LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Fiets winnen bij Becel ??

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
Frankjj01
Berichten: 52
Lid geworden op: 06 aug 2010 23:32

Fiets winnen bij Becel ??

Ongelezen bericht door Frankjj01 »

Becel heeft een mooie actie... elke dag zijn er 10 fietsen te winnen !
Maar helaas, is denk ik inderdaad weer te mooi om waar te zijn :cry:

Na de eerste drie dagen in mei heb ik een mailtje gestuurd naar Becel. De actie-site was niet bereikbaar. Antwoord: 1 en 2 mei was er een storing. Maar nu kan ik op 9 mei voor het eerst de code intoetsen.
Betekent dus 8 dagen geen actie fietsen. Rekent u even mee.... 8 dagen maal 10 fietsen....zijn al 80 fietsen die niet gewonnen kunnen zijn !!!!!!

Maar vandaag na het invoeren van de code kreeg ik de melding: code is niet geldig. :twisted:
Dus dag 9 van Becel waar je dus geen fiets kunt winnen !!!! :roll:

Ik denk dat Becel helemaal geen fietsen heeft en dat er niemand een fiets gaat winnen. :!: :!: :!: :!: :!:
Zo ja, wil ik graag de uitslagen die geverifieerd kunnen worden wel ontvangen.

Ik denk dat dit een reclamestunt is, waar alleen Becel iets gaat winnen... meer verkoop !! Lijkt dus net een echt bedrijf. 8)

Alleen.... ik koop geen Becel meer. Koop wel goedkopere boter ( kan al gauw ) en hou dus meer geld over. Kan ik zelf wel een fiets kopen :lol: :lol: :lol:

nanda80
Berichten: 39
Lid geworden op: 04 dec 2008 16:33

Re: Fiets winnen bij Becel ??

Ongelezen bericht door nanda80 »

gebruik je dezelfde code of heb je 10 pakjes boter gekocht? :lol:

want in hun actievoorwaarden staat dat elke code maar 1x gebruikt kan worden :P

Zie onderstaande link

http://u1.peersphere.net/unilever/contr ... fietsactie

SuzyG
Berichten: 1
Lid geworden op: 11 mei 2011 22:36

Re: Fiets winnen bij Becel ??

Ongelezen bericht door SuzyG »

Ik ben ook erg benieuwd of er al winnaars zijn, tien per dag,.. dan moet er wel een winnaar tussen zitten toch? :P

bs65
Berichten: 10
Lid geworden op: 22 apr 2011 19:15

Re: Fiets winnen bij Becel ??

Ongelezen bericht door bs65 »

Ook ik kan de code niet invoeren en de site blijft soms blanco.
paar keer gemaild met becel en hier een paar antwoorden:1 mail standaart U moet flasplayer downlowden 2e mail als antwoord onze excuses de website is aangepast en werkte niet goed. 3e mail weer flasplayer downloden. 4e mail onze excuses de website is aangepast en hier heeft u een gratis code kado om te proberen, lukte wel maar natuurlijk geen fiets.
Opnieuw gemaild met het adres van mijn vrouw en verbazing?onze excuses hier heeft U een code cado als u wint bewaar deze mail dan en wat blijkt ?dezelfde code als ik ook had ontvangen ze geven gewoon iedereen de zelfde code kado.
Leuk zon aktie vooral als de website niet werkt hoef je nooit een prijs uit te delen is dit nu ook oplichting of een manier om becel boter te verkopen.

bs65
Berichten: 10
Lid geworden op: 22 apr 2011 19:15

Re: Fiets winnen bij Becel ??

Ongelezen bericht door bs65 »

Oh, kreeg nog een reaktie van becel als de website aangeeft code is ongeldig dan heeft U niks gewonnen??????????????????????????
Volgens Becel moet je het maar op een oude fiets leren
Wat hebben ze een fietsen uitgespaard al die dagen dat de site niet werkte

Radar
Site Admin
Berichten: 5509
Lid geworden op: 22 apr 2004 10:56

Re: Fiets winnen bij Becel ??

