LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] gogo's zouden verboden moeten worden

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
mihoen
Berichten: 365
Lid geworden op: 25 mei 2010 12:35

gogo's zouden verboden moeten worden

Ongelezen bericht door mihoen »

een frustratie als ik naar de c1000 ga, zijn de gogo's. kinderen moeten buiten de winkel op afstand worden gehouden met hekjes om te voorkomen dat ze de deur blokkeren. enkele brutale kinderen sluipen de winkel in om vlak bij de kassa de mensen al lastig te vallen of ze die krengen mogen hebben.

zodra die etterbakjes vermoeden dat je van die dingen hebt, vragen ze meteen om. waar is de tijd dat kinderen nog gewoon voetballen of krantenwijken lopen?

ik verbrand die nare dingen liever ritueel dan dat ik ze aan een kind geef wat niet eens de moeite neemt om mij te groeten

manondoris
Berichten: 1700
Lid geworden op: 02 dec 2010 17:28

Re: gogo's zouden verboden moeten worden

Ongelezen bericht door manondoris »

we geven ze in het vervolg gewoon aan de daklozenkrant verkoper :mrgreen:

Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: gogo's zouden verboden moeten worden

Ongelezen bericht door Chocomelk »

manondoris schreef:we geven ze in het vervolg gewoon aan de daklozenkrant verkoper :mrgreen:
Dat is inderdaad een optie. :P

Heb geen last van kinderen die graag de gogo's willen hebben hier bij de c-1000, staan allemaal achter een hekje en de kinderen die vriendelijk vragen krijgen wat van me.
Erger vind ik het bij AH als er weer zo iets is daar staan ze meteen aan de kassa. :(

sephora30
Berichten: 4072
Lid geworden op: 22 nov 2010 11:15
Locatie: hutje op de hei

Re: gogo's zouden verboden moeten worden

Ongelezen bericht door sephora30 »

Pffff laat die kinderen lekker :roll:

maybe
Berichten: 439
Lid geworden op: 26 nov 2004 14:43

Re: gogo's zouden verboden moeten worden

Ongelezen bericht door maybe »

Jij moet vast een heel saai en eenzaam leven lijden als je hierom al druk kunt maken. Laat die kinderen lekker gogo's sparen.

Mocht je er heel hard aan irriteren bestel dan voortaan je spullen online een blijf lekker binnen zitten.

kiz
Berichten: 2317
Lid geworden op: 11 okt 2005 21:37

Re: gogo's zouden verboden moeten worden

Ongelezen bericht door kiz »

mihoen schreef:zodra die etterbakjes vermoeden dat je van die dingen hebt, vragen ze meteen om. waar is de tijd dat kinderen nog gewoon voetballen of krantenwijken lopen?
'n Jaar of 15 geleden had je "flippo's" in zakken chips. Daar kwamen kinderen na schooltijd voor aan de deur...
Heb ik ze toch liever achter een hekje bij de C1000 :)

plumber
Berichten: 1738
Lid geworden op: 16 jun 2008 20:00

Re: gogo's zouden verboden moeten worden

Ongelezen bericht door plumber »

[quote] gogo's zouden verboden moeten worden - 09 sep 2011 19:47

een frustratie als ik naar de c1000 ga, zijn de gogo's. kinderen moeten buiten de winkel op afstand worden gehouden met hekjes om te voorkomen dat ze de deur blokkeren. enkele brutale kinderen sluipen de winkel in om vlak bij de kassa de mensen al lastig te vallen of ze die krengen mogen hebben.

zodra die etterbakjes vermoeden dat je van die dingen hebt, vragen ze meteen om. waar is de tijd dat kinderen nog gewoon voetballen of krantenwijken lopen?

ik verbrand die nare dingen liever ritueel dan dat ik ze aan een kind geef wat niet eens de moeite neemt om mij te groeten[/quote]

Dit vind ik nou een topic die zonder enige vorm van protest verwijderd moet worden.Mensen die zo met kinderen omgaan zijn niet goed wijs.
Moderator jullie zijn zo goed in verwijderen van goede topics.Zou zeggen doe hier ook iets aan.

