LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Goud verkopen aan postal gold

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
JonasRules
Berichten: 9
Lid geworden op: 16 nov 2010 15:34

Goud verkopen aan postal gold

Ongelezen bericht door JonasRules »

In de tijd van crisis, is het verstandig om je goud te verkopen aan elke aanbieder? en hoe bepaal je welke de goede is? nou heb ik meerdere bedrijven geraadpleegd online en moet zeggen dat het allemaal wel mee viel, nou heb ik wat goud verkocht aan postal gold en viel allemaal reuze mee! het duurde wel 4 werkdagen in plaats van 24uur maar dat was dus na taxatie, iemand anders nog goed ervaring mee? :)

fries1984
Berichten: 6
Lid geworden op: 18 nov 2009 13:32

Re: Goud verkopen aan postal gold

Ongelezen bericht door fries1984 »

Toets postal gold eens in op google...

ik lees niets meer dan negatieve verhalen, lage prijzen, geen geld ontvangen, en slechte B actrice' s.

NIET DOEN!

tennis
Berichten: 3089
Lid geworden op: 10 apr 2010 22:52

Re: Goud verkopen aan postal gold

Ongelezen bericht door tennis »

fries1984 schreef:Toets postal gold eens in op google...

ik lees niets meer dan negatieve verhalen, lage prijzen, geen geld ontvangen, en slechte B actrice' s.

NIET DOEN!
Dit is ook hier langs geweest.
Toets Postal Gold in bij "ZOEK", dan zie jij, hoeveel mensen gedupeerd zijn.
Ook hier, niet doen.

GJvdZ
Berichten: 7404
Lid geworden op: 03 nov 2010 13:49

Re: Goud verkopen aan postal gold

Ongelezen bericht door GJvdZ »

Waarom zou je dit risico uberhaupt al overwegen? Er zijn toch zat bedrijfjes die goud opkopen waar je gewoon langs kunt gaan?

seconds-out
Berichten: 1779
Lid geworden op: 09 feb 2010 14:54

Re: Goud verkopen aan postal gold

Ongelezen bericht door seconds-out »

tennis schreef:
fries1984 schreef:Toets postal gold eens in op google...

ik lees niets meer dan negatieve verhalen, lage prijzen, geen geld ontvangen, en slechte B actrice' s.

NIET DOEN!
Dit is ook hier langs geweest.
Toets Postal Gold in bij "ZOEK", dan zie jij, hoeveel mensen gedupeerd zijn.
Ook hier, niet doen.
Postal Gold zal het een zorg zijn..het is een internationaal bedrijf wat mondiaal adverteert om het "ongewenste" goud op te kopen.
Opportunistisch als ze zijn weten ze heus wel dat er in elk land genoeg consumenten zijn die zich laten verleiden door die kinderachtige reclamespots.

iex
Berichten: 9
Lid geworden op: 03 jan 2012 12:55
Locatie: nederland
Contacteer:

Re: Goud verkopen aan postal gold

Ongelezen bericht door iex »

Misschien een wat late reactie maar ik heb onlangs toch weer slechte ervaring gehad met ze.

Ik kreeg het advies dit bedrijf te benaderen. http://www.bestegoudprijs.nl

Zij zijn een onafhankelijke organisatie die zelf alleen bij juweliers inkopen maar mij wel goed advies hebben gegeven waarop te letten.

tenormin
Berichten: 6829
Lid geworden op: 31 okt 2011 21:29

Re: Goud verkopen aan postal gold

Ongelezen bericht door tenormin »

JonasRules schreef:In de tijd van crisis, is het verstandig om je goud te verkopen aan elke aanbieder? en hoe bepaal je welke de goede is? nou heb ik meerdere bedrijven geraadpleegd online en moet zeggen dat het allemaal wel mee viel, nou heb ik wat goud verkocht aan postal gold en viel allemaal reuze mee! het duurde wel 4 werkdagen in plaats van 24uur maar dat was dus na taxatie, iemand anders nog goed ervaring mee? :)
Schrijf eens eerlijk: heb jij echt geld ontvangen van Postal Gold? Ik had hier ook wat goud en zag een T.V. advertentie, heb gegoogled en na negatieve berichten toch maar naar een welbekende juwelier gegaan. Ik heb het dus niet aangedurfd. En wat hebben ze met eventuele diamantjes of briljantjes gedaan? Bij de juwelier kreeg ik ze gewoon mee na het verwijderen.

ruud_a
Berichten: 3187
Lid geworden op: 16 nov 2007 10:00

Re: Goud verkopen aan postal gold

Ongelezen bericht door ruud_a »

iex schreef:Misschien een wat late reactie maar ik heb onlangs toch weer slechte ervaring gehad met ze.

Ik kreeg het advies dit bedrijf te benaderen. http://www.bestegoudprijs.nl

Zij zijn een onafhankelijke organisatie die zelf alleen bij juweliers inkopen maar mij wel goed advies hebben gegeven waarop te letten.
mogelijk een wij van ToiletKip adviseren ToiletKip?

de poster lijkt in ieder geval goed geinformeerd, voor iemand die advies kreeg

tenormin
Berichten: 6829
Lid geworden op: 31 okt 2011 21:29

Re: Goud verkopen aan postal gold

Ongelezen bericht door tenormin »

ruud_a, er is kennelijk iets mis met mijn brein: wat bedoel je met Toiletkip? Geen grapje, ik snap het ff niet.

