LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Google Hub-actie Albert Heijn

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
Remco_Chervet
Berichten: 1
Lid geworden op: 10 jun 2020 14:06

Google Hub-actie Albert Heijn

Ongelezen bericht door Remco_Chervet »

Net contact gehad met klantenservice AH. Er is blijkbaar maar een beperkte voorraad geweest. Met als gevolg dat grootste gros van AH filialen (en vooral franchisenemers) dus geen hubs hebben ontvangen.

AH zegt nu dat het een op = op actie is. Dus helaas pindakaas. Het was voor de meeste onder ons dus al bijvoorbaat een verloren actie om er naar toe te gaan. Hoofdkantoor wist van te voren al dat dit ging gebeuren en hebben niets ondernomen

Zo zie je maar weer ook Ahold doet aan bedrog en belazert de klanten om ze maar naar hun winkels te lokken.

Ik vraag me af of ze juridisch gezien nu ervoor moeten zorg dragen dat de gedupeerde toch hun product kunnen ophalen.......gezien de feiten die er liggen.

Nu besef ik me dat gedupeerd misschien foutief gekozen is, maar zo voelt het wel

NeoDutchio
Berichten: 12322
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Google Hub-actie Albert Heijn

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Tja, een supermarkt die de hand kan leggen op een partijtje branchevreemde producten die ze in al hun 895 winkels willen leggen en ook nog via de webshop gaan verkopen. Iedereen weet dat dat niet kan.

Helaas is de wetgeving in België een stuk strakker die dergelijke acties verbied. Hier in Nederland blijven wij er maar intrappen en kopen rustig onze fietsen, tuinstoelen en andere rare zaken tegelijk met een krop sla en een halfje wit.
Wat een vreemd volkje zijn wij toch.

Bob Schurkjens
Berichten: 9778
Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41

Re: Google Hub-actie Albert Heijn

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

En Google heeft via AH reclame kunnen maken voor hun gadget. Ook niet onbelangrijk.

Justmeagain
Berichten: 541
Lid geworden op: 11 aug 2019 14:49

Re: Google Hub-actie Albert Heijn

Ongelezen bericht door Justmeagain »

Snap het niet, ik heb er 2 op de.kop kunnen tikken in 2 verschillende filialen. Was geen probleem maar wel maximaal 1 per persoon.

Moneyman
Berichten: 30067
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Google Hub-actie Albert Heijn

Ongelezen bericht door Moneyman »

Ik kwam deze reactie tegen:
Bespaar je de moeite als je nog niet bent geweest:

Ik heb het even nagevraagd aan de filiaalmanager. Het zijn inderdaad voorraad van de BF-deals. Over heel Nederland hebben ze het verdeeld. Grotere filialen hebben er meer dan 2 gehad, sommige filialen helemaal geen voorraad. Er komt geen nalevering. Alles wat op is, is ook echt op. Alleen de Google mini nest komt nog binnen bij paar filialen. Maar de Hub dus niet.
Ze wisten niet dat dit zo’n succes zou worden van te voren. Bij sommige filialen stonden er 20 man voor de deur om 6:30u
https://nl.pepper.com/comments/permalink/1223232
Remco_Chervet schreef:
10 jun 2020 14:09
AH zegt nu dat het een op = op actie is.
Dat zeggen ze niet nu, dat stond al in de folder.

Het was dus simpelweg een restpartij.

rvjapio
Berichten: 1002
Lid geworden op: 17 apr 2017 18:47

Re: Google Hub-actie Albert Heijn

Ongelezen bericht door rvjapio »

Wat vre-s-e-l-ijk allemaal. Gelijk arresteren die hap. En wat een energieverspilling om hier te gaan klagen over zoiets onbenulligs dat allang voorbij is.

Arizonakid
Berichten: 1128
Lid geworden op: 20 dec 2018 19:11

Re: Google Hub-actie Albert Heijn

Ongelezen bericht door Arizonakid »

Dat we niet met zijn allen denken dat de moderne mensch geen problemen meer heeft!

Maar serieus,in de folder stond inderdaad al dat het een op=op actie was, dus je kan triest, boos of wat dan ook zijn, maar je hebt geen poot om op te staan.

Het goede nieuws, die dingen zijn overal te koop.

Bob Schurkjens
Berichten: 9778
Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41

Re: Google Hub-actie Albert Heijn

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Dat is een actie die voorbij is voor je het weet.

Brahms
Berichten: 3158
Lid geworden op: 15 okt 2015 23:09

Re: Google Hub-actie Albert Heijn

Ongelezen bericht door Brahms »

Het is nu 23.29 uur, en hoor hier nu pas van. Heeft het nog nut morgen naar de AH te gaan hiervoor ?

Sira
Berichten: 654
Lid geworden op: 23 nov 2005 15:11

Re: Google Hub-actie Albert Heijn

Ongelezen bericht door Sira »

Brahms schreef:
11 jun 2020 23:29
Het is nu 23.29 uur, en hoor hier nu pas van. Heeft het nog nut morgen naar de AH te gaan hiervoor ?
Als u boodschappen nodig heeft wel, maar als het u om de hub gaat niet.

Gesloten