Emmy75
Berichten: 6713
Lid geworden op: 21 jan 2010 04:23

Re: gogo's zouden verboden moeten worden

Ongelezen bericht door Emmy75 »

Als we dan toch aan het verbieden zijn, heb ik liever dat ze zouden verbieden dat de kids met vanalles en nog wat langs de deuren gestuurd worden en dan ook nog ongeveer in dezelfde korte periode.

Altijd rond dezelfde periode van het jaar worden ze weer met tig dingen tegelijk langs de deuren gestuurd. Deze week om de haverklap kinderen aan de deur te bellen voor Jantje Beton loten en de Grote Clubactie in 1 week tijd. Eind van de maand zijn de kinderpostzegels alweer aan de beurt.
kiz schreef: Heb ik ze toch liever achter een hekje bij de C1000 :)
Dus heb ik ze ook liever daar staan dan aan de deur. Temeer omdat ik er hoogst zelden kom :mrgreen:

mzuri
Berichten: 205
Lid geworden op: 03 sep 2011 18:24

Re: gogo's zouden verboden moeten worden

Ongelezen bericht door mzuri »

Van mij hoeven 'ze' niks te verbieden. Kinderen doen aan zoiets niet mee voor hun eigen belang. Hooguit indirect bij de grote clubaktie.
Er zijn inderdaad wel tijden dat er veel collectes zijn. Maar ja, in de late herfst-winter hoef je d'r niet mee aan te komen, in de zomer ook niet.
Hier is het zo dat bijv bij AH kinderen wel verboden wordt in de winkel of direct bij de deur te bedelen.
Nee hebben ze, ja kunnen ze krijgen.

Emmy75
Berichten: 6713
Lid geworden op: 21 jan 2010 04:23

Re: gogo's zouden verboden moeten worden

Ongelezen bericht door Emmy75 »

plumber schreef: Dit vind ik nou een topic die zonder enige vorm van protest verwijderd moet worden.Mensen die zo met kinderen omgaan zijn niet goed wijs.
Moderator jullie zijn zo goed in verwijderen van goede topics.Zou zeggen doe hier ook iets aan.
Ik ben het met u eens dat de openingpost wat vervelend is geformuleerd.
Echter ben ik wel van mening dat de kids (in sommige gevallen) ook wel eens opgevoed mogen worden.

Bij de plaatselijke AH staan ze regelmatig vlak achter de kassa of bij de uitgang bij sommige acties. Het zou soms wel zo prettig zijn als ze dan eens netjes groeten of netjes aanspreken als ze iets willen bereiken. Soms moet je als klant heel ingewikkeld met de kar zigzaggend door de drommen kids heen omdat ze je niet eens in de gelegenheid stellen netjes te passeren. Als het netjes gevraagd wordt, geef ik dit soort prul ook vaak weg als we ze niet meer nodig hebben enzo.

Emmy75
Berichten: 6713
Lid geworden op: 21 jan 2010 04:23

Re: gogo's zouden verboden moeten worden

Ongelezen bericht door Emmy75 »

mzuri schreef:
Er zijn inderdaad wel tijden dat er veel collectes zijn. Maar ja, in de late herfst-winter hoef je d'r niet mee aan te komen, in de zomer ook niet.
Iets meer spreiding zou wel wenselijk zijn en is ook wel mogelijk. De maanden april en mei bieden ook uitstekende mogelijkheden. Deze week liep het echt de spuitgaten uit met het gebel aan de deur.

mzuri
Berichten: 205
Lid geworden op: 03 sep 2011 18:24

Re: gogo's zouden verboden moeten worden

Ongelezen bericht door mzuri »

Ik heb geen kinderen gezien, alleen die van mezelf met de grote clubaktie geloof ik.
Wel collecte vh KWF meen ik.

snepke
Berichten: 3581
Lid geworden op: 10 nov 2007 21:18
Locatie: thuis

Re: gogo's zouden verboden moeten worden

Ongelezen bericht door snepke »

Emmy75 schreef:Als we dan toch aan het verbieden zijn, heb ik liever dat ze zouden verbieden dat de kids met vanalles en nog wat langs de deuren gestuurd worden en dan ook nog ongeveer in dezelfde korte periode.

