LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Gebeld door Nr1Cashback

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
Rauwerdink
Berichten: 1
Lid geworden op: 11 sep 2017 18:44

Gebeld door Nr1Cashback

Ongelezen bericht door Rauwerdink »

Graag zou ik willen weten wat je moet doen als je gebeld wordt door nr1Cashback.
Ze hebben mij vanmiddag met een beetje dreigen gebeld en medegedeeld dat ik per vandaag een bedrag moest
overmaken omdat ik een overeenkomst eind december 2015 was aangegaan met hen. Dit heb ik natuurlijk niet gedaan en gevraagd
of het uitgesteld kon worden tot volgende week.
Na veel hoofdbreken ben ik er inderdaad achtergekomen dat ik ergens eind 2015 door een of andere actie van nr1Cashback
gebeld ben en vaag iets werd vertelt en ik iets moest toezeggen. Ik zou daarna een mailtje ontvangen en er zou een bedrag van
mijn rekening worden afgeboekt en dan ontving ik kortingsbonnen of kortingscode!! Bedrag is nooit van mijn rekening afgegaan en
mailtjes of ander schrijven heb ik nooit meer van hen ontvangen tot vandaag. Ik ben eigenlijk in een shock op dit moment heb
de politie al ingeschakeld en deze geven aan niet te betalen en te wachten wat er gaat gebeuren. Mijn vraag is
eigenlijk zijn daar al meer klachten over binnengekomen en wat moet ik nu doen.
Alle hulp is welkom.
Met vriendelijke groet, Sandra

Costnix
Berichten: 1081
Lid geworden op: 26 nov 2016 10:27

Re: Gebeld door Nr1Cashback

Ongelezen bericht door Costnix »

Er zijn veel meer klachten over dit "bedrijf".
https://www.klachtenkompas.nl/bedrijf/n ... 76ade6f8ef

Dieke83
Berichten: 460
Lid geworden op: 04 mei 2017 12:32

Re: Gebeld door Nr1Cashback

Ongelezen bericht door Dieke83 »

Niks betalen vraag ze maar naar de schriftelijke overeenkomst.

Gesloten