Ongelezen bericht door Radar »

Verschillende berichten zijn verwijderd door de moderator i.v.m. het overtreden van de gedragsregels.

Doortje21
Berichten: 28
Lid geworden op: 16 apr 2008 16:01

Re: Fiets winnen bij Becel ??

Ongelezen bericht door Doortje21 »

Heb dezelfde ervaring met deze Becel-fietsenactie.
Bij het invullen van de correcte code verschijnt in rood de mededeling dat de code ongeldig is.

Ik ga niet eens de moeite nemen een e-mail te sturen, want ik verwacht daar niets van.
In plaats daarvan fiets ik voortaan wel een eindje om, op mijn eigen tweewieler, om goedkopere en waarschijnlijk net zo goede producten van een ander merk te gaan kopen.
Dat is veel beter voor mijn hart en bloedvaten dan ergernis over deze misselijke nep-actie van Becel.

shaibah
Berichten: 76
Lid geworden op: 11 aug 2005 21:21

Re: Fiets winnen bij Becel ??

Ongelezen bericht door shaibah »

Ook ik heb de actiecode ingevoerd en kreeg een rood veld.

Gelukkig heeft de becel mij niets gekost, ik houd het wel bij boter.

stofzuigertje

Re: Fiets winnen bij Becel ??

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Even onder deksel kijken en code voor aankoop invoeren?
Ik zag iemand met een dure I Phone bij AH alle codes invoeren en hij kocht na weer niets gewonnen het huismerk....

Dus ook klanten die in de winkel voor aankoop kijken of ze een fiets hebben kunnen reeds ingevoerde code veroorzaken.

Verder zijn er 310 codes getrokken dus vele fietsen liggen straks in de vuilnisbak of worden pas later gekocht in Juni???

Achteraf 310 winnaars trekken zou eerlijker zijn geweest.
Verder is gezien de omzet en aantal winkels de kans op een fiets erg klein.

Lalalaaaa
Berichten: 15
Lid geworden op: 17 mei 2011 12:12

Re: Fiets winnen bij Becel ??

Ongelezen bericht door Lalalaaaa »

Wat vreemd dat er zoveel problemen zijn met de site...
Eind april kwam m'n moeder aan met een actiecode, maar op de site stond dat de actie vanaf 1 mei liep. Op 2 mei eind van de middag dacht ik er opeens weer aan. Ik heb toen mijn code ingevuld (zonder foutmeldingen of andere problemen) en tot mijn verbazing bleek ik een winnaar!!
Helaas wat gedoe gehad omdat ik mijn emailadres verkeerd had ingevuld, daar heb ik een mailtje voor gestuurd. Ook nadat het aangepast was heb ik geen bevestigingsemail gekregen, dus ik had er weinig vertrouwen in dat het allemaal echt was. Tot ik zojuist een envelop van batavus op mijn deurmat vond, met daarin een waardecheque. Wel vreemd dat de site het bij mij wel gewoon deed op 2 mei... Maar ik wilde toch ook een positief geluid over deze actie laten horen.

Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: Fiets winnen bij Becel ??

Ongelezen bericht door Chocomelk »

Eigenlijk ook vreemd dat de aktie tot 1 mei duurt, u vult 2 mei
de aktiecode in en het vreemde van alles is dan ook nog dat u een fiets wint, raar hoor.

Voor u natuurlijk heel fijn maar voor de andere niet prettig die ook aan die win aktie mee wilde doen en waarbij het niet lukte.

U krijgt dus geen fiets toegestuurd maar een waardecheque ?
Ter waarde van ?

Lalalaaaa
Berichten: 15
Lid geworden op: 17 mei 2011 12:12

Re: Fiets winnen bij Becel ??

Ongelezen bericht door Lalalaaaa »

De actie loopt niet tot 1 mei, maar juist vanaf 1 mei t/m 31 mei:)
Juist omdat het bij mij allemaal zo soepel ging, verbaasde het me dat er blijkbaar toch de nodige problemen zijn met de site. Erg vervelend voor iedereen die hier last van heeft gehad.

