en de email die gestuurd is verdwenen.
En ze hebben gebruikt gemaakt van voice_log.
En nu is mij vraag, moet ik betalen of niet.
Want ik kreeg een lange email dat het rechtsgeldig is , maar ik heb op internet gelezen dat er heleboel zijn benaderd . En er hebben gereageerd dat het oplichting is.
Zou er iemand anders, als aub willen reageren wat ik moet doen. Betalen of niet.

Vriendelijk groet, Astrid

Julie4444
Berichten: 5016
Lid geworden op: 04 jul 2014 13:36

Re: DiscounterZone

Ongelezen bericht door Julie4444 »

blondie150 schreef:Hoi,

Ik heb een vraag, wij zijn telefonisch benaderd door discountzone.com.
We konden een abonnement afsluiten voor 95 euro en dan konden we producten kopen.
En dat was eenmalig.
En dat hebben we gedaan, en we kregen inlog codes.
En ik heb het gelijk opgezegd, en ik heb geen email terug gehad.
Toen werd ik gebeld door dat bedrijf dat ik moest betalen, ik heb gelijk gezegd dat ik een email terug gestuurd had.
Maar ik heb iets gedaan en de email die gestuurd is verdwenen.
En ze hebben gebruikt gemaakt van voice_log.
En nu is mij vraag, moet ik betalen of niet.
Want ik kreeg een lange email dat het rechtsgeldig is , maar ik heb op internet gelezen dat er heleboel zijn benaderd . En er hebben gereageerd dat het oplichting is.
Zou er iemand anders, als aub willen reageren wat ik moet doen. Betalen of niet.

Vriendelijk groet, Astrid
In principe ben je inderdaad een overeenkomst aangegaan, maar hebben zij ook geleverd wat is beloofd? Zo nee kun je op grond van wanprestatie stellen dat je niet zal betalen voor iets wat niet is geleverd.

silvianoordman
Berichten: 1
Lid geworden op: 14 aug 2017 12:13

Re: DiscounterZone

Ongelezen bericht door silvianoordman »

Ook wij hebben het probleem met Dicounterzone en hebben een faktuur gekregen van 95 euro.
Nu heb ik netjes de brief gemaild (per post is nog onderweg), zoals GJS aangeeft.
Maar krijg het volgende antwoord, zie hieronder.

WAT MOET IK NU!!!

Geachte Heer/Mevrouw Noordman,

Bedankt voor uw mail.

De mondelinge overeenkomst die tot stand is gekomen tussen u en Discounterzone middels een voicelog valt onder een rechtsgeldige overeenkomst. Volgens de huidige wetgeving is een handtekening slechts nodig als het gaat om een overeenkomst op afstand tot het geregeld verrichten van diensten of tot het geregeld leveren van gas, elektriciteit, water of stadsverwarming. Deze wettelijke bepaling is te vinden in artikel 6:230v BW. Discounterzone heeft u een éénmalig lidmaatschap verkocht waardoor er geen sprake is van het geregeld verrichten van diensten en de mondelinge overeenkomst rechtsgeldig is.

Hieruit mag blijken dat u een verbintenis bent aangegaan met Discounterzone en bent gehouden de betaling te voldoen.


Tevens kunt u in de bijlage de voicelog terug vinden.


We hopen u voldoende te hebben geïnformeerd.



Hoogachtend,


Afdeling Debiteuren
Laatst gewijzigd door Radar op 14 aug 2017 17:08, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: (Persoons)gegevens en link verwijderd

Julie4444
Berichten: 5016
Lid geworden op: 04 jul 2014 13:36

Re: DiscounterZone

Ongelezen bericht door Julie4444 »

silvianoordman schreef:Ook wij hebben het probleem met Dicounterzone en hebben een faktuur gekregen van 95 euro.
Nu heb ik netjes de brief gemaild (per post is nog onderweg), zoals GJS aangeeft.
Maar krijg het volgende antwoord, zie hieronder.

WAT MOET IK NU!!!


Geachte Heer/Mevrouw Noordman,

Bedankt voor uw mail.

De mondelinge overeenkomst die tot stand is gekomen tussen u en Discounterzone middels een voicelog valt onder een rechtsgeldige overeenkomst. Volgens de huidige wetgeving is een handtekening slechts nodig als het gaat om een overeenkomst op afstand tot het geregeld verrichten van diensten of tot het geregeld leveren van gas, elektriciteit, water of stadsverwarming. Deze wettelijke bepaling is te vinden in artikel 6:230v BW. Discounterzone heeft u een éénmalig lidmaatschap verkocht waardoor er geen sprake is van het geregeld verrichten van diensten en de mondelinge overeenkomst rechtsgeldig is.

Hieruit mag blijken dat u een verbintenis bent aangegaan met Discounterzone en bent gehouden de betaling te voldoen.


Tevens kunt u in de bijlage de voicelog terug vinden.


We hopen u voldoende te hebben geïnformeerd.



