LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ervaring met Mathijs Maaltijdbox

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
aikodji
Berichten: 3
Lid geworden op: 11 okt 2015 10:20

Ervaring met Mathijs Maaltijdbox

Ongelezen bericht door aikodji »

Deze advertentie kwam op fb voorbij uiteraard heb ik eraan meegedaan omdat er nergens een aantal stond.Nu begrijp ik dat de kans op winnen erg gering is vooral als de advertentie is aangepast naar 10 mensen.Er zijn nog drie boxen te vergeven.Ik werd afgelopen week dus dacht ik blij verrast doordat de telefoon ging helaas ik zat niet bij de mensen die de box gewonnen hadden maar ik kon tegen een aantrekkelijke prijs de box testen buiten het feit dat ik het duur vind vind ik het zwendel ik vraag niet om iets te kopen en wil dan ook niet opgebeld worden.Kan hier niet iets aan gedaan worden.Het is gewoon je gegevens invullen en vervolgens proberen ze je het voedingspakket via de telefoon aan te smeren.Ik vind dat onjuiste info en niet kunnen.
Laatst gewijzigd door Radar op 11 okt 2015 15:09, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Topic titel aangepast.

Quark
Berichten: 800
Lid geworden op: 20 feb 2007 22:46

Re: Ervaring met Mathijs Maaltijdbox

Ongelezen bericht door Quark »

Je had ook wat voorzichtiger kunnen zijn met het invoeren van je gegevens. Dat ze je bellen, wil zeggen dat je telefoonnummer bij hun bekend is en waarschijnlijk heb je die zelf ingevoerd.
Moet je ook niet verbaasd zijn als ze bellen.
Ze geven 10 boxen weg met het doel een heleboel te verkopen, want ze zijn geen Sinterklaas maar een bedrijf :D

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Ervaring met Mathijs Maaltijdbox

Ongelezen bericht door moederslink »

aikodji schreef:Deze advertentie kwam op fb voorbij uiteraard heb ik eraan meegedaan
Voor mij zou dat nooit uiteraard zijn.
Bedenk eens hoeveel mensen er op FB zitten en hoe groot is de kans dat u 1 vd gelukkigen bent ??
( En nu zijn er nog maar 3 " te vergeven " vd 10 :cry: )
Natuurlijk gaan ze nu al deze mensen die meegedaan hebben bellen in de hoop nog de nodige boxen tegen een " aantrekkelijke" prijs te kunnen slijten, en als uw emailadres bekend is krijgt u nu waarschijnlijk ook leuke aanbiedingen via de mail , klaar ben je er mee :roll:

aikodji
Berichten: 3
Lid geworden op: 11 okt 2015 10:20

Re: Ervaring met Mathijs Maaltijdbox

Ongelezen bericht door aikodji »

aikodji schreef:Deze advertentie kwam op fb voorbij uiteraard heb ik eraan meegedaan omdat er nergens een aantal stond.Nu begrijp ik dat de kans op winnen erg gering is vooral als de advertentie is aangepast naar 10 mensen.Er zijn nog drie boxen te vergeven.Ik werd afgelopen week dus dacht ik blij verrast doordat de telefoon ging helaas ik zat niet bij de mensen die de box gewonnen hadden maar ik kon tegen een aantrekkelijke prijs de box testen buiten het feit dat ik het duur vind vind ik het zwendel ik vraag niet om iets te kopen en wil dan ook niet opgebeld worden.Kan hier niet iets aan gedaan worden.Het is gewoon je gegevens invullen en vervolgens proberen ze je het voedingspakket via de telefoon aan te smeren.Ik vind dat onjuiste info en niet kunnen.
Gratis Producten
6 oktober om 20:01 ·
Er staan weer gratis maaltijdboxen klaar! Wie wil er 1?

Als het er toch zo staat is dit toch misleiding? verder staat er direct onder speciaal voor de mensen uit limburg.

bprosman
Berichten: 9935
Lid geworden op: 04 sep 2011 18:39

Re: Ervaring met Mathijs Maaltijdbox

Ongelezen bericht door bprosman »

Toen je je aanmeldde voor Facebook heb je al toestemming gegeven dat jouw gegevens gebruikt mogen worden voor commerciele doeleinden. Oh wacht... je wil me toch niet vertellen dat je de Facebook gebruiksvoorwaarden niet gelezen en begrepen hebt ?
Kan Radar DAAR niks aan doen, iedereen die zomaar klakkeloos gebruiksvoorwaarden accepteert zonder ze te lezen en te toetsen of dat allemaal maar mag en kan ?

renewouters
Berichten: 3493
Lid geworden op: 27 jul 2015 12:20

Re: Ervaring met Mathijs Maaltijdbox

Ongelezen bericht door renewouters »

bprosman schreef:Toen je je aanmeldde voor Facebook heb je al toestemming gegeven dat jouw gegevens gebruikt mogen worden voor commerciele doeleinden. Oh wacht... je wil me toch niet vertellen dat je de Facebook gebruiksvoorwaarden niet gelezen en begrepen hebt ?
Kan Radar DAAR niks aan doen, iedereen die zomaar klakkeloos gebruiksvoorwaarden accepteert zonder ze te lezen en te toetsen of dat allemaal maar mag en kan ?
Dat staat hier los van. Zelfs als Facebook helemaal niks verzameld klikken mensen op advertenties met het woord "gratis" (en zetten ze automatisch hun hersens uit).

Gesloten