Altijd rond dezelfde periode van het jaar worden ze weer met tig dingen tegelijk langs de deuren gestuurd. Deze week om de haverklap kinderen aan de deur te bellen voor Jantje Beton loten en de Grote Clubactie in 1 week tijd. Eind van de maand zijn de kinderpostzegels alweer aan de beurt.
Klopt ze zijn hier ook geweest van de week.
En dan nog een collecte .
En er kwam een jongen (een jaar of 13)ging uit van school,om een bedrag te sponsoren ,dan liepen ze de 80 van de langstraat,de opbrengst ging naar een kindertehuis.

Dus van de week 4x mijn knip kunnen trekken.
Ik geef altijd,hou er niet van om kinderen door te sturen, en het is voor een goed doel.

Zo zal het wel met de meeste zijn.En daarom worden dus bewust kinderen voor zoiets ingezet.

Ik vind het niet erg om wat te geven,en doe het met alle plezier.
maar 4x in een week vind ik een beetje te veel van het goede.

Emmy75
Berichten: 6713
Lid geworden op: 21 jan 2010 04:23

Re: gogo's zouden verboden moeten worden

Ongelezen bericht door Emmy75 »

snepke schreef: Dus van de week 4x mijn knip kunnen trekken.
Ik geef altijd,hou er niet van om kinderen door te sturen, en het is voor een goed doel.

Zo zal het wel met de meeste zijn.En daarom worden dus bewust kinderen voor zoiets ingezet.
Klopt, ken dat gevoel maar al te goed.. maar in 2 dagen tijd is hier wel 10x aangebeld voor jantje beton loten. Die dingen kosten 2 euro het stuk. Wil altijd best wel een paar loten kopen maar 10 stuks is me toch teveel van 't goede. Op een gegeven moment vind ik het echt genoeg.

De grote clubactie loten kosten ook al 3 euri per stuk en die heb ik ook al aan de deur mogen hebben deze week. Alhoewel ik zojuist op de site las dat deze pas vanaf vandaag verkocht mogen worden. :?
Eind van de maand komen de kinderpostzegels weer. En dan heb ik het nog niet over de gewone collecties die vaak ook hoogtij dagen vieren in deze tijd van het jaar.

nevermind
Berichten: 4662
Lid geworden op: 10 sep 2011 00:27

Re: gogo's zouden verboden moeten worden

Ongelezen bericht door nevermind »

Emmy75 schreef:Als we dan toch aan het verbieden zijn, heb ik liever dat ze zouden verbieden dat de kids met vanalles en nog wat langs de deuren gestuurd worden en dan ook nog ongeveer in dezelfde korte periode.

Altijd rond dezelfde periode van het jaar worden ze weer met tig dingen tegelijk langs de deuren gestuurd. Deze week om de haverklap kinderen aan de deur te bellen voor Jantje Beton loten en de Grote Clubactie in 1 week tijd. Eind van de maand zijn de kinderpostzegels alweer aan de beurt.


Dus heb ik ze ook liever daar staan dan aan de deur. Temeer omdat ik er hoogst zelden kom :mrgreen:
Blijkbaar ook geen kinderen!
Langs de deur gaan voor een club of vereniging , dat is opbouwen van sociale contacten.
Als je niets wil geven, dan zeg het gewoon, niemand zou het jouw kwalijk nemen.
Maar het gaat hier over bepaalde poppetjes, en niet over collectes, dus off topic. :roll:
Of gunnen wij de kinderen niets meer?

Gesloten