LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] 'Gratis' leer bij eerste aankoop Les Georgettes

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
queeny1234
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 nov 2017 15:32

'Gratis' leer bij eerste aankoop Les Georgettes

Ongelezen bericht door queeny1234 »

De feiten op een rij
1. Op 28 oktober koop ik bij Printemps in Parijs een ring en een armband met 6 leren bandjes.
2. De verkoopster wijst ons erop dat als ik mij aanmeld op uw website ik een gratis bandje ontvang.
3. Zij vertelt er niet bij dat daar een uiterste datum aan zit; nee - zij adviseert zelfs om te wachten omdat rond de kerstdagen nieuwe kleuren beschikbaar zullen komen.
4. Op 4 november komen wij thuis van onze reis (die ons ook langs Parijs voerde) en meld mij aan op de website. Die vermeldt nog vrolijk 'Gratis leer bij eerste aankoop'
5. Dat blijkt niet te werken en ik wend mij tot uw moederbedrijf Altesse - omdat ik zo gauw geen contact info van les Georgettes kan vinden.
6. 9 november krijg ik antwoord van Altesse: contact opnemen met les Georgettes - een contactadres was bijgesloten.
7. Op 9 november stuur ik mijn verhaal naar les Georgettes met de aankoopnota erbij
8. Let op: op die datum vermeldt de website nog steeds heel vrolijk 'Gratis leer bij eerste aankoop'
9. En nu durft les Georgettes (zie onderstaande reactie) te beweren dat ik mij voor 31 oktober had moeten aanmelden en dat dat ook zou blijken uit de website. Schande!
10. Ik besef heel goed dat deze 'aanbieding' bedoeld is om mij regelmatig reclame berichten te sturen, maar om je voor een bandje met een kostprijs van enkele Euro's er zo vanaf te maken.....ik heb les Georgettes vorige week maandag 13 november gemeld dat ik mijn beklag bij Radar zou doen. Niets meer gehoord

Antwoord les Georgettes
Dear Mrs. Loewensetin,

Thank you for your mail.

If you had signed up for the free leather before the 31st October, then I could have sent you a free leather.
As you can also see on the NL website, it is indicated that the offer is no longer valid:
[link verwijderd door de moderator]

Have a good start of the week and best regards,
Les Georgettes Client Service
Laatst gewijzigd door Radar op 22 nov 2017 09:06, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Link verwijderd, titel aangevuld ter verduidelijking onderwerp

Moneyman
Berichten: 30020
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: 'Gratis' leer bij eerste aankoop Les Georgettes

Ongelezen bericht door Moneyman »

queeny1234 schreef:De feiten op een rij
1. Op 28 oktober koop ik bij Printemps in Parijs een ring en een armband met 6 leren bandjes.
2. De verkoopster wijst ons erop dat als ik mij aanmeld op uw website ik een gratis bandje ontvang.
3. Zij vertelt er niet bij dat daar een uiterste datum aan zit; nee - zij adviseert zelfs om te wachten omdat rond de kerstdagen nieuwe kleuren beschikbaar zullen komen.
4. Op 4 november komen wij thuis van onze reis (die ons ook langs Parijs voerde) en meld mij aan op de website. Die vermeldt nog vrolijk 'Gratis leer bij eerste aankoop'
5. Dat blijkt niet te werken en ik wend mij tot uw moederbedrijf Altesse - omdat ik zo gauw geen contact info van les Georgettes kan vinden.
6. 9 november krijg ik antwoord van Altesse: contact opnemen met les Georgettes - een contactadres was bijgesloten.
7. Op 9 november stuur ik mijn verhaal naar les Georgettes met de aankoopnota erbij
8. Let op: op die datum vermeldt de website nog steeds heel vrolijk 'Gratis leer bij eerste aankoop'
9. En nu durft les Georgettes (zie onderstaande reactie) te beweren dat ik mij voor 31 oktober had moeten aanmelden en dat dat ook zou blijken uit de website. Schande!
10. Ik besef heel goed dat deze 'aanbieding' bedoeld is om mij regelmatig reclame berichten te sturen, maar om je voor een bandje met een kostprijs van enkele Euro's er zo vanaf te maken.....ik heb les Georgettes vorige week maandag 13 november gemeld dat ik mijn beklag bij Radar zou doen. Niets meer gehoord

Antwoord les Georgettes
Dear Mrs. Loewensetin,

Thank you for your mail.

If you had signed up for the free leather before the 31st October, then I could have sent you a free leather.
As you can also see on the NL website, it is indicated that the offer is no longer valid:
[link verwijderd door de moderator]

Have a good start of the week and best regards,
Les Georgettes Client Service
Slordig en alles behalve klantvriendelijk. Ik zou het snel vergeten, hier is geen wist te behalen voor je.

Brahms
Berichten: 3158
Lid geworden op: 15 okt 2015 23:09

Re: 'Gratis' leer bij eerste aankoop Les Georgettes

Ongelezen bericht door Brahms »

Klantonvriendelijk inderdaad, maar in Parijs zullen ze niet echt onder de indruk zijn van een vermelding op Radar, en dat om een leren bandje van enkele Euro's.
Niet langer tijd aan besteden en verder met je leven, is mijn idee en advies.

Willemzelf
Berichten: 196
Lid geworden op: 10 okt 2012 16:10

Re: 'Gratis' leer bij eerste aankoop Les Georgettes

Ongelezen bericht door Willemzelf »

Ik ben werkelijk kapot van het leed dat u is aangedaan.
En ik ben diep onder de indruk van alle moeite die u doet om dat armbandje van een paar euro alsnog te bemachtigen.
Mailen met die Fransen, een groot stuk op het internet, ik leef enorm met u mee !
Heel Frankrijk moet zich doodschamen !!

Zoé
Berichten: 21
Lid geworden op: 23 aug 2017 19:53

Re: 'Gratis' leer bij eerste aankoop Les Georgettes

Ongelezen bericht door Zoé »

Hoewel u er inderdaad nogal zwaar aan tilt, vind ik toch dat de reactie's wel erg vernederend zijn. Is dat nu nodig, daar wordt helemaal niet om gevraagd.
Les Georgettes is, helaas voor u, gewoon niet goed bezig.

Moneyman
Berichten: 30020
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: 'Gratis' leer bij eerste aankoop Les Georgettes

Ongelezen bericht door Moneyman »

Zoé schreef:Hoewel u er inderdaad nogal zwaar aan tilt, vind ik toch dat de reactie's wel erg vernederend zijn. Is dat nu nodig, daar wordt helemaal niet om gevraagd.
Les Georgettes is, helaas voor u, gewoon niet goed bezig.
Wat is er vernederend aan mijn reactie?

Brahms
Berichten: 3158
Lid geworden op: 15 okt 2015 23:09

Re: 'Gratis' leer bij eerste aankoop Les Georgettes

Ongelezen bericht door Brahms »

En TS heeft het bericht erop gezet, en is mede op mijn vriendelijke advies verder gegaan met haar leven, nooit meer ingelogd na plaatsen bericht....
Denk wel dat ze er overheen is.

Gesloten