Fleurtjuh666
Berichten: 632
Lid geworden op: 26 mar 2010 19:57
Locatie: Nijmegen

Re: Goud verkopen aan postal gold

Ongelezen bericht door Fleurtjuh666 »

tenormin schreef:ruud_a, er is kennelijk iets mis met mijn brein: wat bedoel je met Toiletkip? Geen grapje, ik snap het ff niet.
ander woord voor toilet, en een ander klein gevleugeld gevogelte ;)

Emmy75
Berichten: 6713
Lid geworden op: 21 jan 2010 04:23

Re: Goud verkopen aan postal gold

Ongelezen bericht door Emmy75 »

Fleurtjuh666 schreef:
tenormin schreef:ruud_a, er is kennelijk iets mis met mijn brein: wat bedoel je met Toiletkip? Geen grapje, ik snap het ff niet.
ander woord voor toilet, en een ander klein gevleugeld gevogelte ;)
Oftewel WC Eend.
Het was jaren geleden toch een slagzin van WC Eend... Wij van WCE adviseren WCE. Tegenwoordig wordt het vooral spottend gebruikt. Natuurlijk zou elk bedrijf zichzelf adviseren..
( ik snap even niet waarom dat niet gewoon gezegd mag worden om het uit te leggen...)

Er is zelfs een wiki artikeltje van.. Een fragment
De slagzin kent nog steeds een grote populariteit. Hij wordt tegenwoordig vooral gebruikt als voorbeeld van een zelfreferentie en om schertsend de betrouwbaarheid van onderzoeken en/of personen in twijfel te trekken wanneer die personen uitspraken doen waarbij er sprake kan zijn van belangenverstrengeling, waardoor de neutraliteit betwist kan worden.

tenormin
Berichten: 6829
Lid geworden op: 31 okt 2011 21:29

Re: Goud verkopen aan postal gold

Ongelezen bericht door tenormin »

Nou, beiden bedankt voor de uitleg. Deze interessante historische beschrijving is mij in het leven ontgaan. Hoop niet dat dit heel erg is :?:

Emmy75
Berichten: 6713
Lid geworden op: 21 jan 2010 04:23

Re: Goud verkopen aan postal gold

Ongelezen bericht door Emmy75 »

tenormin schreef:Nou, beiden bedankt voor de uitleg. Deze interessante historische beschrijving is mij in het leven ontgaan. Hoop niet dat dit heel erg is :?:
Nee hoor in het geheel niet.
Dan weet u nu wel wat er bedoeld wordt als iemand enigszins sarcastisch schrijft "wij van X ... adviseren X"..

In dit concrete geval, ruud_a reageerde op de post van iex die een topic van meer dan een jaar oud gaat bumpen om een link erin te zetten waarmee het vermoeden dat dit niet geheel onpartijdig gebeurd wel erg voor de hand ligt.

ruud_a
Berichten: 3187
Lid geworden op: 16 nov 2007 10:00

Re: Goud verkopen aan postal gold

Ongelezen bericht door ruud_a »

Emmy75 schreef:
tenormin schreef:Nou, beiden bedankt voor de uitleg. Deze interessante historische beschrijving is mij in het leven ontgaan. Hoop niet dat dit heel erg is :?:
Nee hoor in het geheel niet.
Dan weet u nu wel wat er bedoeld wordt als iemand enigszins sarcastisch schrijft "wij van X ... adviseren X"..

In dit concrete geval, ruud_a reageerde op de post van iex die een topic van meer dan een jaar oud gaat bumpen om een link erin te zetten waarmee het vermoeden dat dit niet geheel onpartijdig gebeurd wel erg voor de hand ligt.
ik was bang er van beschuldigd te worden reclame te maken voor een nogal prijzig schoonmaakmiddel

Emmy75
Berichten: 6713
Lid geworden op: 21 jan 2010 04:23

Re: Goud verkopen aan postal gold

Ongelezen bericht door Emmy75 »

ruud_a schreef: ik was bang er van beschuldigd te worden reclame te maken voor een nogal prijzig schoonmaakmiddel
Ik vond die ToiletKip wel grappig gevonden.

rozemarijntje
Berichten: 6897
Lid geworden op: 23 mar 2010 23:14
Locatie: Tussen andere kruiden! Behalve onkruid ;-)

Re: Goud verkopen aan postal gold

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

ik hou hem erin hoor ruud!! dat gaat er niet meer uit :lol: :lol:

heb nu al heel lijstje ihihihih

ruud_a
Berichten: 3187
Lid geworden op: 16 nov 2007 10:00

Re: Goud verkopen aan postal gold

Ongelezen bericht door ruud_a »

rozemarijntje schreef:ik hou hem erin hoor ruud!! dat gaat er niet meer uit :lol: :lol:

heb nu al heel lijstje ihihihih
toch niet van mijn opmerkingen?
dat mag niet want ik ben onterekeningsvatbaar en het legertje pschiaters dat mij in de gaten houdt heeft al betaald voor de rechten om ze uit te geven in een boek

rozemarijntje
Berichten: 6897
Lid geworden op: 23 mar 2010 23:14
Locatie: Tussen andere kruiden! Behalve onkruid ;-)

Re: Goud verkopen aan postal gold

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

:lol: :lol: nee niet van jou ruud hahahaha
wees gerust :wink:

Gesloten