Hoogachtend,


Afdeling Debiteuren
Begin maar eens met mijn post boven jouw post te lezen. Iets met of ze ook geleverd hebben wat is beloofd.... :roll:

Jamsche
Berichten: 1
Lid geworden op: 22 aug 2017 09:20

Re: DiscounterZone

Ongelezen bericht door Jamsche »

Zelfde probleem, Discounter zone zegt een mail gestuurd te hebben, ik heb niets ontvangen en ik ben ook gebeld om te betalen. Ze zouden weer een mail sturen, heb ik weer niet ontvangen en je kunt nergens een e-mailadres vinden om zelf aan te geven dat je geen zaken wilt doen met hen. Niet betalen!

Jeannetted
Berichten: 1
Lid geworden op: 24 aug 2017 09:44

Re: DiscounterZone

Ongelezen bericht door Jeannetted »

Ik ben 4 dagen geleden gebeld door discounterzone en zou binnen 48 uur een mail krijgen. Dit gebeurde niet waarna ik direct alles heb afgezegd. Vertrouwde het eigenlijk direct al niet. Gelukkig had ik het gesprek opgenomen zodat ik het nummer van ze had anders had ik niets gehad om te reageren en was ik over 14 dagen gewoon de boot in gegaan voor 95 euro.

fratab2009
Berichten: 11
Lid geworden op: 10 dec 2010 13:50
Locatie: Ommen

Re: DiscounterZone

Ongelezen bericht door fratab2009 »

Wj zijn vandaag ook gebeld door DiscounterZone met dit telefoonnummer: 085-7325922. Een bedrijf dat vertelde dat je goedkoper kan kopen en de eerste 2 maanden zonder te betalen (zit dan uiteraard addertje onder het gras).
We werden onder druk gezet doordat ik een paar maanden geleden (toen voor de eerste keer gebeld en hoe ze aan mijn vaste telefoonnummer komen mag Joost weten) bij 1 van de antwoorden op JA antwoorde, wat is opgenomen, :oops: en wat de irritante dame aan de andere kant liet horen. Dat we nu maar even € 95,00 betaalden. Nee was mijn antwoord en mijn bankrekening nummer hebben jullie niet (en krijgen jullie ook NIET) en wel dreigen met incasso. Hoe kunnen ze dit doen zonder je NAW gegevens EN je bank/giro rekening nummer, maar dus wel email en telefoonnummer?
Ons krijgen ze NIET gek en als we, zeker per email, een bericht krijgen om te betalen, KOM MAAR LANGS!!! Rechtsbijstand komt ons helpen, of TROS Radar, kunnen jullie nog eens onder de loep nemen?

NeoDutchio
Berichten: 12310
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: DiscounterZone

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

fratab2009 schreef:TROS Radar, kunnen jullie nog eens onder de loep nemen?
U kunt het altijd aan de redactie vragen, maar wat voegt het toe? U zegt nog eens, heeft het eerder niet gewerkt dan? Als iedereen nou eens gaat snappen dat elke ongevraagde verkoper (aan de deur, op straat of aan de telefoon) er maar voor 1 ding staat: zijn salaris. Alles wat u ongevraagd aangeboden krijgt kost altijd geld. Als iedereen nee leert zeggen en zelfs het rode knopje op de telefoon gaat gebruiken stoppen deze praktijken vanzelf.

Stekkel1969
Berichten: 1
Lid geworden op: 15 jan 2018 14:10

Re: DiscounterZone

Ongelezen bericht door Stekkel1969 »

Beste allemaal,

Ook ik ben in Discounterzone getrapt.
Mijn vraag is, moet ik die 95,00 Euro betalen?

Met vriendelijke groet, Jeanette

Moneyman
Berichten: 30002
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: DiscounterZone

Ongelezen bericht door Moneyman »

Stekkel1969 schreef:Beste allemaal,

Ook ik ben in Discounterzone getrapt.
Mijn vraag is, moet ik die 95,00 Euro betalen?

Met vriendelijke groet, Jeanette
Als je je zelf hebt ingeschreven; waarom niet?

Poppiewollie
Berichten: 1
Lid geworden op: 22 jan 2018 23:21

Re: DiscounterZone

Ongelezen bericht door Poppiewollie »

Hoi allemaal,

Enige tijd geleden ben ik benaderd. Heb het hele gesprek doorlopen en ja gezegd zelfs mijn oude adres opgegeven (uit gewoonte) . Ik was wel te laat met opzeggen binnen 14 dagen, stom ook. Maar ik heb nooit gebruik gemaakt van de inlogcodes en dus okk nie van die zogenaamde kortingen. Dus ik vind dat ik er gewoon niet voor hoeft te betalen. Aangezien ik dus geen gebruik heb gemaakt van die diensten.

Dus ik weiger te betalen.

Nu lees ik dus hier dat het zelfs om een abonnementsdienst gaat wn volgens mij moet je schriftelijk tekenen voor een abonnement (uitgezonderd elektra/waterbedrijven ) en heb daar dus nooit voor getekend. Zou je dit ook als reden aan kunnen voeren?

Ben die mensen wel zat. Heb hun nummers geblokkeerd die vd incassoburo ook en die e-mails wil ik ook blokkeren.

Help?

Gesloten