Fevita producten slechte ervaring

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
awmj
Berichten: 1
Lid geworden op: 01 aug 2021 17:43

Fevita producten slechte ervaring

Ongelezen bericht door awmj »

Fevita een bedrijf die niet wil terug betalen van een ondeugdelijk product: stoelglijders. Pas bij het terug sturen naar Hongkong tegen bijna het aankoop bedrag krijg je je geld terug. Wie heeft ook een gelijke ervaring met dit bedrijf Fevita

Lady1234
Berichten: 26914
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Fevita producten slechte ervaring

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Wat was er ondeugdelijk aan? Maar ja, kopen bij een bedrijf met alleen een mailadres.

Sira
Berichten: 654
Lid geworden op: 23 nov 2005 15:11

Re: Fevita producten slechte ervaring

Ongelezen bericht door Sira »

De vraag van Lady1234 "wat was er ondeugdelijk aan" is inderdaad een relevante vraag.

Waarom koopt u dergelijke dingen niet bij een woonwinkel in de omgeving? Dan was terugbrengen eenvoudiger geweest. Desnoods had u ze rechtstreeks bij AliExpress gekocht, dan was u tussen de € 0,50 en € 2,- kwijt geweest. Voor dat bedrag neem je je verlies.

Verder heb ik geen ervaring met Fevita, want ik koop nooit bij adverteerders die op social media langskomen, ergo, ik heb helemaal geen social media.

NeoDutchio
Berichten: 12274
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Fevita producten slechte ervaring

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

8+8 gratis en nu afgeprijsd van €50 naar €29,95. Wat een koopje. Ik heb er laatst 2x20 besteld (2 verschillende webshops) voor in totaal €4,-. Met mijn suffe kop de verkeerde maat besteld, heb ze via een verkoopgroep op facebook weer doorverkocht.
Daarvoor hoef ik niet te bestellen bij een webshop die geen adres heeft, geen telefoonnummer en geen KVK nummer heeft.
Met uw actie is er weer een dropshitter rijker geworden en lacht zich rot op zijn zolderkamer.

Gesloten