Je krijgt inderdaad geen fiets thuisgestuurd, maar een waardecheque. Deze is bij de erkende Batavusdealers in te leveren voor een Batavus Mambo Spring, t.w.v. 799euro. De cheque is alleen geldig voor die fiets, maar ik mocht wel kiezen welke kleur ik wilde en welke maat.

shaibah
Berichten: 76
Lid geworden op: 11 aug 2005 21:21

Re: Fiets winnen bij Becel ??

Ongelezen bericht door shaibah »

Van harte gefeliciteerd Lalalaaaa, fijn om te lezen dat er toch iemand een fiets heeft gewonnen.

Heel veel veilige kilometers gewenst.

kikisenna
Berichten: 5
Lid geworden op: 17 mei 2011 15:58

Re: Fiets winnen bij Becel ??

Ongelezen bericht door kikisenna »

Ook ik heb vandaag de cheque ontvangen van de gewonnen fiets.
Ben naar de dealer gegaan en heb hem besteld duurt ongeveer ;n week.
Ik ga voor de witte, ze hadden een zwarte staan. en die kon ik zo meenemen. maar ik wacht toch op de witte

Lalalaaaa
Berichten: 15
Lid geworden op: 17 mei 2011 12:12

Re: Fiets winnen bij Becel ??

Ongelezen bericht door Lalalaaaa »

Wat leuk! Ik heb ook voor de witte gekozen, die vond ik net wat frisser ogen dan de zwarte. Hij moest wel besteld worden omdat ik vrij lang ben en een maatje groter nodig heb. Misschien is hij er vrijdag, anders volgende week.

mpr1980
Berichten: 99
Lid geworden op: 30 jul 2010 11:34

Re: Fiets winnen bij Becel ??

Ongelezen bericht door mpr1980 »

Wel apart dat er nu plots 2 mensen achter elkaar reageren over hoe makkelijk t was en dat ze een fiets hebben gewonnen. Beide personen hebben ook alleen in dit forum gepost en zijn pas sinds vandaag aangemeld? Er zit een (bak-)luchtje aan....

Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: Fiets winnen bij Becel ??

Ongelezen bericht door Chocomelk »

mpr1980 schreef:Wel apart dat er nu plots 2 mensen achter elkaar reageren over hoe makkelijk t was en dat ze een fiets hebben gewonnen. Beide personen hebben ook alleen in dit forum gepost en zijn pas sinds vandaag aangemeld? Er zit een (bak-)luchtje aan....
Whahaha dat wilde ik net gaan schrijven.
Heel vreemd.

Lalalaaaa
Berichten: 15
Lid geworden op: 17 mei 2011 12:12

Re: Fiets winnen bij Becel ??

Ongelezen bericht door Lalalaaaa »

Ik snap ook wel dat jullie dat vreemd vinden...
Vorige week was ik al op dit forum terecht gekomen omdat het zolang duurde voordat ik antwoord kreeg op de email over het emailadres dat ik verkeerd had ingevuld. Ik had er weinig vertrouwen in dat het goed zou komen (na opsturen van de actiecode, mijn gegevens en een printscreen naar becel hoorde ik helemaal niks meer van ze) en besloot dit hier te gaan melden als ik na 4 weken nog geen cheque thuisgestuurd had gekregen. Nu heb ik 'm wel gehad en heb dus geen reden tot klagen. Maar dan vind ik het wel zo fair een positief geluid te laten horen. Of men het nou wil geloven of niet :)

Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: Fiets winnen bij Becel ??

Ongelezen bericht door Chocomelk »

Printscreen, printscreen :lol: ????
Van het bewijs dat je gewonnen hebt.

Lalalaaaa
Berichten: 15
Lid geworden op: 17 mei 2011 12:12

Re: Fiets winnen bij Becel ??

Ongelezen bericht door Lalalaaaa »

Wil je 'm zien? Als je daar nou heel gelukkig van wordt, waarom niet?
Moet ik alleen wel ff m'n adresgegevens camoufleren hoor! :lol:

Gesloten